טיפים וטריקים לשימוש ב- Yandex Music

ארז בנק
23-01-2020 13:56

Yandex חברת ההיי-טק מהגדולות בעולם השיקה לאחרונה בישראל את שירות הזרמת המוזיקה Yandex Music גם בעברית מלאה.

גילוי נאות - ארז משמש כיח"ץ של חברות רבות בתחום.

השירות מציע המלצות מתקדמות ורמת התאמה אישית נהדרת, אך עדיין יש מספיק מקום למאזינים להתאים את האפליקציה ואת העדפות המוזיקה לטעמם האישי. ככל שחוויית ההאזנה תותאם אישית כך היא תהיה טובה יותר.

על ידי 12 הטיפים הבאים ניתן למקסם את מלוא הפוטנציאל של Yandex Music:

זיהוי שירים

אופן השימוש: IDENTIFY הינה תכונה דמוית Shazam בתוך האפליקציה, המסייעת בזיהוי מגוון גדול של רצועות ושירים בכל שפה ושמירתם בפלייליסט מיוחד.

אופן היישום: בלשונית "חיפוש" באפליקציה לחצו על הסמל / כפתור "זיהוי מוזיקה". תוצאות הזיהוי יישמרו אוטומטית ברשימת ההשמעה "מזוהים", או ניתן להעתיק לרשימת השמעה אישית.

 

Yandex Music

פלייליסטים חכמים

אופן השימוש: זוהי תכונה ייחודית במערכת ההמלצות של Yandex Music, כאשר גולת הכותרת הינו פלייליסט יומי; פלייליסט אישי שמעודכן באופן יומי. הפלייליסט כולל שירים פופולריים חדשים ושירים שהושמעו לאחרונה. משוב מצד המשתמשים מראה שמשתמשים מוצאים שמערכת ההמלצות חזקה ושימושית במיוחד עבורם, עם מעל 600 אלף מאזינים לפלייליסט היומי.

Yandex Music

מלבד זאת, השירות מציע 3 סוגים נוספים של רשימות השמעה חכמות שנוצרו על ידי אלגוריתמים כדי להתאים אפילו להעדפות המוסיקה המתוחכמות ביותר:

⦁ רשימת השמעה סודית - מורכבת משירים שהוספת אך שכחת להאזין להם. יכול להיות שימושי אם הוספת כמה אלבומים לאוסף ולא יודע עם איזה מהם להתחיל.

⦁ רשימת השמעה של Deja Vu - תערובת של שירים חדשים שאולי תאהבו, אך עדיין לא האזנתם להם ב-Yandex Music.

⦁ רשימת השמעה Premiere - פלייליסט שבועי שכולל את המהדורות האחרונות והחדשות של שירים. מבוסס על האלגוריתם, שירים וז'אנרים שהמשתמש מאזין להם.

אופן היישום: ללחוץ על קטגוריית הפלייליסטים.

Yandex Music

תחנות

אופן השימוש: תחנת דמוית רדיו "On your wave" - תחנה שלומדת את הטעם האישי במוזיקת ​​המשתמש עם הזמן ומציעה הזרמת מוזיקה עם אוסף נהדר של מוזיקה ללא הפסקה לפי הטעם של המאזין. 

אופן היישום: בלשונית "רדיו" ניתן גם לבחור במצב רוח, ז'אנר, עידן, פעילות וכו 'כדי לקבל את ההמלצות המדויקות ביותר.

Yandex Musicחיפוש

אופן השימוש: חיפוש רצועה לפי מילות השיר זו תכונה מועילה מאוד למי שאינו זוכר את שם הרצועה או הלהקה. 

אופן היישום: ניתן לכתוב שורה מתוך מילות השיר בכרטיסיית החיפוש והאפליקציה תציג את הרצועה אם בספריה של Yandex Music יש את מילות השיר שלה.

Yandex Music

יבוא של רצועות ופלייליסטים משירותי סטרימינג אחרים

אופן השימוש: ניתן לייבא ספריית מוסיקה מכמה שירותי סטרימינג אחרים, כגון אפל מיוזיק, דיזר וכו'. 

אופן היישום: כדי לייבא רשימות ההשמעה בשירותי מוזיקה אחרים, בקטע ההגדרה עברו ל"מקורות מוזיקה" ובחר בפונקציה מוסיקה בטלפון. 

Yandex Musicדיוק ההמלצות- Finetune the recommendations

אופן השימוש: המלצות Finetune על המסך הנעול: גם בזמן שהאפליקציה מנגנת מוסיקה בסמארטפון ברקע או במצב נעול, ניתן לעשות לייק או דיסלייק דרך חלון זה. כך ניתן למקד מחדש את ההמלצות של תחנות או פלייליסטים חכמים.

Yandex Music

רקע כהה ובהיר

אופן השימוש: מצב כהה מוגדר כברירת מחדל ב- Yandex Music - תאורת המסך נראית פחות זועקת והיא גם שומרת על הסוללה במכשיר עם מסך OLED. משתמשים שמעדיפים מראה בהיר של האפליקציה יכולים להפעיל את המצב הבהיר.

אופן היישום: גשו להגדרות ובחרו "ערכת נושא בהירה". במכשירי iOS יש גם אפשרות לשנות את ערכת הנושא של ברירת המחדל המתייחסת למראה המערכת.

Yandex MusicMixes

אופן השימוש- מיקס לכל אירוע- ניתן למצוא המון מיקסים ופלייליסטים ערוכים לכל אירוע. 

אופן היישום: בעוד הראשי ניתן למצוא מספר רשימות השמעה שנוצרות ומתעדכנות באופן קבוע על ידי העורכים המוזיקליים.

Yandex MusicEqualizer

אופן השימוש: הגדרות מותאמות אישית ומספר מצבים נפוצים זמינים בהגדרות האפליקציה. ניתן לבחור ברירת מחדל מבין מגוון המצבים כגון: קלאסיקה, מועדון, ריקוד, רמקולים למחשב נייד, אולם גדול וכו'.

אופן היישום: מצאו את Equalizer בתפריט ההגדרות. (ישנם סמארטפונים אנדרואיד שבהם אקולייזר בתוך האפליקציה אינו זמין).

Yandex Musicדירוג אמנים

אופן השימוש: ניתן לראות כמה משתמשים מאזינים ללהקה האהובה עליך אישית ב- Yandex Music החודש, כמה פופולריים הם אמנים דומים ולאילו מיקומים יש את המספר הגדול ביותר של מאזינים.

אופן היישום: בלשונית "מידע" בעמוד האמן של הלהקה בגרסת דפדפן האינטרנט.

Yandex Music

פלייליסטים שיתופיים

רשימת ההשמעה הקהילתית - 

אופן השימוש: פלייליסטים מסוג זה ניתן ליצור ולערוך יחד עם חברים לפני מסיבה טיול או אירוע מיוחד. ניתן לייצר פלייליסט בגרסת הדפדפן של Yandex Music ואז לשתף ולערוך אותו דרך האפליקציה וגם בדפדפן האינטרנט.

אופן היישום: צרו או בחרו רשימת השמעה בגרסת האינטרנט, לחצו על הסמל שלוש הנקודות בצד ימין ובחרו "שתף/הזמן חבר". ניתן לשלוח את הקישור שהתקבל וכעת הם יכולים להוסיף רצועות לפלייליסט זה.

Yandex Music

היסטוריית האזנה

ב- Yandex Music ניתן למצוא את 2000 השירים האחרונים שהושמעו. הטריק הזה שימושי מאוד, אם אהבתם את השיר מהמלצות אך לא זכרתם את שמו.

כיצד להגיע: קטע «המוזיקה שלי» → «האזנה לאחרונה» בגירסת דפדפן האינטרנט.

Yandex Music

 

להורדת האפליקציה למשתמשי אנדוראיד

להורדת האפליקציה למשתמשי IOS

 

האזנה נעימה!


מעבר לתגובות בפורום