24/11 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
24-11-2019 09:42

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית. במהדורה תוכלו למצוא כל מה שחדש בקולנוע, במסך הקטן (סלקום TV ונטפליקס) וסקירות מעניינות מעולם הקולנוע ביתי, שפורסמו השבוע ברחבי הרשת.

 

חדש בקולנוע

השבוע אין שום ספק בכלל מי הולך להיות הסרט המכניס ביותר בקופות. וזהו כמובן "לשבור את הקרח 2". אחד הסרטים המצליחים ביותר של דיסני בשנים האחרונות היה ללא ספק "לשבור את הקרח", אני מודה שגם אצלי בבית הסרט נוגן עשרות פעמים, הילדים שלי ובעיקר הבת שלי ממש אהבו אותו. האמת שמדובר בסרט מצוין עם שירים מעולים, עלילה חמודה ודמויות מקסימות. בנוסף, הדיבוב מבוצע ברמה גבוהה ביותר, לטעמי המדובבים בארץ עושים עבודה נהדרת וכמעט ולא זוכים להכרה על כך. 

אז מה קורה בחלק השני? אלזה, אנה וכל החברים יוצאים מארנדל למסע ליער קסום על מנת לגלות את מקור כוחות הקסם של אלזה, וכל זאת על מנת להציל את הממלכה.

 

יש אפילו סיכוי שהזאטוטים שלי יגררו אותי לראות את זה.

כעת בואו נדבר קצת על אדוארד נורטון. נורטון התחיל בתור אחד השחקנים המבטיחים בהוליווד, הוא כיכב בסרטים כמו "אמריקה X" המופתי, סרט הקאלט "מועדון קרב", "פחד ראשוני" ועוד. בהמשך הקריירה שלו התגלגלה למספר ליהוקים מאוד לא מוצלחים, בראשם אולי בתור ברוס באנר בסרט הענק הירוק.

כעת מגיע סרט שאותו נורטון כתב, ביים ומככב בו בתפקיד הראשי. כלומר, אם הסרט הזה לא יעזור לנורטון לחזור למסלול הנכון, כנראה שכלום כבר לא יעזור. לסרט קוראים "עיר יתומה". העלילה מתרחשת בשנות ה-50 בניו יורק, ליונל אסורג (נורטון) הוא בלש פרטי הסובל מתסמונת טורט שמנסה לפענח את רצח המנטור והחבר היחיד שלו. יחד עם נורטון יש קאסט מאוד מרשים: ברוס ויליס, אלק בולדווין, וויליאם דפו ועוד.

 


סרט מתח נוסף הוא "21 גשרים" בכיכובו של צ'דוויק בוזמן (הפנתר השחור). האחרים רוסו הפיקו והבמאי הוא בריאן קירק (משחקי הכס). בלש מפוקפק חושף קונספירציה מפתיעה תוך כדי מרדף אחרי זוג רוצחי שוטרים. איך תופסים את הרוצחים? סוגרים את כל 21 הגשרים שמובילים למנהטן.

 


גם סרט המתח "חטוף" מספר על ירי בשוטר. איש עסקים מצליח (היידן כריסטנסן) נקלע עם בנו לסיטואציה בה הוא נאלץ להרוג שוטר ובנו נחטף. קצין המשטרה שחוקר את המקרה (ברוס וויליס) חייב להבין בדיוק מה קרה שם.

 


אם אתם פחות בעניין כל המתח הזה, אז הסרט האחרון שעולה השבוע, "ידיד הדייגים" מציע לכם אלטרנטיבה ראויה. מנהל אומנים סרקסטי ומצליח מלונדון, נשלח כחלק ממתיחה להחתים להקה של דייגים מכפר מרוחק. כמובן שהוא מתוודע לחיי השונים וחושב מחדש על דרך חייו.

 


הטריילר ממש משעשע וזה אפילו מבוסס על סיפור אמיתי.


חדש במסך הקטן

סלקום TV

מספר סרטים עלו השבוע בסלקום. נתחיל ב"מים שקטים" (Serenity) דרמה בכיכובם של אן האת'וויי ומתיו מקונוהיי. חייו השקטים של קפטן ספינת דייג (מקונוהיי) מופרים על ידי אישתו לשעבר (האת'וויי) שמבקשת ממנו לעזור לה ולבנם להתמודד עם בעלה האלים. משם זה הופך לדרמה פסיכולוגית בה לא ברור מה נכון ומי משקר.

 


מוקדם יותר השבוע עלה סרט האנימציה "ספיידרמן: ממד העכביש". הסרט זכה לביקורות נלהבות ואפילו זכה באוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר. הסיפור מתאר עולמות מקבילים כאשר בכל אחד יש ספיידרמן אחר. מיילס מוראלס הוא ספיידרמן והוא פוגש את פיטר פארקר שמאמן אותו להיות המגן של ניו-יורק.

 


הסרט האחרון שעלה השבוע הוא הגרסה המחודשת ל"בית קברות לחיות" על פי ספרו של סטיבן קינג. ד"ר לואיס, אישתו ושני ילדיו עוברים לגור בכפר, שם הם מגלים שלידם יש בית קברות שמתרחשים בו דברים מוזרים.

 

ניראה מפחיד בטירוף.

 

נעבור לסדרות, הסדרה שעולה השבוע היא העונה השנייה של "עושה בית ספר". קומדיית בית ספר שמתרחשת בשנות ה-90 ולמעשה זו סדרת spin-off לסדרה "הגולדברגים".

 



נטפליקס

בנטפליקס עולים בסופ"ש התכנים הבאים:

העונה השלישית של סדרת הפנטזיה המצוירת "הנסיך הדרקון" תעלה בשישי. יש לנו שם אלפים, דרקונים וממלכות קסומות וכל זה עטוף באנימציה עם מראה קלסי. שווה ניסיון לשכנע את הבן לראות איתי, כדי שלא יגידו שאני ילדותי (בתנאי שיהיה דיבוב כמובן).

 


עוד בשישי, עולה סדרת תעודה חדשה בשם "עסקי הסמים", מתארת את המאבקים בין שוטרים לסוחרי סמים במקומות שונים בעולם.

בשישי עולה גם הסדרה, שהיא למעשה אוסף של שמונה סיפורים בסגנון אופרת סבון המבוססים על שיריה הגדולים של דולי פרטון. הסדרה נקראת "דולי פרטון: מיתרי הלב".

 


"ללא השגחה" היא סדרת גימיק קומית שמגיעה מברזיל. מלאך שומר סורר לא מצית לכללים של אגודת אנג'לוס, הוא מתגלה בפני בני האדם וגורם לסדרה של טעויות קומיות.


 

לפני סיום החלק של נטפליקס, תזכורות על כך שביום רביעי ה-27 בנובמבר עולה הסרט המדובר ביותר שאיי פעם הגיע לנטפליקס, "האירי" של מרטין סוקרסזה, בכיכובם של רוברט דה-נירו, אל פאצ'ינו וג'ו פשי.

 


 

 

לסיום המהדורה, החלק של הקולנוע ביתי: חדשות וסקירות מרחבי הרשת 

השבוע נתחיל מהערוץ של אודיוהוליקס, ג'ין דה-לאסלה העלה סרטון בו הוא מנסה לענות על השאלה, האם רמקולים יקרים נשמעים טוב יותר מרמקולים זולים? 

 

 הסרטון מעניין, אם כי לטעמי הוא לא הצליח להעביר את המסר שלו בצורה קוהרנטית לחלוטין.

 

וינסנט טאו, מבקר הטלוויזיות המהולל, התפנה השבוע לדון בשאלה הבוערת, האם טרילוגיית מלחמת הכוכבים שעלתה השבוע בשירות של דיסני + בפורמט של Dolby Vision, אכן בפורמט של HDR?

 

 מדהים הירידה לפרטים של הבחור הזה, וגם חוש ההומור היבש משהו שלו מאוד משעשע אותי.

 

טרי אליס, ממשיך להעלות סרטונים מתערוכת ההיי פיי בלונדון, בערוץ שלו Pursuit Perfect System. בסרטון הזה הוא מצלם מערכת שמורכבת מרמקולי הדגל של פארדיים עם אנת'ם STR.

 


כאן, מערכת המורכבת מרמקולים של פוקאל מדגם סופרה 2, ו-DAC ומגבר של חברת Bricasti.

 


מערכת שכוללת רמקולים של ווילסון אודיו מדגם Alexx עם הגברה של ד'אגוסטינו. 

 

 

לסיום אם אתם חובבי אפל, אתר Ratings העלה סרטון שמשווה בין האפל Airpods Pro לעומת ה-Airpods הרגילים

 

 

 

עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכולם.

 


מעבר לתגובות בפורום