Fujifilm משיקה: עדשת GF45-100

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
27-01-2020 13:53

Fujifilm משיקה עדשת זום סטנדרטית תוצרת פוג'ינון GF45-100mmF4 R LM OIS WR - עדשה מתחלפת לסדרת המצלמות GFX הדיגיטליות חסרות מראה בפורמט בינוני.

 

עדשת פוג'יפילם GF45-100 

- אספקת איכות תמונה מעולה שנוצרה על ידי חיישן 100+מגה פיקסל.

- כולל מנגנון ייצוב תמונה אופטי ומבנה העמיד בפני מזג אוויר.

חברת FUJIFILM שמחה להכריז על השקת עדשת הזום הסטנדרטית בתחום המדיום פורמט עדשת FUJINON GF45-100mmF4 R LM OIS WR, בסוף פברואר 2020. תהיה זו תוספת למערך עדשות ה-GF הניתנות להחלפה לשימוש עם סדרת מצלמות GFX הדיגיטליות חסרות מראה, הכוללת את חיישן המדיום פורמט (גדול פי 1.7 מחיישן פול פריים  35 מ"מ).

ל- GF45-100mmF4 R LM OIS WR יש את הצמצם המקסימלי F4 והוא מכסה את אורכי המוקד הנפוצים ביותר מ-45 מ"מ ועד 100 מ"מ (שווה ערך ל-36-79 מ"מ בפורמט 35 מ"מ). העדשה מצוידת במנגנון ייצוב תמונה רב עוצמה ובמבנה עמיד בפני מזג אויר, ועומדת בתנאי צילום קשים. העדשה עונה על דרישות גבוהות של צלמים וחובבי צילום מקצועיים בפורטרטים ובמצבי צילום שונים.

Fujifilm GF45-100

עדשות GF הן העדשות בדרגה הגבוהה ביותר של Fujifilm המספקות איכות תמונה מעולה עם רזולוציית תמונה גבוהה במיוחד. הדבר מתאפשר על ידי שימוש בטכנולוגיית העיצוב האופטי הייחודית לפוג'יפילם וטכנולוגיית הייצור המעבדת את חלקי העדשה ברמת ה- הדימיקרון, תכונה המיוחדת לעדשות FUJINON המובילות בתעשייה זו (כולל עדשות cine שזכו בפרסי Emmy הנדסיים). עדשה זו כאשר תתוקן על FUJIFILM GFX100 שהושקה ביוני בשנה שעברה, תוכל להפיק את מלוא הביצועים של חיישן התמונה ברזולוציה של 102 מגה פיקסל של המצלמה, ולהשיג את רמת התמונה הגבוהה ביותר בעולם לצילום על ידי שימוש בטכנולוגיית ההדמיה הצבעונית הייחודית לפוג'יפילם.

העדשה מורכבת מ-16 אלמנטים של עדשות המחולקות ל-12 קבוצות, כולל שלושה אלמנטי Shaft, אלמנט Super ED אחד, ואלמנט ED אחד. היא שולטת בסטיות שונות ביסודיות בכדי להשיג תמונות בחדות גבוהה (גם בהשוואה לעדשות פריים) וניגודיות גבוהה ומספקת תמונה המפענחת פרטים רבים בכל טווח הזום שלה. השימוש במנגנון לייצוב תמונה בעל חמשה סטופים ב- AF מהיר שקט ומדויק ביותר המונע על ידי מנוע ליניארי, מבטיח למשתמשים לצלם תוך אחיזה בכף היד בביטחון. יתר על כן, העדשות עמידות בפני אבק ומזג אוויר ומסוגלות לפעול בטמפרטורות נמוכות מ-10 מעלות צלזיוס, עמידותה מאפשרת צילום בגשם קל או באזורים מאובקים.

 

מעבר לתגובות בפורום