6/2/20 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
06-02-2020 14:46

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות בקולנוע ובמסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

 

מה לראות?

כאן תמצאו את כל מה שחדש בקולנוע ובמסך הקטן.

קולנוע

שישה סרטים חדשים יעלו בסופ"ש במסך הגדול הקרוב לביתכם.

הסרט המדובר ביותר כנראה הולך להיות "ציפורי טרף והארלי קויין המהממת", שם קליט מאוד. זהו סרט שמתרחש בעולם של "יחידת המתאבדים", סרט דיי כושל של DC מ-2016. דמותה של הארלי קווין (מרגו רובי) הייתה כנראה הדבר הכי טוב בסרט ההוא, האם זה מצדיק לתת לה סרט משלה? מסתבר שלפי השיקולים של הוליווד, התשובה היא כן.

עלילת הסרט היא הארלי קווין יוצאת יחד עם חבורה של לוחמות להילחם במאפיה שהוציאה עליה חוזה.


האמת שהטריילר דווקא דיי מבטיח, הרבה צבעוניות, הומור, ואלימות מוגזמת. מי יודע, אולי הסרט יפתיע.

"חיים נסתרים", סרטו החדש של טרנס מאליק, מביא למסך את סיפורו האמיתי חוואי אוסטרי, שסרב להשבע אמונים להיטלר בימי מלחמת העולם השנייה. הסירוב שלו הביא לתגובה זועמת כלפיו גם מצד שכניו וגם מהשלטון הנאצי.


"שותפים לרשע", סרט אימה העוקב אחרי אח ואחות שמתחזים למגרשי שדים. כשהם מגיעים ל"עבודה" בבית יתומים, הם יצטרכו לגלות יכולות אמיתיות.

 

"המצוד", סרט מתח\פעולה בכיכובו של ברוס וויליס. צעירה עדה לפשע שמבוצע על ידי שוטרים מושחתים. היא מתעוררת בבית חולים והשוטרים המושחתים מנסים לסיים את העבודה. היחיד שעומד בינם לבין הצעירה הוא קצין המשטרה המכובד סטיב וויקס (ווילס).

כמה סרטים בסגנון הזה ברוס וויליס כבר עשה? לטעמי, קצת יותר מידי.


"ג'ודי", מחזיר למסך הגדול את רנה זלוויגר בתפקדי ג'ודי גרלנד. העלילה עוקבת אחר ג'ודי שמגיעה להופעה בלונדון. אנחנו מקבלים הצצה על מאחורי הקלעים, הרצון של ג'ודי להיות עם משפחתה ומצד שני להתפרנס ולהיות נערצת, אלו כנראה הדברים שכל כוכבת באשר היא נאלצת להתמודד איתם. הסרט זוכה להמון הייפ בארה"ב, ורבים מנבאים שהוא יזכה את רנה זלוויגר באוסקר.


הסרט האחרון הוא סרט הילדים "ויק ההורס". ויק הוא ויקינג צעיר שחולם להצטרף להפלגות של אביו, מנהיג השבט. כאשר אמו של ויק הופכת לפסל מוזהב, עליהם להגיע עד לדלתות אסגרד במטרה להציל אותה. 

 

סלקום TV 

הרימייק "הלבוי: עלייתה של מלכת הדמים" זמין כעת בסלקום. הלבוי נלחם במכשפה מתקופת המלך ארתור, שחוזרת לנקום במין האנושי. עם דיוויד הארבור ומילה יובוביץ'. הסרט נקטל בביקורות כשהוא יצא.


סרט נוסף שנקטל בביקורות, וזמין כעת בסלקום הוא "סוגרים חשבון" (2013). סטאלון ודה-נירו חוזרים לקרב איגרוף 30 שנה אחרי הקרב האחרון שלהם.


הסרט "ווסטוורלד" משנת 1973, שעובד לפני מספר שנים לסדרה, גם הוא זמין כעת בסלקום. בפארק שעשועים למבוגרים, בו רובוטים מגשימים את כל הפנטזיות של המבקרים, רובוט בוקר מחליט לקחת את החוק לידיים.


סדרת השבוע בסלקום היא "מקמיליונים". סדרת דוקו מבית HBO, המספרת את הסיפור המלא מאחורי תרמית משחק המונופול של מקדונלד משנות ה-90. האמת שאין לי מושג על מה מדובר. 

  

אחרי צפייה בטריילר, נראה שמדובר באיזה משחק שאנשים יכלו לזכות בו במיליון דולר, אבל מישהו התערב וכל המשחק היה מכור. 

 

נטפליקס

ביום שישי תעלה העונה הראשונה לסדרה המבוססת קומיקס, "המפתחות של משפחת לוק". שלושה אחים עוברים לגור עם אימם באחוזה עתיקה השייכת למשפחתם, לאחר שאביהם נרצח. באחוזה הם מגלים שיש מפתחות קסומים המעניקים כוחות.

 

"מי רצח את מלקולם X", סדרה תיעודית שיוצאת לחקור את האמת מאחורי הרצח של מנהיג האפרו-אמריקאיים המפורסם. 

 

עונה 6 של "הויקינגים" תעלה בשישי. ביורן נאבק עם תפקיד המלוכה והאתגר למלא את נעליו של אביו.


מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע.

לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

שיר השבוע שלי הפעם שייך לתמי נילסן, זמרת על חלל ממוצא קנדי שמתגוררת כיום בניו זילנד. תמי היא זמרת-כותבת סול\קאנטרי\בלוז. והשיר שלה You Were Mine הוא פשוט מדליק בטירוף.


עוד כמה שירים חדשים שאני ממליץ לשמוע:

גיטריסט פאנק עם קול מלטף במיוחד, אריק מקפאדן עם השיר Headed for the light

גרסת כיסוי משגעת

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקטע בלוז של שני ענקים: ווילי נילסון וטוני ג'ו וויט

קאנטרי רוק משובח מבית היוצר של ג'פרי פוקאלט

בשביל לגוון קצת נסיים בקטע פסנתר

הרשימה המלאה של השירים שעשו לי את השבוע ב-Spotify

 

לסיום המהדורה, החלק של הקולנוע ביתי: חדשות וסקירות מרחבי הרשת

טרי אליס מערוץ Pursuit Perfect System, עם סקירה לאחד מרמקולי ה-Desktop הכי יוקרתיים בעולם: Wilson Audio TuneTot - היכנסו

ערוץ אודיוהוליקס העלו שני סרטונים השבוע, הראשון מדבר על האם כבלי רמקולים יקרים נשמעים טובים יותר מכבלי רמקולים זולים? - היכנסו

בסרטון השבועי הארוך שלהם הם דנים בהצלחות והכישלונות של דולבי אטמוס - היכנסו

נסיים בווינסט טאו, שכנראה נמאס ממסכים גדולים, ולכן הפעם הוא סוקר את המסך בסמארטפון הדגל של סוני: Sony Xperia 1. זהו המכשיר הראשון עם מסך   4K HDR OLED - היכנסו

 


עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!

 

 

 

מעבר לתגובות בפורום