Mavic Mini DJI: הרחפן הקומפקטי בעולם

dtown
26-11-2019 09:27

Mavic Mini הרחפן הקומפקטי בעולם של DJI, נוחת בישראל. יאפשר הפעלה וצילום כמעט בכל מקום ובמחיר השווה לכל נפש. הופך את הטסת הרחפן לפשוטה ובטוחה מתמיד.

 

DJI, המובילה העולמית ברחפנים אזרחיים וטכנולוגיית הדמיה אווירית, פותחת היום עולם חדש ביכולות הרחפן באמצעות DJI Mavic Mini, רחפן מתקפל קל משקל המיועד לשמש כ-FlyCam יומיומי. במשקל של 249 ג' בלבד, ה-Mavic Mini הוא נייד, קל להטסה, מתוכנן לבטיחות ומושלם לכל מי שרוצה לחוות את ההנאה שבטיסה.

פול גלנד סמנכל שיווק בנדא: "לאחר שנים של נסיון עם רחפנים מבית היוצר של DJI, אנו חשים שהמאביק מיני הינו ההכלאה המושלמת של ניסיון השנים שהצטברו אצל היצרן DJI, בשילוב הטכנולוגיה ודרישות הצרכן שהגיעו לאורך השנים. המוצר מבטיח להיות רחפן להמונים והמחיר הנמוך שעימו השקנו המוצר בארץ רק הופך אותו לרחפן הנגיש ביותר לקהל הצרכנים הישראלי." 

 

Mavic Mini


ה-Mavic Mini מתבסס על החידושים הטכנולוגיים המוצעים בסדרת רחפני Mavic המתקפלים, החל ב-Mavic Pro המקורי, דרך ה-Mavic Air וה-Mavic 2 כדי לארוז תכונות רחפן מקצועיות במסגרת הקלה ביותר. היכולת הזו מציבה את ה-Mavic Mini בקטגוריית הרחפנים הבטוחה ביותר אשר באזורים רבים, פוטרת מתקנות אשר חלות על רחפנים אחרים וכבדים יותר עם זאת יודגש כי על מטיסי הרחפן להכיר ולפעול באחריות בעת הטסת הרחפן ומומלץ להישמע לתקנות בישראל.

המצלמה האיכותית של Mavic Mini לוכדת חומרים מרהיבים ב-HD ומגוון התכונות היצירתיות באפליקציית Fly החדשה של DJI הופכת תמונות וקליפים להפקות באיכות מקצועית בצורה חלקה. ביצועי הטיסה המשופרים והיציבים שלו מספקים יותר הזדמנויות צילום הודות לאחד ממשכי הטיסה הארוכים ביותר לרחפן בגודל הזה (30 דקות) . משתמשים יכולים לתת דרור לדמיון שלהם עם האביזרים המלהיבים של Mavic Mini, כולל DIY Creative Kit ו-360° Propeller Guard לבטיחות מוגברת.

"העיצוב של רחפן קל, קומפקטי ובעל יכולות כמו ה-Mavic Mini היה אחד הפרויקטים המאתגרים ביותר איתם התמודדנו ב-DJI," אמר רוג'ר לו, נשיא DJI. "הכנסת תכונות מתקדמות לתוך רחפן כף יד משקפת תוצר של שנים של עבודה ואנו נרגשים להציג קטגוריית רחפנים חדשה לקו מוצרי DJI. משך התעופה הארוך של ה-Mavic Mini, משקלו הקל והמצלמה האיכותית הופכים אותו לרחפן השגרתי של DJI – והכי חשוב, קל להטיס אותו, על אף הניסיון שלכם עם רחפנים."


נייד ובטוח

ה-Mavic Mini הוא רחפן DJI הקטן והקל ביותר שאי פעם יוצר והוא הכלי היצירתי המושלם לחוויות היומיומיות בחיים, בין אם מדובר בצפייה בעולם מזווית ראייה חדשה או לכידת תמונות מדהימות מנופשים שלכם עם משפחה וחברים. ה-Mavic Mini משלב את טכנולוגיית הבטיחות הידועה של DJI, הכוללת geofencing כדי לסייע לטייסי רחפני להימנע מאזורים אסורים לטיסה; זיהוי AeroScope מרחוק להגנה על אתרים רגישים, מגבלות גובה מובנות; והחזרה אוטומטית לנקודת ההמראה אם הרחפן מאבד קשר עם הבקר או שהסוללה נחלשת לרמה קריטית.

Mavic Mini הוא רחפן DJI הראשון ששוקל פחות מ-250 ג' הנחשב על ידי רגולטורים בתעופה ברחבי העולם כקטגוריה הבטוחה ביותר בטיסות רחפנים. במדינות רבות, רחפנים מתחת ל-250 ג' נחשבים מספיק בטוחים לשימוש בדרכים חדשים ומלהיבים ומוגדרים אף כצעצוע.


חווית טיסה אופטימלית

במטרה לשמש רחפן לכל, גם לאלה שתחום הרחפנים חדש להם, ה-Mavic Mini הוא קל לתפעול והטסה באמצעות שלט רחוק ייעודי. העיצוב הקל והמנועים האיכותיים מאפשרים ל-Mavic Mini עד 30 דקות זמן  טיסה ומקנים למשתמשים יותר זמן לצלם וללכוד תוכן. אות Wi-Fi מאפשר בקרה יציבה ופיד HD חי לחוויית טיסה ברורה ובטוחה. קולטי GPS וחיישנים ויזואליים בתחתית הרחפן מזהים את הקרקע שמתחת ל-Mavic Mini ומאפשרים ריחוף מדויק, טיסה יציבה ונחיתה מדויקת.


לכידת תוכן איכותי בקלות

Mavic Mini מאפשר לטייסים ללכוד צילומים איכותיים לרבות וידאו 2.7K ב-30fps, 1080p ב-60fps או תמונות 12 מגה פיקסל בשימוש בחיישן ה-1/2.3 אינץ'. גימבל ממונע בעל שלושה צירים תומך ומייצב את המצלמה ומבטיח שהתוצר המתקבל יהיה חלק ובעל איכות קולנועית – תכונה מושלמת לשיתוף במדיה חברתית.

 

Mavic Mini

 

תכונות מתקדמות שנועדו לספק השראה

אפליקציית DJI Fly החדשה מעוצבת באופן אינטואיטיבי לפישוט חווית הטיסה ולכידת התוכן כך שטייסים בכל רמות המיומנות יוכלו למקסם את תכונות ה-Mavic Mini. ישנן הדרכות ייעודיות כדי לאפשר לטייסים חדשים ללמוד על טיסה ותבניות עריכה מוגדרות מוסיפות לתוצר רמה חדשה של יצירתיות. טייסים חדשים יכולים לבחור לטוס במצב Position (P), טייסים מנוסים יותר יכולים לגלות אפשרויות נוספות במצב Sport (S) ויוצרי תוכן יכולים לבחור במצב CineSmooth (C) להארכת זמני הבלימה להשגת תמונות חלקות יותר וחומר גלם קולנועי רב יותר. טייסים יכולים גם לבחור מתוך מספר תמרוני טיסה מתוכנתים הקרויים QuickShots. פשוט לחצו על המצב הרצוי וה-Mavic Mini ייצור באופן אוטומטי תוכן קולנועי מרהיב:

⦁ Rocket – Mavic Mini עולה ישר לאוויר כאשר המצלמה מכוונת כלפי מטה ועוקבת אחרי האובייקט שלכם. הגדירו מגבלת גובה ל-40, 60, 80, 100 או 120 רגל.

⦁ Circle – Mavic Mini יחוג סביב האובייקט שלכם בגובה ומרחק קבועים.

⦁ Dronie – Mavic Mini טס אחורה ומעלה כאשר המצלמה עוקבת אחרי האובייקט. הגדירו מגבלת גובה ל-40, 60, 80, 100 או 120 רגל.

⦁ Helix – Mavic Mini טס מעלה והחוצה תוך יצירת ספירלה סביב האובייקט שלכם. הגדירו מגבלת גובה ל-40, 60, 80, 100 או 120 רגל.

 

פתחו את היצירתיות שלכם בעזרת אביזרים חדשים

אביזרים מלהיבים וייחודיים מאפשרים לטייסים למצות את ה-Mavic Mini שלהם. לקוחות יכולים לבחור מתוך מגוון אופציות, בינהם:

⦁ מגן מדחף360° : מספק הגנה °063 לתוספת בטיחות.

⦁ בסיס טעינה: הטעינו והציגו את ה-Mavic Mini עם התחנה המוארת הזו.

⦁ תיק מדחפים: טיילו בקלות רבה יותר עם ה-Mavic Mini שמחזיק את המדחפים ונועל אותם במקומם.

⦁ DIY Creative Kit: עצבו את ה-Mavic Mini לפי רצונכם עם מדבקות מיוחדות או ציירו עיצוב משלכם.

⦁ מתאם Snap: חברו לבנת משחק או מיני מסך LED ל-Mavic Mini כדי לרשום הודעות מיוחדות.

⦁ תיק נשיאה קטן: קחו את ה-Mavic Mini אתכם לכל מקום עם התיקו הייעודי שמתאים באופן מושלם ל-Mavic Mini  ולבקר.

⦁ תחנת טעינה דו כיוונית: הטעינו עד שלוש סוללות Mavic Mini או השתמש בתחנה כבתחנת כוח.

 

Mavic Mini

 

אודות DJI

DJI היא מובילה עולמית בפיתוח וייצור רחפנים אזרחיים וטכנולוגיית הדמיה אווירית לשימוש אישי ומקצועי. DJI הוקמה ומנוהלת על ידי אנשים בעלי תשוקה למסוקים בשלט רחוק ומומחים לטכנולוגיית בקרת טיסה וייצוב מצלמות. החברה שואפת להפוך את הציוד ופלטפורמות הצילום וההסרטה אוויריים ליותר נגישים, אמינים וקלים יותר לשימוש עבור יוצרים ופורצי דרך ברחבי העולם. הפעילות העולמית של DJI כוללת את יבשות אמריקה, אירופה ואסיה והמוצרים והפתרונות החדשניים שלה נבחרו על ידי לקוחות ביותר מ-100 מדינות ליישום האפליקציות בצילום סרטים, בנייה, בדיקות, תגובת חירום, חקלאות, שימור ותעשיות רבות אחרות.


אודות חברת Benda

Benda היא הנציגה הרשמית בישראל של מותגים בינלאומיים מובילים, Western-Digital, TP-link, SanDisk, RAZER, XBOX, Logitech , Dahua, Viewsonic  ועוד...

בנדא הינה גם היבואנית והמשווקת הרשמית של DJI העולמית. בנדא מייצגת את המותג מעל ל 5 שנים והביאה את הפריסה והחשיפה של המותג להיקפים מרשימים ביותר בישראל וביחס לעולם כולו. אחת ממטרותיה של יבואנית מותגי הטכנולוגיה Benda היא להנגיש את יכולות הטכנולוגיה של המותג לכלל הצרכנים בישראל.

התקשורת ההדוקה של היבואן עם המותג מקנה אדפטציות והתאמות לשוק הישראלי במהירות העובדה המאפשרת לצרכן הישראלי ליהנות ממוצרים חדשים מבין הראשונים בעולם. 

 

לאחרונה פתחה בנדא חנות רשמית של DJI בהרצליה ומשיקה בימים הקרובים גם את הביטוח של המותג תחת השם DJI CARE. כמו כן מאפשרת החברה השכרת ציוד צילום ורחפנים לקהל הרחב. 


Mavic Mini DJI. מחיר: 

מאביק מיני – 1699 ₪

מאביק מיני קומבו – 2099 ₪ 


ניתן להשיג בחנות DJI הרצליה פיתוח ואצל המשווקים המורשים של בנדא, היבואנית הרשמית של DJI בישראל

 

 

מעבר לתגובות בפורום