מצלמת פוג'פילם X-T200

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
27-01-2020 13:22

חברת FUJIFILM שמחה להכריז על הוספת המצלמה XT-200 - למצלמות בסדרת ה-X של מצלמות דיגיטליות קומפקטיות וקלות משקל - חסרות מראה המספקות איכות תמונה ייחודית באמצעות טכנולוגיית רביית הצבעים המיוחדת לפוג'יפילם.

ה- X-T200 צפויה לצאת בסוף פברואר 2020 ולהיות משווקת לצרכן הסופי.

למצלמה יש את התכונות העיקריות הבאות:

- טכנולוגיית רביית צבע ייחודית לצילום זיכרונות חשובים ויקרים.

- גוף מצלמה קומפקטי וקל משקל עם יכולת וידיאו 4K ויכולת AF מהירה, שיכולה להתמקד במדויק באובייקט הנמצא בתנועה, בפנים ובעיניים.

- המצלמה מגיעה בשלושה צבעים.

X-T200 היא מצלמה דיגיטלית חסרת מראה הממשיכה את "סגנון העינית המרכזית", שאומצה על ידי סדרת ה- X-T הפופולרית כמו ה- FUJIFILM X-T3, בעלת ניידות מתקדמת ויכולת פעולה מצוינת. גוף המצלמה קומפקטי וקל משקל (370 גרם בלבד), מצויד בחיישן APS-C בגודל 24.24 מיליון פיקסלים ובמנוע עיבוד תמונה בעל ביצועים גבוהים. השימוש בטכנולוגיית רביית צבע ייחודית, משחזרת "צבעי זיכרון" או צבעים כפי שבני האדם קולטים בזיכרונם, כגון: גווני עור טבעיים ויפים, ירקות שופעי צבע רווי של תחילת הקיץ וכחול עמוק בשמיים או ים ביום בהיר ושטוף שמש. ביצועי ה-AF של המצלמה שופרו על ידי הצבת פיקסלים לזיהוי מודרג על חיישן ופיתוח אלגוריתם נוסף המסייע לכך. הדבר מאפשר מעקב AF יוצא מן הכלל של אובייקט בתנועה ומיקוד אוטומטי (AF) ממוקד על פנים / עיניים, כמו כן היא מאפשרת השגת מיקוד במהירות ובמדויק בתנאי תאורה נמוכים.

בצידה האחורי של גוף המצלמה נמצא צג LCD בהיר וגדול. המסך מספק מסך מגע אינטואיטיבי. יש לו מבנה מלבני הניתן לתזוזה במספר-זווית ומאפשר למשתמשים להתאים את הצג לכל זווית שהיא. ניתן להשתמש בו לצילום סלפי בקלות, מה שמוסיף להפעלה קלה מכל מצב. מערך פעולות  הווידיאו הורחבו כך שמשתמשים יכולים להקליט וידיאו 4K באופן חלק במהירות 30 FPS, או סרט HDR בניגודיות משמעותית ברמות אור שונות.

ה- X-T200 היא מצלמה דיגיטלית נטולת מראה, המסוגלת להפיק לא רק תמונות באיכות מעולה, אלא גם וידיאו באיכות גבוהה. היא מספקת את צרכיהם של חובבי הצילום והמשתמשים שרוצים תוצאות טובות יותר ממצלמות הטלפונים הניידים. במצלמה זו הם יצלמו ויקליטו זיכרונות יקרים, בקלות ובאיכות תמונה גבוהה.

Fujifilm X-T200

תכונות עיקריות

1. גוף קטן וקל משקל, טכנולוגיית רביית צבע ייחודית וביצועי AF מעולים, לצילום תמונות באיכות תמונה מעולה בקלות.

הגוף קומפקטי וקל משקל של 370 גרם. חיישן בעל 24.2 מגה פיקסלים.
ביצועי ה- AF של המצלמה שופרו על ידי הצבת פיקסלים לזיהוי מדורג על החיישן, דבר המאפשר מעקב AF מיוחד של אובייקט בתנועה. ה- AF מתמקד על פנים/עיניים, כמו כן , נותן את היכולת להשיג מיקוד במהירות ובדיוק מירבי בתנאי תאורה נמוכים. המצלמה מציעה גם מגוון פונקציות אוטומטיות כולל ה- SR Advanced, הבוחר אוטומטית את הגדרות הצילום האופטימליות על פי סצנות נתונות כמו דיוקן, נוף, צילום לילה ועוד, כך שהמשתמשים יוכלו לצלם תמונות באיכות גבוהה בקלות, ללא צורך להיכנס להגדרות המצלמה. החיישן משתמש בחיווט נחושת כדי להפוך את מהירות קריאת הנתונים למהירה פי 3.5 מזו של הדגם הקודם ובכך להפחית משמעותית את האיטיות הנובעת  מאפקט התריס המכני (בפתיחה וסגירה).
למצלמה יכולת צילום רציף של 8 תמונות בשנייה ופעולה זו משולבת עם יכולת AF המהירה והמדויקת לתפוס רגעי צילום חשובים.

2. יכולת פעולה יוצאת מן הכלל עם צג LCD מתכוונן, ה- X-T200 כוללת צג LDC בעל מסך רחב בגודל 3.5 אינץ 'ביחס הממדים של 16:9, תגובת מסך המגע מהירה ונוחה, כדי לאפשר פעולות אינטואיטיביות הדומות לפעולות המתבצעות על מסך טלפון נייד. ניתן להתאים בקלות את הגדרות הצילום באמצעות פעולות במסך המגע תוך כדי בדיקה חזותית של החשיפה ומידת ה"בוקה" על המסך.
לצג רמת ראות ברורה גבוהה, הודות לעוצמת האור המקסימאלית של כאלף נורות המוטבעת במסך (כפול מהבהירות של צג  הדגם הקודם), הוא מציג את האובייקט בבירור גם ביום בהיר ושטוף שמש. 
לצג ציר המאפשר למשתמשים להתאים את הצג לכל זווית, ומאפשר צילום תמונות מזוויות נמוכות וגבוהות. ניתן גם להפוך אותו לצילום סלפי בקלות בשילוב עם זיהוי פנים / עיניים.
השימוש בידית האחיזה, הנוחה לאחיזה, מבטיח שהמצלמה יושבת בנוחות ביד אחת. היא נותרת יציבה גם כשמורכבות עדשות זום / טלה גדולות.

3. במצלמה נכללות פונקציות צילום המאפשרות גוונים צבעוניים ומגוונים, וביטויים אמנותיים ייחודיים.
ה- X-T200 מציעה 11 וריאציות של הדמיית הסרטים הייחודיים של פוג'פילם, כולל Velvia -Black, PROVIA, ועוד, ומאפשרת לבחור בין גוונים וביטויים צבעוניים שונים לפי הנושא או הסצנה כאילו המשתמשים בוחרים להשתמש בסרט צילום שונה. "מסנן בהירות" נוסף כדי להביא את המספר הכולל של מסננים מתקדמים ל -20. 

4. ל- X-T200 מבזק קופץ מובנה, המעוצב באופן אינטגרלי באזור העיינית. המצלמה שולטת באופן אוטומטי בפלט האור על פי כל צילום והמרחק מהאובייקט, בכדי למנוע שוני בהדגשה להצגה טבעית של האובייקט בעת שימוש במבזק.

5. פונקציות הקלטת וידיאו משופרות, כולל וידאו באיכות 4K מלא. ה- X-T200 קורא נתונים מכל הפיקסלים בחיישן, ומשתמש במידע הרחב השווה ל- 6K בכדי להפיק וידאו 4K. כתוצאה מכך יש רעשים נמוכים ואיכות טובה.
המצלמה מקליטה וידיאו 4K חלק ב-30 fps ואפילו וידאו חלק ב-60 fps במצבי הווידיאו Full-HD ו-HD. ניתן להקליט וידיאו ב- Full-HD בקצב של 120 fps וכן וידיאו חלק אפילו בשידור חוזר בתנועה איטית של נושא הזז במהירות.
X-T200 היא המצלמה הדיגיטלית הראשונה של פוג'פילם המציגה את מצב ה- Gimbal הדיגיטלי. היא משתמשת בחיישני ג'יירו כדי לזהות במדויק אפילו את התנודות הקלות ביותר לשליטה על רעידות המצלמה במהלך הקלטת הווידיאו.
הפונקציה "Cut & Edit" שנוספה לאחרונה היא התכונה המקצרת את משך זמן ההפעלה מחדש של וידאו ומקטינה את גודל הנתונים, מה שמקל על פרסום הווידיאו במדיה החברתית או שיתוף עם המשפחה וחברים.

6. הרחבת תכונות הצילום עם העדשה הניתנת להחלפה ושתחל להיות מופצת בשוק במקביל למצלמה: עדשת ה- FUJINON XC35mm F:2, היא עדשה סטנדרטית קומפקטית עם הצמצם המרבי של F2.0 ואורך המוקד של 35 מ"מ.


מעבר לתגובות בפורום