15.12.19 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
15-12-2019 18:14

ברוכים הבאים למהודרת החדשות השבועית. במהדורה תוכלו למצוא כל מה שחדש בקולנוע, במסך הקטן (סלקום TV ונטפליקס) וסקירות מעניינות מעולם הקולנוע ביתי, שפורסמו השבוע ברחבי הרשת.

נתחיל בקולנוע

השבוע בקולנוע, קומדיית פעולה, דרמה היסטורית וסרט מתח\אימה. הכל כמובן בהמתנה לסופ"ש הבא כשהסרט המסיים את הטרילוגיה השלישית של מלחמת הכוכבים יגיע.
נתחיל בסרט ההמשך ל"ג'ומנג'י", שנקרא "ג'ומנג'י: השלב הבא". הסרט הקודם היה לפני שנתיים (והוא בעצמו רימייק לסרט מ-1995 בכיכובו של רובין וויליאמס) והיה להפתעה מאוד נעימה. דווין ג'ונסון, ג'ק בלאק, קווין הארט וקרן גיליאן (הלוא היא נבולה מסרטי הנוקמים ושומרי הגלקסיה) כיכבו וכולם חוזרים גם להמשך. הסרט הקודם היה מצחיק וכיפי מאוד.


בסרט החדש החבורה מתאחדת וחוזרת למשחק על מנת להציל אחד משלהם, רק שהפעם הם מגיעים לשלב מתקדם יותר והרבה יותר מסוכן. דני דה-ויטו ודני גלובר הוותיקים, מחזקים את הקאסט הפעם.

"קצין ומרגל" הוא סרטו של רומן פולנסקי, המתרחש בפריז 1895, על רקע משפט דרייפוס. קצין מודיעין שמונה לראש היחידה שהביאה את הראיות נגד דרייפוס מתחיל לחשוד שמשהו לא כשורה התרחש. הקצין מבין שאם דרייפוס הוא לא אשם, אז הבוגד עדיין מתהלך חופשי.

 

לסיום סרט אימה\מתח עם שם דיי נוראי, "על החגים ועל המוות" – Black Christmas. בנות אחוות סטודנטיות מתכננות מסיבות פרועות בתקופת החגים. כשמטורף עם מסיכה שחורה מתחיל לרדוף אחריהן, הן מחליטות להתאחד ולהשיב מלחמה.

כעת נעבור למסך הקטן

סלקום TV

שני סרטי אקשן חדשים עלו השבוע, האמת שלא ממש שמעתי עליהם קודם. בשניהם דמות נשית ראשית. "הגנה צמודה" הוא מותחן פעולה המספר על שומרת ראש שצריכה לשמור על יורשת מיליונים צעירה.

השני הוא "מיס בולט", דרמת אקשן במרכזה מתמודדת לתחרות יופי שנגררת לתוך עולם הפשע בגבול ארה"ב מקסיקו.

 

בנוסף עלו שני סרטים מהסאגה של "סיוט ברחוב אלם", המקורי מ-84 והסוג של רימייק מ-2010.

סדרת השבוע היא "איך להפוך לאלוהים", קומדיה שחורה בכיכובה של קירסטין דאנסט. עובדת פארק מים, מחליטה להתקדם בחברת פירמידה שמרגישה כמו כת פנטית.

בנוסף בסינמה TV, "היו זמנים בהוליווד" של טרנטינו ו"כאב ותהילה" של אלמדובר, זמנים כעת לרכישה.

נטפליקס

השבוע בנטפליקס עלה סרט אחד משמעותי, מייקל ביי וריאן ריינולדס מגיעים לנטפליקס. הסרט "מחתרת השישה", מספר על מילארדר הייטקיסט שמזייף את מותו ומגייס צוות במטרה להילחם ברודן אכזרי.

 

לסיום המהדורה, החלק של הקולנוע ביתי: חדשות וסקירות מרחבי הרשת

נתחיל דווקא מהערוץ של That Home Theater Dude, ערוץ של חובב קולנוע ביתי אמריקאי. השבוע הוא חושף נתונים וחולק איתנו את דעתו על סדרת הסאבים  החדשים ש-SVS השיקו השבוע:

אתר אודיוהוליקס העלו שני סרטונים מעניינים השבוע, אחד מהם ארוך בטירוף, מעל שעה! הנושא הוא "ביקורות מזויפות" ואיך לגלות אותם.

הסרטון השני, הוא באורך הרבה יותר הגיוני של 6 דקות. בסרטון הזה הם מדברים על מצב חדש שאמור להגיע לטלוויזיות שלנו ב-2020, שנקרא Filmmaker Mode. מדובר על מצב שאמור להיות מדויק ובלי עיבודי תמונה מיותרים, גם היום לרוב המסכים יש מצב כזה, רק שאצל כל חברה זה נקרא אחרת. המצב החדש אמור להיות אחיד אצל כל היצרנים.

 

פיל הינטון מ-AVForums סקר את מסך האולד של LG מדגם E9:

לסיום הערוץ של Audio Advice (חנות ולא אתר סקירות) מציגים את מגבר הכניסה החדש של מקינטוש ה-MA5300:

עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכולם.

 

מעבר לתגובות בפורום