ביקונקט משיקה: ליין מקרנים חדש

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
21-01-2020 15:47

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה משיקה בישראל ליין חדש של מקרנים מבית פיליפס. כולל את המקרן הזעיר בעולם ומקרנים עם Netflix מובנה.

הליין החדש כולל 11 דגמי מקרנים מהקטנים ביותר (קטן ממכשיר סלולרי ועד מקרני תלת מימד וגודל 160 אינץ').

כל קו המוצרים מאפשרים חיבור, בין היתר של טלפונים חכמים ומחשבים ניידים לשיקוף תוכן על גבי המסך. בנוסף, בחלק מהמקרנים ישנן אפליקציות המותקנות מראש כגון: Youtube ,Netflix ,Ted, VLC ,Kodi ואפשרות חיבור המקרן לקונסולת משחקים, הזרמת מוזיקה מכל אביזר ותכנים נוספים כמו תוכניות טלויזיה, תמונות וסרטונים.

 

מקרן כיס זעיר עם WiFi ונגן מובנה - Philips PicoPix Nano

מקרן PicoPix Nano  מבית פיליפס - מקרן קטן, עם חוויה גדולה בגודל של 4.8 ס"מ - 5.2 ס"מ - 3.6 ס"מ. קטן יותר מהטלפון הנייד  ומכל מקרן שקיים כיום בשוק ברזולוציה זו. מקרן ה- PicoPix Nano כולל חיבור WiFi ונגן מולטימדיה מובנה באיכות Full HD עם רמקול מובנה להשמעת אודיו. המקרן נוח לנשיאה וכולל סוללה המאפשרת צפייה עד 80 דקות ללא טעינה. מאפשר צפייה במסך בגודל של עד 60" ממגוון סוגי התקנים כמו כרטיס מיקרו SD, וכן פונקציית שיתוף מסך מטלפון נייד, מחשב נייד ועוד. המקרן בעל עיצוב מודרני מבריק וכהה, ובעל עמידות גבוהה לשימוש יומיומי. ניתן לשימוש עד 30,000 שעות. ניתן לחבר מדיות חיצוניות כגון רמקולים, מכשירי אחסון , USB ועוד.

מחיר: 899 ₪ 

Philips PicoPix Nano

מקרן קרבה לקולנוע ביתי 3D עד Philips Screeneo U3 - "120

מקרן Screeneo U3 מבית פיליפס - מאפשר להרגיש את חווית הקולנוע בכל חדר בבית. ניתן להעמיד את המקרן במרחק של כמה סנטימטרים מהקיר וגם החדר הכי קטן בבית יהפוך לאולם קולנוע פרטי באמצעות מערכת תאורה מתקדמת בבהירות של עד 2,800 Lumens , מערכת סאונד דיגטלית באיכות דולבי דיגיטל ומערכת הפעלה של אנדרואיד. מערכת הרמקולים של המקרן כוללת 2 רמקולים פנימיים וסאבוופר בעוצמה של 36W. ניתן לצפות במקרן עד גודל של 120", ניתן לחבר את הסמארטפון למקרן באמצעות תכונת שיקוף מסך ולהעביר כל תוכן ישירות להקרנה בענק. באמצעות ה-WiFi ניתן להזרים תכנים נוספים כמו תוכניות טלויזיה, תמונות, סרטונים, להתקין אפליקציות על המקרן ולראות דרכן את התכנים האהובים- המקרן מגיע עם אפליקציות מותקנות מראש: Youtube ,Netflix ,Ted ,VLC ,Kodi. ניתן גם לחבר את המקרן לקונסולת המשחקים ולשחק בענק על המסך. באמצעות ה- Bluetooth ניתן להזרים מוזיקה מכל אביזר תומך ישירות לרמקולים של המקרן. ניתן גם לחבר את המקרן למחשב נייד או טלויזיה באמצעות חיבור HDMI ו- VGA. ניתן גם לחבר אוזניות או רמקולים חיצוניים למקרן. ניתן להתאים את גודל המסך בין 50-120 אינץ', ולמקם את המקרן ממש בקרבת הקיר- בין 10-42 ס"מ בלבד  מהקיר.

מחיר: 9,900 ₪ 

Philips Screeneo U3

מקרן קולנוע ביתי באיכות 4K Ultra HD - דגם Philips Screeneo S6

מקרן Screeneo S6 מבית פיליפס מציע חווית צפייה ביתית בגודל של עד 180", באיכות Ultra HD  עם מעל 8 מיליון פיקסלים לאיכות מרהיבה בצפייה במשחקים, סרטים, תוכן בסטרימינג ותמונות. המקרן כולל רמקולים מובנים עם באס מודגש לסאונד עוצמתי. המקרן תומך בטכנולוגיית HDR 10 לאיכות וידאו הטובה ביותר. רמת הבהירות של המקרן היא עד 2000 לומן.

מגוון החיבורים של המקרן כוללים: Wi-Fi ,Bluetooth ,USB ,HDMI ,SPDIF ומאפשרים להתחבר בקלות לקונסולות משחק, נגנים, מחשב נייד, התקני USB ועוד. המקרן מגיע עם מערכת הפעלה Android שניתן להתקין באמצעותה אפליקציות צפייה ותוכן כגון נטפליקס, יוטיוב ועוד. המקרן כולל פונקציות לאופטימיזציה אוטומטית של התמונה והפוקוס, ומצבי העמדה מיוחדים המתקנים את התמונה בהתאם למיקום של המקרן בחדר. חיבור Wifi מובנה מאפשר לחבר את הטלפון הנייד או הטאבלט למקרן ולהזרים דרכו בשיקוף מסך את כל התכנים ישירות. המקרן מגיע עם זיכרון מובנה של 16GB ואביזרים נלווים כגון שלט רחוק, סוללות וכבל לחיבור לחשמל.

מחיר: 9,490 ₪ 

Philips Screeneo S6

מקרן ביתי 120" עם WiFi ו- Bluetooth- דגם Philips Neopix Prime

מקרן Neopix Prime מציע חווית צפייה ביתית משודרגת עד גודל מסך של 120". בבהירות גבוהה במיוחד של 3500  Lumen ורזולוציית HD. המקרן נוח לתפעול ופשוט לשימוש, ובעל אפשרויות צפייה רבות: סרטים, תמונות, מצגות ועוד. הוא מאפשר צפייה בתמונה איכותית ומעבר קל בין המדיות השונות, כולל פונקציית שיקוף מסך- הזרמה אלחוטית של תכנים מהסמארטפון ומחשב נייד באמצעות חיבורי Wifi וBluetooth- (לאודיו בלבד). מגיע עם רמקולים סטריאופוניים מובנים וכולל גם שקע שמע של 3.5 מ"מ המאפשר לחבר רמקולים חיצונים לקבלת אפקט סאונד בעוצמה גבוהה יותר. בנוסף הוא מגיע עם שלט רחוק לשליטה במוזיקה, סרטים ובתמונות מבלי לקום כלל מהספה.  בעל עיצוב מודרני ובעל עמידות גבוהה לשימוש יומיומי. ניתן לשימוש עד 30,000 שעות. ניתן לבחור את גודל התצוגה הרצוי בטווח של בין 20-120 אינץ', וניתן למקם את המקרן במרחק של בין 20-80 ס"מ מהקיר.

מחיר: 1,149 ₪ 

Philips Neopix Prime

מקרן ביתי Full HD עם מגוון חיבורים- Philips Neopix Easy

מקרן Neopix Easy  מבית פיליפס - המקרן נוח ופשוט מאוד לשימוש, ובעל אפשרויות צפייה רבות: סרטים, תמונות, מצגות ועוד. למקרן מגוון חיבורים (USB ,HDMI ,VGA ,Micro SD ,AUX) כך שניתן לבחור את מקור הצפייה המועדף מבין מגוון האפשרויות כגון: מחשב נייד, התקן USB, כרטיס זיכרון, טלויזיה, טלפון נייד ועוד. במקרן עצמו יש נגן מדיה מובנה וניתן גם לעשות שימוש בנגני מדיה המובנים בהתקנים המשדרים אליו. המקרן מאפשר צפייה בתמונה איכותית ומעבר קל בין המדיות השונות. הוא מגיע עם שקע שמע של 3.5 מ"מ המאפשר חיבור של אוזניות או רמקולים חיצונים לקבלת אפקט סאונד בעוצמה גבוהה יותר. בנוסף הוא מגיע עם שלט רחוק לשליטה במוזיקה, בסרטים ובתמונות מבלי לקום כלל מהספה. המקרן בעל עיצוב מודרני ובעל עמידות גבוהה לשימוש יומיומי. ניתן לשימוש עד 30,000 שעות.

מחיר: 569 ₪ 

Philips Neopix Easy

ניתן להשיג ב: KSP, אייבורי אתרי הסחר והחנויות המובילות.

 

קטלוג המוצרים

 

 

מעבר לתגובות בפורום