סמסונג מציגה: Galaxy S20

dtown
12-02-2020 10:16

סמסונג מציגה את המכשיר הסלולארי S20 שכולל תאימות מלאה ל 5G ומצלמה המבוססת אינטליגנציה מלאכותית.

 

המכשיר כולל תאימות מלאה לדור החמישי של רשת הסלולאר וקפיצת מדרגה טכנולוגית משמעותית בכל הקשור למצלמה. 


מאפיינים חדשים:

חיישן מצלמה ענק – חיישן המצלמה הוגדל (יחסית לדגם הקודם) והוא כולל כעת בין 64 ל 108 מגה פיקסלים (בהתאם לדגם). חיישן גדול גם קולט כמות גדולה יותר של אור ולכן מאפשר תמונות בהירות וברורות יותר בעת צילום במקום חשוך יחסית.

מנוע זום חכם – באמצעות שימוש באינטליגנציה מלאכותית המצלמה של ה- S20 מאפשרת לבצע צילומים בזום X30 או אפילו X100 מבלי לאבד חדות או לגרום לטשטוש התמונה. 

תמונה אחת, אפשרויות רבות – המצלמה של סמסונג מאפשרת עיבודים רבים לתמונה אחת. רוצה ליצור קרופ לאינסטגרם? קיבלת. רוצה לשנות את הקומפוזיציה? קיבלת. רוצה לשנות את האובייקט המפוקס? קיבלת. כל זה מבלי לפגוע בתמונת המקור. האפשרות הזאת משנה את הדרך שבה אנחנו עובדים עם תמונות. 

וידאו באיכות מקסימלית – המכשיר מאפשר וידאו באיכות 8K ומהוידאו ניתן לחלץ תמונות סטילס איכותיות. בניגוד לעבר שבו כשהיית מחלץ תמונה מוידאו היית מקבל תוצר מטושטש ומפוקסל.

מוסיקה: - נגן המוסיקה מתחבר לביקסבי, העוזרת הוירטואלית של סמסונג והיא דואגת להתאים עבור המשתמש מוסיקה בהתאם לשגרת היום שלו. 

איכות צ'אט משופרת בגוגל Duo – סמסונג וגוגל משתפים פעולה ומאפשרים לראשונה איכות שיחה ותמונה ב Full HD. 

יוטיוב באיכות משופרת – לראשונה, ניתן יהיה להעלות סרטוני יוטיוב באיכות 8K. 

בידור – סמסונג משתפת פעולה עם נטפליקס ונותנת ללקוחותיה המנויים בנטפליקס תכנים ייחודיים. 

גיימינג – קצב הרענון של מסך הטלפון יהיה 120 Hz ויאפשר חווית משחק מדהימה. מאוחר יותר השנה תאפשר סמסונג לרכוש את המשחק הפופלוארי Forza street גם בחנות האפליקציות שלה. זו פעם ראשונה שהמשחק הזה מוצע למכירה ולשימוש בטלפון סלולארי. 

samsung S20

 

גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג בישראל: "משפחת מכשירי הגלקסי S20 שהושקה הערב מהווה בשורה של ממש עבור הצרכנים ומציגה לעולם את מערך הצילום המתקדם ביותר שיוצר אי פעם עבור סמארטפונים. עם זום עוצמתי כפול 100 ויכולות טכנולוגיות שלא היו אפשריות עד כה הרי שמדובר בבשורה של ממש בתחום. בנוסף, שנה אחרי שסמסונג הציגה לעולם את הסמארטפון המתקפל, היא עושה את זה שוב ומגדירה מחדש את הקטגוריה עם מכשיר ה- Galaxy Z Flip היוקרתי והאופנתי הפורץ את גבולות האפשר ומאתגר את כל מה שחשבנו שאפשרי וניתן לעשות עם סמארטפון. בין אם אלו המעבדים החזקים, המסכים המתקדמים או הסוללות העוצמתיות הרי שהמכשירים החדשים שראינו הערב עוצבו עם מחשבה אחת - לאפשר למשתמשים להפיק את המקסימום מהסמארטפון שלהם ולתת דרור לחופש הביטוי שלהם".

samsung S20

 

המכשיר יוצא למכירה החל ב-06 במרץ 2020 בשלושה דגמים: גלקסי S20, גלקסי S20+, גלקסי S20 אולטרה. 

 


מעבר לתגובות בפורום