8/12/19 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
08-12-2019 08:36

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית. במהדורה תוכלו למצוא כל מה שחדש בקולנוע, במסך הקטן (סלקום TV ונטפליקס) וסקירות מעניינות מעולם הקולנוע ביתי, שפורסמו השבוע ברחבי הרשת.

 

חדש בקולנוע

השבוע יש לנו ארבעה סרטים חדשים. נתחיל ב"השקרן הטוב", דרמת מתח. איאן מקלן מגלם נוכל שזומם להתקרב לאלמה עשירה, הלן מירן על מנת לעקוץ אותה ולקחת את כספה. שני שחקנים נפלאים וטריילר מותח שממש עושה חשק, לי אישית יש תחושה מעולה לגבי הסרט הזה.

 


"השמיים הם הגבול" מתרחש בשנת 1862 ומספר את סיפורם של הטייסת הנועזת אמיליה והמטרולוג ג'יימס, שמנסים לטוס בכדור פורח גבוה יותר מאי פעם, על מנת לחקור את מזג האוויר. המסע מביא אותם להרפתקה שמסכנת את חייהם. עם פליסיטי ג'ונס ואדי רדמיין ("חיות הפלא"). בהשראת סיפור אמיתי.

 


"דנמרק" הוא דרמה קומית בהפקת BBC. מובטל בריטי, נוסע לדנמרק במטרה להסתבך ולהיעצר שם על מנת להנות מתנאי המאסר שם, שהם גבוהים יותר מחייו הרגילים. כבר עשו לא מעט סרטים בסגנון, מעניין אם תהיי גם ביקורת על המדיניות הסקנדינבית בסרט, כנראה שאני לא ממש ראלי נכון?

 


הסרט האחרון הוא "10 דקות אבודות", מותחן פעולה בכיכובם של ברוס ויליס ומייקל צ'יקליס. בעקבות שוד שהסתבך גבר מאבד 10 דקות מזיכרונו, כעת הוא חייב להשיב את הזיכרון על מנת להבין מי חיבל בשוד.

 



חדש במסך הקטן

סלקום TV

שני סרטים חדשים עלו בסלקום TV, סרט השבוע בסלקום הוא "גיבורים במצולות". סיפורם האמיתי של 23 הצוללנים בצוללת הרוסית קורסק, ששקעו באוגוסט 2000 בזמן שמשפחותיהם נלחמו בכדי שינסו להציל אותם.

 


"מרי מלכת הסקוטים", סיפור ביוגרפי סוער על בת האצולה מרי סטיוארט שהתאלמנה כבר בגיל 18 וחוותה קשיים רבים. סיפור על תככי מלוכה, דת ומלחמה.

 


 

נטפליקס

ביום שישי עולה סרט דרמה מרגש, שלדעתי יכול להיות אחד המפתיעים בנטפליקס. הסרט הוא "סיפור נישואים", בכיכובם של סקרלט ג'והנסון, אדם דרייבר וריי ליוטה. הבמאי הוא נואה באומבך. סיפור על נישואים שמתפרקים ומשפחה שנשארת להתמודד עם זה.

 


משהו שונה לחלוטין שגם עולה בשישי, סדרת הפשע התיעודית "הרוצח המתוודה", מביאה את סיפורו של הנרי לי לוקאס, שהודה באחראיות למאות מקרי רצח בלתי פתורים. 

בנוסף, הסדרה זוכת האמי "כתום זה השחור החדש" תחזור לעונה 5 ביום שני.

 

לסיום המהדורה, החלק של הקולנוע ביתי: חדשות וסקירות מרחבי הרשת

השבוע בעיקר בסימן מסכים.

בערוץ של AVForums, פיל הינטון סוקר את מסך ה-OLED מבית פיליפס, מדגם 854:

 


וינסט טאו מעלה סרטון קצר, שבטוח יהיה פופולרי בטירוף. בסרטון הוא משווה את שני מסכי ה-OLED מבית LG, B9 מול C9:

 


ערוץ Ratings, שרוכשים מסכים בעצמם על מנת לתת ביקורת אובייקטיבית, סקרו השבוע את מסך הדגל של TCL, מדגם: Q825. זהו מסך המיני לד הראשון בעולם:

 


מאוד מעניין רמת הבעיות שהם מצאו במסך.

לקינוח מכל סקירות המסכים, ערוץ אודיוהוליקס, עם סרטון ארוווווווך, בו ג'ין דה לאסלה, מודד כל דבר שניתן למדוד בפרוססור ומגבר הדגל של ימאהה. הדגמים הם CX-A5200 ו-MX-A5200.

 


 

עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכולם.


מעבר לתגובות בפורום