VIVITEK מובילה בחדשנות טכנולוגית!

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
16-02-2020 09:22

סיריוס אלקטרוניקה מודיעה על קבלת הנציגות הרשמית למותג VIVITEK המתמחה במקרני וידאו ביתיים ומקצועיים, מסכים אינטרקטיביים ופתרונות שיתוף מידע באופן אלחוטי.

לאחר ביקור נציגי חברת הענק הטיוואנית "DELTA", ופגישות עם יבואני האלקטרוניקה מהמובילים בארץ, נבחרה חברת סיריוס אלקטרוניקה להיות היבואן הבלעדי של המותג VIVITEK בישראל.
חברת סיריוס מתרכזת בתחום האודיו הביתי המוסדי ותחום הגיימינג, ומייצגת מותגים בינלאומיים מובילים כגון: אונקיו, פולק, מרשל, פיור אקוסטיקס מרבו, ספיידר ועוד. התרחבותה לתחום הווידאו תאפשר לה להציע פתרונות כוללים יותר, ולהרחיב את מגוון לקוחותיה בשוק המוסדי.

מקרן לייזר ULTRA SHORT THROW להקרנה ממרחק צמוד קיר תוצרת VIVITEK
מקרן המבוסס על טכנולוגיית הארת לייזר, יכול לספק תמונה בגודל “150 במרחק 40 ס"מ בלבד מהקיר עם אורך חיים של 20,000 שעות ועוצמת הארה 3100 ANSI LUMENS.

VIVITEK

מסך מידע ושיתוף תכנים אינטרקטבי
מסכי הנובו טאץ האינטרקטיביים של VIVITEK מובילים את מהפכת שיתוף המידע חדרי ישיבות וחדרי לימוד, אולמות ארועים ועוד. מגיע במגוון גדלים 43/65/75/86/98 אינץ'.

VIVITEK

רכזת (WI-FI) לשיתוף תכנים בצורה אלחוטית
סדרה זו של מערכת NovoPro הולכת צעד קדימה - NovoConnect, עם מערך תכונות חדש ומרשים המאפשר לכל אחד להצטרף ולשתף תוכן על המסך הגדול - והכל רק עם כמה לחיצות.

VIVITEK


לפרטים נוספים - לחצו כאן

מעבר לתגובות בפורום