SAMSUNG מציינת 10 שנים לסדרת ה- Galaxy

dtown
19-11-2019 09:16

SAMSUNG משיקה מארז 10 שנים במהדורה מוגבלת. המארז ישווק באופן בלעדי ברשת חנויות סאני ויכלול בתוכו: Galaxy Note 10+, מגן מותאם, Galaxy Watch Active 2, שתי רצועות אופנתיות להחלפה ואוזניות Galaxy Buds רק ב- 4,999 ₪

 

חברת SAMSUNG Electronic משיקה בישראל מארז חגיגי בסימן 10 שנים לסדרת ה- Galaxy הכולל את מוצרי הדגל: Galaxy Note 10+ ,Galaxy Watch Active2 ו-Galaxy Buds. המארז ישווק בחנויות סאני החל מתאריך- 21.11.19 ועד תאריך- 31.12.19 ב- 4,999 ש"ח.


Samsung Galaxy Note 10+בעל S Pen משודרג ומצלמה ברמת pro-grade

Samsung Galaxy Note 10+, מכשיר הדגל בדור העשירי של סדרת ה-Samsung Galaxy Note המצליחה, מתאפיין בצג Infinity-O בגודל 6.8 אינץ', הגדול ביותר אי פעם בסדרת Note. עם מעבד מתקדם בעל 8 ליבות, ושטח אחסון ברמה של מחשב נייד, הרי שה Note 10+ מספק למשתמש חוויה ניידת הדומה לזו של מחשב או קונסולת משחק. הסוללה העוצמתית, הנטענת בטעינה מהירה עד הספק של 45Wתספק לכם כח לעבור את יום העבודה גם לאחר  30 דקות טעינה בלבד. 

מערך הצילום האחורי המרובע של ה Note 10+ מציג את המצלמה המתקדמת ביותר שהשיקה סמסונג אי פעם. המצלמה בעלת 4 העדשות תאפשר לכם לצלם תמונות חדות ועשירות מאי פעם בכל שעה ובכל מקום, זאת בעוד שטכנולוגיית הוידאו המתקדמת תאפשר למשתמשים לצלם סרטונים ברמת pro-grade מבלי שייאלצו לשאת איתם ציוד נוסף. בנוסףטכנולוגיית ה- Super steady החדישה תייצב את הצילומים שלכם ותסלק קפיצות ורעידות מיותרות


Galaxy Buds

Galaxy Buds מציעות חוויית האזנה עם טכנולוגיית סאונד של AKG. סאונד סביבתי משופר (Enhance Ambient Sound) מאפשר לשמוע את רעשי הסביבה בבירור גם כאשר האוזניות באוזניים, כך שאפשר להיות מודע לסביבה גם כאשר עונים לשיחת טלפון או מאזינים למוזיקה. טכנולוגייתAdaptive Dual Microphone עושה שימוש במיקרופון פנימי ובמיקרופון חיצוני בכל אזניה, בדרך זו, הסאונד עובר באופן מיטבי הן בסביבה רועשת והן בסביבה שקטה.    
נשארות אתכם כל היום עם עד שש שעות של סטרימינג בבלוטות' ועד חמש שעות של שיחות. המארז הקומפקטי שלהן כולל מטען לעד שבע שעות ומעניק ל-Galaxy Buds 1.7 שעות פעולה ברבע שעה של טעינה מהירה. ההתקן בעל יכולת טעינה אלחוטית כך תוכלו לטעון אותו תוך כדי תנועה מה-Galaxy S10, הסמרטפון החדש ביותר של סמסונג    .
Galaxy Buds משתלבות עם ביקסבי בהתקני גלקסי הניידים החדשים ביותר כדי שתוכלו להפעיל את הסיוע הקולי במהירות מבלי להרים את הטלפון. פשוט דברו כדי לבצע שיחות, לשלוח הודעות טקסט או לבדוק את חיי הסוללה של האוזניות.


Galaxy Watch Active 2

Galaxy Watch Active 2 מותאם לאורח החיים המודרני. מאחר ותחושת רווחה יומיומית מצריכה יותר מאשר מעקב אחר הפעילות הגופנית. Galaxy Watch Active2 נוקט בגישה הוליסטית ומנטר את היבטי החיים החשובים מכל. מאפייני המעקב אחר פעילות גופנית, דפוסי שינה, סטרס ובריאות הופכים  את galaxy Watch Active למאמן אישי של סגנון חיים לכל מי ששואף להשיג גוף ונפש בריאים יותר. הדגם החדש בסדרת השעונים מגיע בשני גדלים: האחד בקוטר של 40 מ"מ עם מסך 1.2 אינץ' והנשי בקוטר 44 ממ, עם מסך 1.4 אינץ'. הוא מסוגל לנטר 39 סוגים שונים של פעילויות גופניות ובין אלו ריצה, שחייה ורכיבה ומציע את כל המאפיינים השונים שהצרכנים מכירים ואוהבים מהדגם הקודם, ועוד שלל חידושים שיקלו על חייהםבנוסף, עם חיישני AKG ולחץ דם, הרי שה-Galaxy Watch Active 2 יעזור לכם לעקוב טוב יותר מאי פעם אחר הבריאות הגופנית שלכם.


אודות סמסונג אלקטרוניקס בע"מ

סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות הטלוויזיות, הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת והמוליכים למחצה. כמו כן, אנו מובילים בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם שלנו. סמסונג מעסיקה 319,000 עובדים ב- 84 מדינות.  למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט הרשמי ובבלוג הרשמי

 

 

 

מעבר לתגובות בפורום