1.12.19 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
01-12-2019 08:47

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית. במהדורה תוכלו למצוא כל מה שחדש בקולנוע, במסך הקטן (סלקום TV ונטפליקס) וסקירות מעניינות מעולם הקולנוע ביתי, שפורסמו השבוע ברחבי הרשת.

 

חדש בקולנוע

השבוע עולים לאקרנים רק שני סרטים חדשים. נתחיל ב"רצח כתוב היטב", קומדיית מתח עטורת כוכבים של הבמאי ראיין ג'ונסון. הסרט הוא מחווה לסיפוריה של אגתה קריסטי. העלילה מספרת על חקירת רצח של סופר ספרי פשע נודע שנרצח ביום הולדתו ה-85. החשודים הם משפחתו הלא מתפקדת. בסרט מככבים: דניאל קרייג, כריס אוונס, ג'ימי לי קורטיס, מייקל שאנון, כריסטופר פלאמבר ועוד.

 


יצא לי לראות את הטריילר בקולנוע וזה ניראה כמו סרט מצחיק וציני במיוחד.

הסרט השני הוא קומדיה משפחתית מבית ניקולודיאן בכיכובו של המתאבק ג'ון סינה. "משחקים באש", מספר את סיפורים של כבאים שהצילו שלושה ילדים שובבים מבית בוער וצריכים לשמור עליהם עד שהוריהם ימצאו.

 



חדש במסך הקטן

סלקום TV

מספר סרטים עלו השבוע בסלקום. בראשם שלושה סרטים מ-2014 משום מה. "בין כוכבים" הוא מותחן מדע בדיוני של כריסטופר נולאן בכיכובו של מתיו מקונוהיי. בעתיד הלא רחוק אסטרונאוט צריך לצאת לגלקסיה אחרת בתקווה להציל את האנושות. אם מישהו טרם ראה, מדובר בסרט מעניין ועשיו נפלא כמו שנולאן יודע.

 


"קצה המחר" הוא סרט אקשן מדע בדיוני וגם הוא מ-2014. טום קרוז הוא חייל שלוקח חלק במלחמה מול חייזרים, ומוצא את עצמו לכוד בתוך לולאת זמן. גם הסרט הזה מאוד מומלץ אם מישהו עדיין לא צפה בו. הסרט ידוע בבס עמוק ומרשים במיוחד בפס הקול שלו.

 


והסרט השלישי מ-2014 הוא "צלף אמריקאי", סרטו של קלינט איסטווד בכיכובו של בראדלי קופר. צלף אמריקאי מוכשר נשלח לעירק אחרי אירועי ה-11 בספטמבר.

 


עלה גם סרט אחד מ-2018, וזהו "הולמס & ווטסון". פארודיה של איתן כהן, בכיכובם של וויל פארל וג'ון סי ריילי. שרלוק ווטסון יוצאים להציל את המלכה. אני זוכר שראיתי את הסרט בקולנוע ומאוד לא התלהבתי מההומור.

 


נטפליקס

ביום רביעי שעבר עלה סרטו המצופה של מרטים סוקרסזה, "האירי". טרם יצא לי לצפות בו ומכיוון שמדובר בסרט באורך דיי מפלצתי של 3 וחצי שעות, אני אצטרך באמת לפנות את כל הלוז על מנת לצפות בו.

 


התוכן הנוסף היחידי שנשמע לי מעניין הוא הסדרה הדוקומנטרית "הסרטים שגדלנו עליהם", שתעלה ביום שישי ותביא לנו את הסיפורים מאחורי שוברי הקופות הקלאסיים שכולנו גדלנו עליהם.


לסיום המהדורה, החלק של הקולנוע ביתי: חדשות וסקירות מרחבי הרשת

הערוץ של אודיוהוליקס מעלה הרבה סרטונים מעניינים לאחרונה. הם נכנסים עמוק לנושאים טכניים של אודיו והפעם הם בסרטון שמדבר על תפיסת עוצמת הסאונד.

 


הערוץ של Youthman הוא ערוץ מאוד חביב ואנרגטי של חובב קולנוע ביתי. בסרטון השבוע הוא מדבר על מקרן Ultra Short Throw של LG מדגם: HU85LA

 


לסיום וינסנט טאו סוקר את דגם הכניסה של מסכי ה-OLED של LG מדגם B9

 

המסך הזה נסקר השבוע ב-Dtown על ידי איציק ירקוני


עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכולם.


מעבר לתגובות בפורום