19/1/20 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
19-01-2020 14:12

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שחדש בקולנוע ובמסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

 

מה לראות?

כאן תמצאו את כל מה שחדש בקולנוע ובמסך הקטן.


קולנוע

ארבעה סרטים חדשים עלו לאקרנים השבוע. נתחיל בסרט האקשן "בחורים רעים לתמיד". וויל סמית' ומרטין לורנס, חוזרים לגלם את מייק לאורי ומרקוס בורנט בפעם השלישית, 17 שנה אחרי הסרט הקודם. הפעם מייק ומרקוס מגויסים ליחידת עלית של משטרת מיאמי ויוצאים להפיל את המנהיג האכזרי של קרטל הסמים המקומי.

לא מעט בדיחות רצו ברשת על מצבו הפיזי של מרטין לורנס, שניראה רחוק מאוד משוטר ביחידה עלית. הסרט המקורי של "בחורים רעים" היה מסרטי האקשן הטובים של שנות ה-90 לטעמי. היה שם שילוב נהדר של אקשן והומור ודמויות מעניינות. השני לעומת זאת היה אחד הסתמיים והנשכחים ביותר. יהיה מעניין לראות לאן יקחו את הסרט השלישי. וויל סמית', עשה לא מעט סרטים בינוניים ומטה לאחרונה, האם הפעם זה יהיה שונה?


זה דיי הפך להיות לעניין של בשגרה שסרט ישראלי מגייס כוכבים בין לאומיים וגם הסרט "עכביש ברשת" מצטרף למועדון הזה. סרטו של ערן ריקליס, מספר על סוכן מוסד וותיק (בן קינגסלי) שיוצא למסע להוכיח את נחיצותו וחשיבותו. יחד איתו מצטרף למסע גם סוכן צעיר (איתי טיריאן). משימתם היא להגיע למידע רגיש שנמצא אצל אנג'לה (מוניקה בלוצ'י) ולהביאו לראש המוסד (איציק כהן). מסע של חשדנות שהופך למסע של הישרדות.


"ריצ'ארד ג'ול", הוא סרטו החדש של קלינט איסטווד (אחד הבמאים האהובים עלי). הסרט מבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש בזמן אולימפיאדת אטלנטה ב-1996. זו הייתה האולימפיאדה הראשונה שצפיתי בה, והתקופה מאוד נוסטלגית עבורי, מייקל ג'ונסון קובע שיא ב-200 וב-400, הדרים טים מפרקים את כולם. טוב, בואו נחזור לסרט. הסרט מספר את סיפורו של ריצ'ארד שהיה מאבטח בכפר האולימפי שמצא פצצה שהוטמנה במקום. הבעיה היא שה-FBI לא מצליח לגלות מי הטמין את הפצצה, מה שהופך את ריצ'ארד לחשוד העיקרי. הסרט מגולל את מאבקו המשפטי על חפותו.


הסרט החדש האחרון הוא סרט אנימציה לילדים בשם "בלאגן על ארבע". הסרט מספר את סיפור הכלבלב "בלאגן", שגדל כגור מפונק באחוזה של משפחה עשירה. לאחר מותה של בעליו, הוא מוצא את עצמו בלי כלום ועם לוכד חיות שרודף אחריו בהוראת קרוביו של בעלתו הקודמת. כעת על "בלאגן" להסתדר עם אורח חיו החדש ולגבור על הסכנות העורבות לו.


סלקום TV

סדרה חדשה שעלתה השבוע היא "זר" מבית HBO. סדרה שמשלבת מותחן עם יסוד על טבעי. חקירת רצח מזוויע של ילד מסתבכת, כשכוח זדון על טבעי נכנס לתמונה. שוטר וותיק משתף פעולה עם חוקר לא אורתודוקסי והמקרה ישים סימן שאלה על כל מה שהם מאמינים בו. מבוסס על רב-מכר של סטיבן קינג.


סרט השבוע, הוא סרט אימה בשילוב אלמנט קומי\פארודי מסוים, "מז"ל טוב 2". גיבורת הסרט מתה פעם אחר פעם בסגנון "לקום אתמול בבוקר". העניין הוא שהמוות זו רק תחילת הבעיה של הגיבורה.


נטפליקס

סדרת תעודה פרובוקטיבית חדשה שעלתה השבוע "הרוצח שבפנים: בתוך מוחו של ארון הרננדז", מספרת את סיפורו של ארון הרננדז, שחקן פוטבול מוערך שהואשם ברצח מטלטל. 

הסדרה הקומית "חינוך מיני" חוזרת לעונה שנייה. בעונה הראשונה אוטיס הוא נער ביישן, אימו לעומת זאת היא סקסולוגית. מייב משכנעת את אוטיס להקים "מרפאת מין" בתיכון שלהם. ניראה כמו סדרה מביכה ומאוד משעשעת.


בנוסף שני סרטים מהשנים האחרונות עולים בנטפליקס השבוע: "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל", רימייק מאוד משעשע ומפתיע.


ובנוסף, "פסיפיק רים: המרד", סרט המשך הרבה פחות מוצלח מהראשון.


מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע.

שיר השבוע שלי הפעם שייך ל-Oska, זמרת אוסטרית שנמצאת בתחילת דרכה להפוך לזמרת ראשית, אחרי שהייתה זמרת ליווי. השיר נקרא Come Home והוא מרגש מאוד לטעמי. אם היא תמשיך ככה, בהחלט יש פה פוטנציאל לזמרת אדירה.


הנה עוד כמה שירים חדשים שאני ממליץ לשים לב אליהם:

סינגל של Gary Clark Jr. יחד עם Andra Day


לפסנתרנית הטורקית המוכשרת Aysedeniz Gokcin, יש אלבום חדש, הנה קטע מדהים ממנו:


בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקצת קאנטרי רוק:


הקריירה של מארק נופלר היא קריירה באמת מרתקת. אחרי דייר סטרייטס הוא כאילו נעלם מהמפה, למרות שהוא המשיך להקליט עוד המון אלבומים עד היום. המוזיקה ברוב מוחלט של הפעמים היא פשוט מעולה. הפעם בחרתי בשיר מתוך האלבום (2006) All the Roadrunning, אלבום משותף עם הזמרת האמריקאית אמיילו האריס:


ולקינוח, איך אפשר בלי קצת בלוז (עם אחלה בס!):


לינק לרשימת השירים המלאה ב-Spotify

מזכיר לכם שאם אתם משתמשים בשירות הזרמה אחר ואתם רוצים לשמוע את הרשימה, אתם יכולים להמיר אותה בעזרת השירות של TuneMyMusic


לסיום המהדורה, החלק של הקולנוע ביתי: חדשות וסקירות מרחבי הרשת 

ערוץ SpareChange היו אקסטרה פעילים השבוע. קודם כל הם לוקחים אותנו לסיור בחדר ההדגמה המפואר של אחד ממותגי ההגברה המוכרים והנחשקים ביותר בעולם! אני מדבר כמובן על Mcintosh ואולם התצוגה המדהים שלהם בניו-יורק.


אתן לכם דקה להרים את הלסת מהרצפה, ונמשיך הלאה לשני סרטונים נוספים שהערוץ של SpareChange העלו השבוע:

כחלק מהביקור שלהם הם גם ערכו ראיון עם פאולו טאזון, שגריר המותג סונוס פאבר


ואחרון שלהם, פתיחת מוצר לפרוססור הרב ערוצי החדש של Arcam, מדגם AV40:


לסיום, ערוץ אודיוהוליקס חזר לסדרת הסרטונים הארוכים שלהם, הנושא הפעם הוא "כמה רמקולים אתם צריכים בשביל סאונד טוב?"


שאר הערוצים נמצאים כנראה בהתאוששות אחרי תערוכת CES, ולכן לא העלו הרבה תוכן השבוע.

 

עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכולם!

 

מעבר לתגובות בפורום