LG משיקה בישראל: LG G8XThinQ

dtown
20-11-2019 10:40

סמארטפון LG G8XThinQ בעל המסך הכפול. LG Dual Screen, מכשיר הדגל החדש כולל שני מסכי OLED בגודל 6.4 אינץ' – על מנת להכפיל את התפוקה וההנאה.

 

המכשיר ישווק בישראל החל מהיום (20.11.19) בכל המשווקים המורשים ורשתות השיווק. המחיר המומלץ לצרכן הינו 3299 ש"ח ויקבע ע"י החנויות ורשתות השיווק, כמו כן תינתן למכשיר שנתיים אחריות.

LG ישראל ורונלייט דיגיטל, יבואנית LG מובייל בישראל משיקות היום את המכשיר החדש בסדרת הדגל G: LG G8XThinQ. הסמארטפון החדש משלב מסך כפול, LG Dual Screen, ומציע דרך חדשה לתקשורת עם מכשירי מובייל ואפשרויות למשחקים ניידים, ליצירה ולצריכה של תוכן, כמו גם עבודה בשטח. המכשיר משלב עיצוב פרימיום ופרקטי המאפשר להפריד בין המסכים ולהשתמש בסמארטפון הראשי ללא המסך הנוסף, במידה ורוצים בכך. 

המחיר המומלץ לצרכן עבור LG G8XThinQ הינו 3299 ₪ והוא ישווק בארץ בצבע שחור החל מהיום בחנויות הנבחרות  ורשתות השיווק. הערכה כוללת את מכשיר הסמארטפון, אביזר המסך הנוסף ונרתיק סיליקון למכשיר.

הסמארטפון החדש של LG, שמושק החודש בארץ במקביל להשקה העולמית במספר מדינות נבחרות בעולם, משלב מסכי OLED FullVision 6.4 אינץ', מצלמה קדמית בת 32MP, שתי מצלמות אחוריות בעלות מצבי תמונה ווידיאו משופרים, שני רמקולים בני 1.2 ואט, ולראשונה במכשירים של LG קורא טביעות אצבע המשולב במסך עצמו – וסוללה גדולה בת 4,000 מילי-אמפר, המאפשרת יום עבודה מלא ללא טעינה. חיבור-ציר Freestop Hinge 360° מאפשר לנעול את המסך הכפול בכל זווית, והופך אותו שימושי במיוחד לעבודה כבקר משחקים כשהוא מוצב בזווית של 120°, כמיני מחשב נייד בזווית של °140, כמסך שטוח אחד בזווית של 180 מעלות, כמחשב עומד בתצורה של "אוהל" בזווית של 270 מעלות – או בקיפול מלא אל תוך עצמו, על מנת להשלים 360 מעלות של סיבוב.

LG G8XThinQ עושה שימוש בשני מסכי OLED בגודל 6.4 אינץ' – על מנת להכפיל את התפוקה ואת ההנאה בשימוש השוטף. בנוסף,  כולל המכשיר תצוגה חיצונית נוספת בגודל 2.1" המאפשרת להשתמש במכשיר גם שהוא בתצורה סגורה – צפייה בשעה והתאריך, חיווי הודעות או צג שיחה מזוהה (כולל מענה ללא צורך בפתיחה).  חיישן טביעת אצבע המשולב במסך מאפשר נעילה ופתיחה של מכשירי LG G8XThinQ בתהליך קל ונוח מאי-פעם, גם כאשר המסך הכפול מקופל לאחור. על אף שהתאמה אוטומטית של בהירות המסך תוך שימוש בחיישנים אינה עניין חדש – הרי שב- LG G8XThinQ משולב חיישן תאורת סביבה המתאים גם את הניגודיות לתנאי התאורה החיצוניים, באופן המאפשר צפייה ברורה בפרטי הפרטים של התמונה, ומצמצם את עייפות העיניים. המצלמה הקדמית של הטלפון מותקנת בתוך עדשה זעירה דמוית טיפת-מים, באופן המאפשר למשתמש הנאה מרבית ממסך OLED 6.4 אינץ' FullVision.

LG G8XThinQ Dual Screen מאפשר למשתמשים מגוון רחב של שימושים במהירות ובקלות: בין אם במשלוח הודעות טקסט ממסך אחד יחד עם צפייה בווידיאו במסך השני, צפייה במשחק ספורט תוך כדי עיון בסטטיסטיקות, שיתוף תמונות והשוואת מחירים במהלך ביצוע רכישות מקוונות, ואפילו כתיבת הודעת דוא"ל תוך עדכון מקביל של מצגת. לקוחות יכולים לנווט, לחפש, לתקשר ולבצע בו-זמנית מגוון משימות על גבי שני מסכים נפרדים – באופן פשוט ויעיל. מעבר לכל אלה, LG G8XThinQ Dual Screen מאפשר חוויית משתמש ייחודית המספקת רמה גבוהה יותר של שליטה בתסריטי העבודה: שני צגי OLED זהים עובדים תמיד טוב יותר מאשר צג בודד – ומאפשרים לחסוך בשטח-מסך יקר במיוחד. צרכנים המעוניינים להשתמש במסך אחד בלבד, יכולים להפריד את המסך הכפול ב- LG G8XThinQ ולעבור בפשוט ובקלות לתצורה מינימאלית.

המקלדת החכמה LG Smart Keyboard הופכת את המסך הכפול למיני-מחשב נייד. הצג התחתון הופך למקלדת וירטואלית המוצגת לרוחב כל המסך, באופן המפשט את משימות הכתיבה של הודעות דוא"ל, עריכת מצגות, משלוח הודעות טקסט או חיפוש ברשת – תוך הצגת התוצאות על גבי המסך העליון.

מבחינת המראה החיצוני, LG G8XThinQ חולק הרבה מה- DNA של דגמי טלפונים קודמים של LG, תוך שהוא יוצר לעצמו זהות משלו. חיבור הטלפון אל המסך הכפול מתבצע עתה באמצעות USB במקום שימוש בפינים, באופן היוצר מראה חלק יותר ונקי יותר של הטלפון, כאשר משתמשים בו ללא כיסוי. LG G8XThinQ זכה לממשק משתמש משופר ולעיצוב נקי: אייקונים מעודכנים כמו "חיוג", "רשימת שיחות", ו"אנשי קשר" הועברו לתחתית הצג, על מנת לאפשר ביצוע פעולות רבות יותר ביד אחת בלבד.

 

LG G8XThinQ


לא רק עבודה, גם גיימינג ומולטימדיה

בזכות המסך הכפול והסוללה החזקה, LG G8XThinQ מתאים במיוחד עבור מי שאוהב לשחק בטלפון הסלולרי שלו. LG Game Pad* הזמינה על גבי המכשיר החדש מציגה חוויית מסך כפול המתכווננת למשחקי מובייל ומספקת למשתמש יתרון תחרותי. העבודה כמכונת משחקים מאפשרת לקבל תמונה מלאה של המשחק על גבי מסך אחד – ובקר מלא (ג'ויסטיק) על גבי המסך השני. כך, ניתן לבחור בין סוגים שונים של בקרים וירטואליים – או לעצב ולבנות בקר במערך מותאם להעדפות אישיות ולצרכים המיוחדים למשחק מסויים. LG Game Pad מחקה קלט במגע על גבי המסך הראשי, באופן המבטיח תאימות מלאה לרוב המשחקים.

LG G8XThinQ הוא חלומם של כל חובב צילום. חיישן 32 מגה-פיקסל ומהירות צילום קדמי של 1.6 μm אינם נופלים ממערך הצילום האחורי. כך ניתן להבטיח תמונות איכותיות בכל כיוון אליו מופנה  המכשיר. מצב Reflector Mode מבטיח צילומי פורטרט חדים גם בסביבה חשוכה ומאפשר למשתמש להתאים את צבעי התאורה על פי מצב רוחם או העדפותיהם. מערכת AI Action Shot המותקנת בטלפונים החדשים מזהה תנועות של האובייקטים המצולמים ומפצה עליהן עם מהירות צמצם של 1/480 שניה, על מנת לשמור על נושאי התמונה בפוקוס מלא. כלי "דילוג בזמן", 4K Time Lapse, מאפשר ליצור תכני וידיאו בהילוך איטי, בהפרדה של 4K – בעוד מערכת ייצוב המצלמה, LG Steady Cam, משפרת את יציבות התמונה בסרטי וידיאו על מנת להציג תוצאה מלוטשת ומקצועית יותר. בנוסף ולראשונה, במכשיר LG G8XThinQ תהיה אפשרות לעבור בין המצלמה הקדמית לבין האחורית בזמן צילום וידאו.

כמי שנהנית מעמדת הובלה בתחום האודיו במכשירי סמארטפון, LG אינה מאכזבת גם בדגם G8XThinQ. שני רמקולים בני 1.2W מספקים צליל סטריאו מלא ומאוזן, בעוד מערכת Hi-Fi Quad DAC בת 32 סיביות, שעברה כוונון על ידי Meridian Audio, ממשיכה להציב את LG כאמת מידה בתעשייה בכל הנוגע לאיכות הצליל בטלפונים הסלולריים. LG G8XThinQ משלב מיקרופון המופעל אוטומטית בעת הקלטת וידיאו, על מנת להבטיח הקלטת צליל מדויקת ואפשרות הפקה של תכני ASMR.

*למשחקים התומכים ב- Bluetooth

 

LG G8XThinQ


מפרט טכני  סמארטפון LG G8XThinQ

- ערכת שבבים: Qualcomm® Snapdragon™ 855 

- צג: 6.4 אינטש, יחס מסך 19.5:9 , הפרדה (FHD + OLED FullVision (2,340 x 1,080 / 403ppi

- מצלמה: 

אחורית –12MP, (F1.8 / 1.4μm / 78˚) / 13MP Super Wide (F2.4 / 1.0μm / 136˚)

קדמית – 32MP Super Wide (F2.4 / 1.0μm / 136˚)

- סוללה: 4,000mAh

- מערכת הפעלה: אנדרואיד 9.0 פאי

- גודל: 159.3 x 75.8 x 8.4 מ"מ

- משקל: 192 גרם

- רשתות סלולאריות: 3G/4G LTE-A

- חיבורים ויציאות: (Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5 / NFC / USB Type-C (USB 3.1 Compatible

- זיהוי ביומטרי: חיישן טביעות אצבע משולב בצג

- צבע: שחור

- מאפיינים נוספים: רמקול סטריאו / מצלמה בעלת יכולות בינה מלאכותית Google Lens / Google Assistant / 32-bit Hi-Fi Quad DAC / DTS:X 3D Surround Sound / IP68 Water and Dust Resistance / HDR10 / Qualcomm Quick Charge™ 3.0 Technology / MIL-STD 810G Compliance / FM Radio


מסך כפול LG Dual Screen    

- צג: 6.4 אינטש, יחס מסך 19.5:9 , הפרדה (FHD + OLED FullVision (2,340 x 1,080 / 403ppi

- צג כיסוי: 2.1 אינטש, מונו

- גודל: 165.96 x 84.63 x 14.99 מ"מ

- משקל: 134 ג"ר

- חיבור: USB

- סוג קיפול: מלא, 360 Freestop Hinge

- צבע: שחור

 


מעבר לתגובות בפורום