דור חדש של כונני SSD

dtown
16-12-2019 15:56

חברת Western Digital מציגה כונן חדש, המציע מהירות של עד פי ארבעה בהשוואה לכונני SATA SSD. המוצר החדש במשפחת WD Blue מיועד ליוצרי תוכן ולמשתמשי מחשבים אישיים, ומאפשר עבודה מהירה יותר וחכמה יותר.

 

יוצרי תוכן מגדילים את היקף השימוש שלהם באחסון נתונים בקצב גדל והולך. בין אם בעבודה על סרטי 4K/8K, מסמכים גדולים או יישומים בעלי דרישות אחסון גדולות – הסביבות הדיגיטליות האלה דורשות ביצועים אמינים, מהירות וקיבולת אותן מספק ממשק NVMe. על פי חברת מחקר השווקים Forward Insights, (דו"ח מסכם לרבעון האחרון, נובמבר 2019) טכנולוגיית NVMe צפויה להוות יותר מ- 75% מהאחסון שיסופק במגזר המחשבים האישיים כבר ב-2021. הדיסקים מדגם WD Blue SN550 NVMe SSD בנויים על מנת להתמודד עם הדרישות האלה – ולאפשר רמה חדשה של פריון עבודה ויצירתיות.

לדברי Eric Spanneut, סגן נשיא ומנהל חטיבת עסקי הלקוחות ב- Western Digital: "גישה של ' NVMe תחילה', מאפשרת להאיץ את ביצועי המערכות בשיעור עצום. ההאצה מתורגמת לקיצור הזמן המבוזבז על המתנה לנתונים, כך שיוצרים יכולים לעבוד באופן חכם יותר ולא קשה יותר – תוך הגדלת התוצר ופוטנציאל ההכנסות. Blue SN550  הוא אופציה מצויינת ללקוחות המחפשים סל מוצרים המבוסס כולו על NVMe . מבחינת בוני מערכות, השקת הדגם החדש אומרת כי Western Digital מספקת סל מלא של פתרונות SSD בממשקי NVMe ו-SATA, כמו גם כוננים קשיחים בעלי קיבולת גבוהה. כך, הם נהנים מגמישות עצומה בבניית מערכות המתאימות לצורכי לקוחותיהם." 

 

Western Digital

 

כונני WD Blue SN550 NVMe SSD מספקים קצב עבודה גבוה עד פי ארבעה בהשוואה לכונני SATA של החברה. עם מהירות פנימית משופרת, ניתן להציע חוויית מחשוב כוללת טובה יותר לעבודה בריבוי משימות ותחת עומסים כבדים. בנוסף, תכנון תרמי משופר מאפשר תגובה משופרת וביצועים יציבים גם בשימוש אינטנסיבי.

WD Blue SN550 NVMe SSD זמין בקיבולות של 250GB עד 1TB, במארז M.2 2280. הדיסק מציע קצב קריאה גדול פי יותר מארבעהב בהשוואה לדיסק SATA SSD של החברה, במהירות של עד 2,400 MB/s. הוא מלווה באחריות מוגבלת לחמש שנים.


אודות ווסטרן דיגיטל

ווסטרן דיגיטל  (NASDAQ: WDC) היא ספקית מובילה של טכנולוגיות אחסון ופתרונות המאפשרים לאנשים ליצור, למנף, לחוות ולשמר נתונים. החברה מתייחסת לצרכי השוק המשתנים על-ידי מתן פורטפוליו מלא של פתרונות אחסון משכנעים ואיכותיים עם חדשנות ממוקדת לקוח, יעילות גבוהה, גמישות ומהירות. המוצרים שלנו משווקים תחת מותגים HGST, SanDisk ומותג ה.OEM- WD מפיצים, ומשווקים ספקי תשתית ענן ולקוחות. לפני למעלה מארבע שנים WD רכשה את סאנדיסק תאגיד אמריקני, העוסק בפתרונות מבוססי אחסון ופלאש. הפתרונות של החברה משולבים בסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים. חברת אם סיסטמס הישראלית - שהמציאה את הדיסק און קי, נרכשה על ידה בסוף 2006. 

 

 

מעבר לתגובות בפורום