23/1/20 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
23-01-2020 14:31

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות בקולנוע ובמסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

 

מה לראות?

כאן תמצאו את כל מה שחדש בקולנוע ובמסך הקטן.

קולנוע

השבוע חמישה סרטים חדשים עולים לאקרנים. נתחיל בסרטו החדש של גאי ריצ'י, שחוזר לעשות את מה שגאי ריצ'י יודע לעשות הכי טוב, קומדיית פשע עם אנסמבל שחקנים מוכר. "הג'נטלמנים", מספר את סיפורו של בעל אימפריאת סחר סמים בלונדון, שמחליט לפרוש ולמכור את העסק שלו. כמו בכל שוק אחר, כששחקן בסדר גודל כזה מציע את העסק שלו לרכישה, כמובן שכל השוק נמצא בנקודת רתיחה. במקרה של שוק הסמים, זה מוביל למזימות, חטיפות, שוחד ואלימות באופן כללי. קאסט השחקנים כולל את מתיו מקונוהיי, צ'ארלי הונמן, קולין פארל, יו גראנט ואחרים.

 

"הצלם ממומבאי" הוא דרמה רומנטית חדשה של הבמאי ההודי, ריטש בטרה. הדמות הראשית היא רפי, צלם תיירים ברחובות מומבאי. סבתו של רפי לוחצת עליו להתחתן. רפי מראה לה תמונה של מילוני, בחורה הודית ממעמד גבוה שהוא צילם, ומשקר לסבתא שזוהי אהובתו. כשהסבתא מפתיעה ומגיעה לביקור, העיניינים מסתבכים.

 

"מעל לכל חשד" הוא מותחן חדש, המבוסס על סיפור אמיתי, בכיכובם של אמיליה קלארק וג'ק יוסטון. סוכן FBI נשלח לקנטקי במטרה לאסוף מידע על כנופיית פשע מקומית. מפגש על זרה יפיפיה, מוביל אותו להיחשף למידע מודיעיני יקר ערך אך גם מעמיד את החקריה ואת חיי המשפחה שלו בסכנה.

 

"נשים קטנות" הוא איבוד נוסף לסיפור המוכר, הפעם מהבמאית גרטה גרוויג. ג'ו מארץ' מגוללת את סיפור חיה, בו בזמן שהיא מספרת את הסיפור המוכר של אחיות מארץ' – ארבע אחיות צעירות הנחושות לחיות את חייהן כל אחת בדרכה.

 

לסיום עיבוד מודרני לסרט אימה קלאסי, "טבעת החנק". בחורה צעירה נשכרת לטפל באחיינים של גבר מסתורי, שלא מזמן התייתמו מהוריהם. כמובן שהיא מגלה סודות אפלים שהסתירו ממנה, כאילו שלשמור על שני ילדים זה לא מספיק מפחיד גם ככה. עם מקנזי דיוויס ("שליחות קטלנית: גורל אפל") ופין וולפהארד ("דברים מוזרים").

 

סלקום TV

סרט השבוע בסלקום TV הוא "שהאזאם!", על פי קומיקס מבית DC. בילי הוא נער אומנה בן 14, שמקבל כוח-על המאפשר לו להפוך לגיבור על בוגר. כל מה שעליו לעשות הוא לומר את מילת הקסם "שהאזאם!". לא ראיתי את הסרט, אבל שמעתי רק דברים טובים עליו ולכן אני שמח על ההזדמנות לצפות בו.

 

"תמי" היא קומדיה מ-2014 בכיכובה של מליסה מקארתי. תמי מאבדת את בעלה ועבודתה ומחליטה לצאת למסע משותף עם הסבתא השתיינית שלה.

 

"סיפורו של רחוב ביל", דרמה תקופתית המתרחשת בשנות ה-70 בהארלם. צעירה שחורה הנמצאת בהריון יוצאת יחד עם משפחתה למאבק להוכיח את חפותו של ארוסה שמואשם בפשע שלא ביצע.

 

שתי סדרות חדשות עולות השבוע בסלקום: "אווניו 5", סדרה קומית שמחזירה למסך את יו לורי, הלא הוא ד"ר האוס. לורי מגלם את קפטן ראיין קלארק, המפקד על חללית למטרת תיירות. בעיות לא צפויות מתגלות כשהספינה סוטה ממסלולה.

 

בנוסף עונה 10 של הסדרה הקומית והדיי משוגעת של לארי דייויד, "תרגיע".


נטפליקס

השבוע בנטפליקס שתי סדרות מבוססות קומיקס, ושתי סדרות תיעודיות חדשות.

"משפחת אוקטובר", סדרה המבוססת על קומיקס. חייהם של תאומים בני 17 עוברים טלטלה כשהם מגלים שהוריהם הם לא סוכני ביטוח משעממים כמו שהם היו בטוחים, אלא למעשה מחסלי מפלצות מיומנים השייכים לארגון סודי. 

 

החלק השלישי של "הרפתקותיה המצמררות של סברינה" מגיע בשישי. סברינה היא נערה רגילה לחלוטין, רק שבמקרה היא נצר לשושלת מכשפות. זהו עיבוד חדש ואפל יותר לסדרה "סברינה המכשפה הצעירה" (1996-2003), שהייתה בכלל קומדיית מצבים. שתי הסדרות מבוססות על קומיקס.

 

שתי הסדרות התיעודיות הן: "העות'מאנים – לידתה של אימפריה", סדרה תיעודית עם שחזורים. בעונה הראשונה, מתואר סיפורו של הסולטן מהמט השני בדרכו לכבוש את קונסטנטינופולוס.

הסדרה התיעודית השנייה היא "וירוס ללא גבולות", שמביאה את סיפורם של האנשים שמנסים למנוע התפרצות עולמית של מגפת השפעת.


מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע.

שיר השבוע שלי הפעם שייך לזמר פופ הולנדי שבכלל התכוון להיות שחקן כדורסל. מקצב הגיטרה ושילוב השריקות ממש מצא חן בעיניי.

 

הנה עוד כמה שירים חדשים שאני ממליץ לשים לב אליהם

שתי הזמרות הוותיקות - בוני מונטגומרי ורוזי פלורס עם שיר על חלומו של ג'ון לנון:

 

גם הקטע הבא הוא דואט של אומנים וותיקים, הפעם שני נגני גיטרה, בקטע מופלא לטעמי:

 

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל, איך לא מקטע בלוז:

 

נמשיך לרוק של תחילת ה-90:

 

ונקנח במוזיקה פורטוגלית משובחת:

 

לרשימה המלאה שך השירים שעשו לי את השבוע ב-Spotify

מזכיר לכם שאם אתם משתמשים בשירות הזרמה אחר ואתם רוצים לשמוע את הרשימה, אתם יכולים להמיר אותה בעזרת השירות של TuneMyMusic


לסיום המהדורה, החלק של הקולנוע ביתי: חדשות וסקירות מרחבי הרשת 

נתחיל מוינסנט טאו שחזר מ-CES וצולל מיד חזרה לעבודה. תחילה הוא העלה סרטון קצר בו הוא עושה פתיחת מוצר למוניטור החדש מבית אפל ברזולוציית 6K! - היכנסו

לאחר שהוא פתח והרכיב את המסך, הוא הגיע למסקנה מאוד משעשעת, למי שאין מקבוק או מחשב מק נייח, אין למעשה שום דרך לשלוח אות למסך (אין לו חיבור HDMI). יתרה מכך אי אפשר אפילו להדליק אותו. אין ספק שאפל עושים הכל בדרך שלהם.

בהופעת בכורה במהדורה הערוץ של That Home Theater Dude, שמציג השבוע קטע שצולם ב-CES. נציג של חברת NAD מתאר את הרסיבר החדש שלהם שיושק בהמשך השנה -היכנסו

 אודיוהוליקס העלו השבוע סרטון שדן בשאלה האם סטרימינג רב-ערוצי של מוזיקה כבר כאן? - היכנסו

נסיים בערוץ Ratings בוחר את הטלוויזיות המומלצות ביותר לצפייה בסופרבול הקרוב - היכנסו


עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!


מעבר לתגובות בפורום