יצרנית האודיו Velodyne נרכשה על ידי Audio Reference הגרמנית.

dtown
29-11-2019 13:12

Velodyne Acoustics נרכשה על ידי Audio Reference בגרמניה, אחרי שנה של משא ומתן עם הבעלים David Hall שמחזיק ב-Velodyne Acoustics שנים רבות. העסקה נחתמה ב-22 בנומבר.

אז למי שתהה לאן נעלם האתר הרשמי של Velodyne Acoustics, זה הזמן לסגור לו את הפינה. אז אחרי שבמשך 20 שנה Audio Reference משווקת את המוצרים של Velodyne Acoustics החליטה זו האחרונה לרכוש את המותג מבעליו.

הרכישה היא בעבור כל המותג הכולל את אביזרי היצור, צוות העובדים וכמובן כל ההנדסה שקיימת בסאבים המעולים של Velodyne Acoustics.

Velodyne Acoustics

מנסור מאמאג׳ני, הבעלים של Audio Reference מוסר: ״אנו מתרגשים מהמהלך החשוב הזה של רכישת Velodyne Acoustics. המטרה שלנו היא להחזיק לקהל את האפשרות להינות מהסאבים הנפלאים של Velodyne Acoustics. זה ייקח קצת זמן, והצלחנו לגבש שוב את צוות הפיתוח המקורי של החברה ובקרוב נחשוף מוצרים חדשים ומיוחדים:

האתר הרשמי של Velodyne Acoustics יעלה שוב בקרוב, ויכלול את המידע בעבור המוצרים הקיימים בשוק כרגע, והלקוחות הותיקים שלנו שרכשו את מוצרי החברה יוכלו לקבל מאיתנו שירות ותמיכה.

 

השם ״יעיע״ ישאר כפי שהוא ונמשיך לתת חמש שנות אחריות על מוצרינו.

 

יבואן בישראל: ניו אודיו-פרו, חטיבת האודיו-וידאו והבית החכם מקבוצת כהנא מאחדת כוחות עם חברת אודיונוט. בקרוב נעדכן בנושא זה באתר.

מעבר לתגובות בפורום