חברת LG ומיקרוסופט מקדמות חדשנות בשוק ה-B2B

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
12-01-2020 13:47

LG משדרגת את מערכות הבידור לרכב וניהול הבניינים החכמים של החברה באמצעות Microsoft Azure וטכנולוגית בינה מלאכותית (AI).

חברת LG Electronics משתפת פעולה עם מיקרוסופט בפיתוח מערכת הבידור והמידע שלה לכלי רכב (Infotainment), מערכות לניהול בניינים ובניית מערכות ניהול ופתרונות אחרים בעולם ה-B2B. במהלך CES 2020, המתקיים בלאס וגאס, הודיעה LG כי תמנף את סביבת הענן של מיקרוסופט, Azure, ושירותי הבינה המלאכותית המוצעים באמצעותו, כדי להאיץ את השינוי הדיגיטלי במנועי הצמיחה של LG בעולם ה- B2B.

לפני שנה, החלה LG בשיתוף הפעולה שלה עם מיקרוסופט, במגמה לשפר ולהרחיב את עסקי מערכות הבידור והמידע (Infotainment) והרכבים האוטונומיים של LG .LG תרחיב את ההיקף של פרוייקטים חדשים גם מעבר למגזר הרכב, ואל תוך עולם המערכות המסחריות.

LG מתכוונת לשדרג את מערכות הניהול שלה בעזרת Microsoft Azure, על מנת לאפשר למערכות ניהול האנרגיה בבניינים (BECON) שלה לנהל ולשלוט באופן יעיל יותר במערכת חימום, אוורור ומיזוג אוויר (HVAC). במקביל להרחבת היכולות של מערכות BECON מתוצרת LG באמצעות התמיכה של מיקרוסופט, תפתח LG את הגרסה הבאה של BECON בשילוב המידע המתקבל מה-Azure, ענן היברידי ושירותי בינה מלאכותית. 

 

LG Microsoft


שיתוף הפעולה עם Azure ישדרג במידה ניכרת את מערכות הבידור והמידע של LG לכלי הרכב, באמצעות השילוב רב העוצמה בין מערכות ההפעלה webOS של LG ובין פלטפורמת כלי הרכב המקושרים (Connected Vehicle Platform) של מיקרוסופט על מנת להציע דור חדש של מכוניות מקושרות. במסגרת הגרסה הבאה של webOS Auto, תציע LG שורת כלים נוספים בתחום הממשק בין האדם והמכונה, ובמיוחד בזירת מערכות הבידור לרכב ובתחומי הייעילות בעבודה.

מערכות הבידור לרכב של LG תשלבנה טכנולוגיות של מסייע אישי, אותן מפתחת LG יחד עם המסייע הווירטואלי של מיקרוסופט, והמסייע האישי של יצרני הרכב עצמם – על מנת לשפר את חוויית המותג של כל אחד מייצרני הרכב האלה, ולהציע מגוון שירותים מקושרים לנהגי ונוסעי המכוניות. פלטפורמת ממשק האדם-מכונה (HMI) החדשנית הזאת מתוכננת על מנת לקדם את תהליכי המוניטיזיציה (הפקת ערך כספי) של שירותים דיגיטליים חדשים.

לדברי ד"ר Lee Sang-Yong, סמנכ"ל בכיר ומנהל המרכז לפתרונות רכב ועסקים ב-LG Electronics: "מיקרוסופט מביאה עימה טכנולוגיות משלימות וסינרגיה, על מנת לקדם את פתרונות ה- B2B שלנו. העבודה עם מיקרוסופט תסייע בקידום התחרותיות והטרנספורמציה הדיגיטלית בתחומי ה- B2B של LG, המהווים מנוע צמיחה לעתיד".

 

Sanjay Ravi, מנהל תחום הרכב ב-Microsoft, אמר כי: "מיקרוסופט מעצימה את יכולותיהן של חברות בתחומי הרכב לחולל טרנספורמציה דיגיטלית ולזהות הזדמנויות עסקיות חדשות. LG מעודדת חדשנות, ומספקת ללקוחותיה שירותי ערך מוסף חדשים, באמצעות בניית היכולות הדיגיטליות שלה וקידום תרבות מונחית נתונים".

 


מעבר לתגובות בפורום