השעונים של GARMIN: עולם התשלומים מתחדש

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
21-01-2020 14:50

לראשונה בישראל - תשלום אלחוטי באמצעות השעונים החכמים של GARMIN ללקוחות ישראכרט ומאסטרקארד.

 

השירות החדשני, GARMIN PAY, בשיתוף ישראכרט ומאסטרקארד, יהיה זמין החל מסוף חודש ינואר למחזיקי כרטיס מאסטרקארד שהונפק על ידי ישראכרט ויאפשר תשלום מאובטח בטכנולוגיית contactless במגוון רשתות ובאלפי בתי עסק ביניהם; זארה, H&M, דלתא, אופטיקנה, אדידס, נייק, דקטלון, אייבורי, KSP, סבון של פעם, פקטורי 54, re-bar, עד העצם אקספרס, תכשיטי פדני ועוד. 

חברת GARMIN, מובילה עולמית בפיתוח וייצור אביזרים חכמים לאורח חיים בריא, משיקה היום (ג', 21.1.2020) לראשונה בישראל את GARMIN PAY, שירות מאובטח ומתקדם, המאפשר ללקוחות המחזיקים בכרטיס מאסטרקארד של ישראכרט לשלם באמצעות מגוון דגמי שעוני GARMIN באלפי בתי עסק ורשתות מובילות, בקלות ובמהירות, ישרות מפרק כף היד, בטכנולוגיית Contactless (ללא מגע). 

"אנו גאים להיות הראשונים בישראל שמאפשרים ללקוחותינו וללקוחות ישראכרט ומאסטרקארד לשלם באמצעות שעונים חכמים" אומר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, נציגתה הרשמית של GARMIN בישראל "היכולת לשלם ב- Tap עבור מוצרים ושירותים, ללא צורך בארנק או בטלפון חכם, היא בשורה שאנו שמחים להביא אל הציבור בישראל, שידוע בחיבתו לטכנולוגיות מתקדמות ולדברים הקטנים שמשפרים את חיי היום יום" הוסיף. 

איך משלמים ואיך זה עובד?

בכדי לבצע רכישה באמצעות GARMIN PAY יזינו לקוחות ישראכרט ומאסטרקארד את פרטי האשראי שלהם אל הארנק הדיגיטלי המאובטח ביישום GARMIN CONNECT, לאחר מכן יבחרו בכרטיס בו ירצו להשתמש (ניתן להזין עד 5 כרטיסי אשראי לשעון) ומעתה ואילך כל שיצטרכו לעשות הוא להעביר את השעון בקורא הכרטיסים בקופה ולשלם. 

היכולת לשלם באמצעות שעוני GARMIN מתאפשרת הודות לטכנולוגית הטוקניזציה לארנקים דיגיטליים מבית מאסטרקארד. השירות נועד לספק ללקוחות את היכולת לערוך קניות בעזרת שעון חכם בלבד ובצורה המאובטחת ביותר, כך לקוח שיצא לריצה בחוץ, לדוגמא, יכול לרכוש כריך או כוס שתיה ללא צורך באמצעי נוסף מלבד השעון. השעון של GARMIN בשילוב הטכנולוגיה של מאסטרקארד מאפשר תשלום בכל בית עסק שתומך בתשלומי Contactless ("ללא מגע") בארץ ובחו"ל וללא צורך באינטגרציה נוספת עם בית העסק. 

רמת האבטחה הגבוהה מתאפשרת מכיוון שכרטיסי מאסטרקארד וישראכרט מוחלפים ב"טוקן" דיגיטלי ייחודי הנשמר בשעון באופן מוצפן ומאפשר לבצע עסקאות מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי המקורי.

 

GARMIN


ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט מסר: "חוויית התשלום מהווה רכיב משמעותי בחוויית הקנייה ובשביעות רצון הלקוח. הצרכנים מצפים לתשלום מהיר, פשוט, נוח ובטוח. אנו ממשיכים להשיק שירותים מתקדמים השמים את קבוצת ישראכרט בחזית החדשנות בעולם הקמעונאות".

עוז עזריה, דירקטור פיתוח עסקי במאסטרקארד מציין כי: "מאסטרקארד שמחה להוביל ביחד עם ישראכרט ו- GARMIN את מהפכת ה-Contactless בישראל. היכולת לשלם בעסקאות Contactless מהווה שיפור משמעותי בחוויית התשלום והיכולת לבצע את הפעולה הזו באמצעות שעון בלבד היא Priceless. אנחנו מברכים את Garmin על שבחרו להיות הארנק הגלובאלי הראשון בישראל ואת ישראכרט על הרצון להוביל את שוק התשלומים המתקדמים ולהצעיד את ישראל צעד נוסף קדימה לעולם ה-EMV. המהלך הנוכחי הינו צעד אחד מיני רבים שמאסטרקארד עושה על מנת לאפשר לצרכנים בישראל לשלם כמו בחו"ל, ואנו צופים ש-2020 תהיה השנה בה השינוי יתפוס תאוצה".

שעוני הספורט החכמים של GARMIN הפכו זה מכבר לפופולאריים במיוחד בקרב הצרכנים הישראליים, עם ניטור בזמן אמת של מגוון מדדי בריאות ואורח חיים בריא, מדדי ספורט וכושר, האזנה למוסיקה ועוד מגוון יישומים בתחום סגנון החיים. כעת, עם השקת שירות התשלומים החדשני, תעניק GARMIN ערך מוסף נוסף למשתמשים בישראל, תוך הנגשת חזון החברה לאורח חיים בריא, פעיל ומתקדם בכל זמן ובכל מקום. עם השקת שירות התשלומים השיקה החברה אזור מידע ייעודי באתר שלה, בו ניתן למצוא תשובות למגוון שאלות נפוצות, תמיכה טכנית ומדיכי הפעלה, רשימת הרשתות והחנויות בהן ניתן לבצע רכישות באמצעות GARMIN PAY, רשימת הדגמים התומכים ביישום ועוד. 

לאתר

 

 

 

מעבר לתגובות בפורום