בזק בינלאומי משיקה את שירות Gamer+

dtown
16-01-2020 07:43

השירות החדש מאפשר שיפור של עד 30% במדדי המשחק המרכזיים ושיפור של כ- 20 milliseconds ב-latency.

 

מחקר משתמשים מצא: השירות החדש של בזק בינלאומי נותן את משך השיהוי הנמוך ביותר בישראל

בזק בינלאומי משיקה היום (רביעי) את שירות Gamer+, שירות הגיימינג המתקדם בישראל, מעמיקה את אחיזתה בשוק המשחקים המקוונים ומספקת את חווית הגיימינג הטובה ביותר בארץ. 

השירות החדש מאפשר לשחקנים את הנתיב המהיר ביותר לשרתי המשחק בחו"ל ומציג שיפור של עד 30% במדדי המשחק המרכזיים (jitter, packet lose) כאשר בין היתר הצליחה החברה לשפר את ה-latency בכ-20 milliseconds. 

במהלך פיתוח השירות החדש שנמשך כשנתיים השקיעה החברה למעלה מ- 4 מיליון ₪ בהקמת תשתיות ובפריסה של נתיבים חדשים של הכבל התת ימי לערים מרכזיות באירופה בהן יושבים שרתי המשחקים הפופולאריים. נתיבים אלו הינם המהירים ביותר לשרתי המשחקים בחו"ל והם משדרגים באופן משמעותי את ביצועי הרשת ומאפשרים את הביצועיים הטובים והמהירים ביותר לגיימרים בישראל. במקביל, חברה בזק בינלאומי אל ספקיות אינטרנט בחו"ל והקימה צמתים חדשים לכבל התת ימי, ביצעה אופטימיזציה של מקטעי קרקע באירופה והפעילה הנדסת רשת מתקדמת בטכנולוגיה מהירה. כל הפעולות האלו מאפשרות להקטין באופן משמעותי את השיהוי (latency) ולייצר חווית משחק רציפה, אופטימלית ועוצמתית .

לאחר הקמת הקווים ושדרוג השירות, יצאה בזק בינלאומי למחקר חיצוני שכלל 100 שחקנים ובמהלכו נערכו כאלף בדיקות בזמני משחק שונים (יום, אחה"צ, לילה וסופי שבוע) ובהשוואה בין ספקיות אינטרנט שונות בישראל. במהלך המחקר נבדק ה-latency כפי שהוצג לשחקן במהלך המשחק (סטטיסטיקות בתוך המשחק), וכפי שנדגם בזמן אמת (real ping: בדיקה ישירה מול שרת המשחק). תוצאות המחקר: שירות הגיימר החדש נותן את משך שיהוי (Latency) הנמוך ביותר בישראל.

 

בזק בינלאומי


אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי אמר: "מחקרים מראים כי 64% מהאוכלוסייה הצעירה בישראל (12-21) משתתפים במשחקי רשת ומשקיעים בתחום זה כ- 200 ₪ בחודש, כאשר מתוך האוכלוסייה הבוגרת יותר (21-45) מדובר ב 58% המשקיעים כ-300 ₪ בחודש, כמו כן, שחקני הרשת אינם רק גברים והיחס בין גברים ונשים הינו 67% לעומת 37% בהתאמה. אנו רואים כי שתי הקבוצות משקיעות בראש ובראשונה באינטרנט מהיר ורק לאחר מכן בציוד מחשב ותוכנות משפרות משחק. כל אלו הובילו אותנו לספק לקהל יעד זה את הפתרון המתקדם בישראל אשר יעניק לשחקנים בארץ את חוויית המשחק הטובה ביותר בפרמטרים בינלאומיים. מדובר בהחלטה אסטרטגית של בזק בינלאומי להתמקד בשוק הגיימינג המקוון ולהוביל אותו בישראל בשנים הבאות".

בשנים האחרונות צובר עולם הגיימינג תאוצה מכיוונים שונים. ענקיות הטכנולוגיה העולמיות (Google, Microsoft ו-EA) משיקות שירותים חדשים, מדי יום מושק משחק חדש וחוזרים לשוק משחקים מהעבר כמו האחים מריו ועוד. השחקנים יכולים לשחק במחשב, בקונסולות ביתיות, בקונסולות on the go (כמו לדוגמא נינטנדו סוויץ') ובניידים. בשנת 2016 עמד שווי שוק המוזיקה על 16 מיליארד דולר ושוק הקולנוע על 49 מיליארד דולר, כאשר באותה תקופה עמד שוק הגיימניג על 101 מיליארד דולר ובשנת 2019 עמד כבר על 120 מיליארד דולר (עלייה של כמעט 20%). 

 

שירות Gamer+ מושק היום במחיר מבצע של 9.9 ₪ לחודש בלבד וניתן לרכישה גם כחלק מחבילה הכוללת יוזר אינטרנט והגנות סייבר.


מעבר לתגובות בפורום