Samsung מכריזה: ";עידן החוויה"; CES 2020

dtown
09-01-2020 15:42

חברת Samsung מכריזה על "עידן החוויה" בתערוכת CES 2020. סמסונג הציגה טכנולוגיות חדשות וביניהן: טכנולוגיות המתמקדות בבני אדם, רובוט לטיפול אישי, בית המתופעל על ידי בינה מלאכותית, עיר המופעלת על ידי האינטרנט של הדברים ותקשורת סלולארית 5G.

 

לאס וגאס, ינואר 2020 – באירוע הפתיחה של תערוכת CES הציג מנכ"ל סמסונג קים הראלדד את חזון החברה לעשור הקרוב: טכנולוגיה המשלבת חומרה ותוכנה, מתמקדת באדם ובצרכיו והופכת את חייו לנוחים וטובים יותר. 

על פי קים הראלדד, מנכ"ל Samsung, "עידן החוויה" יסייע לנו לדאוג לנו ולבני המשפחה שלנו טוב יותר, ישפר את הדרך בה נבנה את הערים שלנו ויהפוך את הסביבה שלנו לחכמה וטובה יותר. הראלדד טוען כי לחברת Samsung יש משנה סדורה וברורה לגביי אורח חיינו. 

 

השלב הבא בטיפול הרפואי 

על פי החזון שהציגה Samsung לכל אחד יהיה רובוט בבית שיבין את הצרכים שלנו ויסייע במה שצריך. לא רק בטיפול רפואי, אלא גם בשמירה על כושר או בכל צורך משתנה, כשכל זה קורה מבלי לפגוע בפרטיות המשתמש. 

 

CES 2020

 

בית חכם המותאם למידותינו

Samsung רואה את הבית שלנו כפלטפורמה משתנה בהתאם לצורך. בחזונה, העולם הממשי והעולם הדיגיטלי נפגשים ומתערבבים, והבית שלנו יוכל להפוך לגלריית אומנות או סטודיו ליוגה. התפיסה של Samsung היא ש"מסך אינו מוצר - מסך הוא צוהר לעולם אחר" ואת התפיסה הזו מבקשת סמסונג להטמיע בבית החכם העתידי. 

 

ערים חכמות

Samsung שמה דגש על קיימות, חסכון באנרגיה ובטיחות. באמצעות שימוש באינטליגנציה מלאכותית, האינטרנט של הדברים ותקשורת סלולארית מדור 5 סמסונג מתכננת שהטכנולוגיה תעטוף אותנו ותתאים את עצמה לצרכים שלנו כדי לסייע לנו, להגן עלינו (ולשמור על כדור הארץ). 

 

בסופו של דבר, Samsung כמובילה טכנולוגית, מבקשת לספק לכולנו עתיד טוב, בטוח ומאובטח יותר. הפעילות האקדמית של החברה, הקמפוס של Samsung, תורחב ותעזור להפיץ את חזון החברה (כיום לומדים בקמפוס כ-20,000 תלמידים מ-13 ארצות ברחבי העולם).


בטוח שיהיה מעניין. 

 

מעבר לתגובות בפורום