17/11 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
17-11-2019 08:53

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית. במהדורה תוכלו למצוא כל מה שחדש בקולנוע, במסך הקטן (סלקום TV ונטפליקס) וסקירות מעניינות מעולם הקולנוע ביתי, שפורסמו השבוע ברחבי הרשת.

 

חדש בקולנוע

שמו של הסרט הראשון שעולה לאקרנים השבוע לקוח הישר מזוועתונים סוג ג', "פורד נגד פרארי". זהו סרט המובסס על סיפור אמיתי, בשנות ה-60 חברת פרארי נקלעה לקשיים ופורד כמעט רכשה אותה. אלא שלבסוף פרארי שינו את דעתם ולא הסכימו לעסקה. פורד מאוד נעלבו מכך ופנו למעצב המכוניות קרול שלבי (מאט דיימון), על מנת שיעצב להם מכונית שתנצח את פרארי במרוץ המפורסם של לה מאן בצרפת. יחד עם מאט דיימון בסרט מככב גם כריסטיאן בייל בתור הנהג קן מילס שנהג בפורד ששלבי עיצב.

 


הטריילר בהחלט נראה משעשע וכיפי, מי יודע, אולי הסרט הזה יהיה אחד המפתיעים של השנה.

הסרט השני שעולה הוא עוד מחזור של מותג בינוני כמו שהוליווד אוהבת. "המלאכיות של צ'ארלי" שוב חוזרות, בגרסה נוספת למותג הוותיק. הפעם יש סוכנויות של מלאכיות בכל העולם ולכל סוכנות יש את המפעיל המסתורי שלה. המשימה הפעם היא לעצור מהנדס צעיר שגילה טכנולוגיה מסוכנת.

 


כמובן שיכול להיות שאני טועה, אבל התחושות שלי מהטריילר? "די! כמה אפשר???"

קומדיה צרפתית בשם "תנו לפרוש בשקט", מדברת על נושא מאוד אונברסלי. מארילו ופיליפ, הגיעו לגיל הפרישה, בעוד הם חולמים על חופשה והנאה מכך, שאר בני משפחתם חושבים שכעת מארילו ופיליפ יוכלו לעזור להם יותר. באמת נושא מאוד רלוונטי לרבים מאיתנו.

 


לסיום, סרט ישראלי חדש, "בשורות טובות" של הבמאי ארז תדמור. דרמה קומית, המבוססת על חיוו האישיים של ארז. לירן וטל הם זוג בשנות ה-30 שמחליטים להביא ילד. הם מתקשים ומגיעים לטיפולי פוריות. האם הזוגיות שלהם תשרוד את התהליך המורכב?

 



חדש במסך הקטן

סלקום TV

סרט השבוע בסלקום הוא "הפרד", בכיכובו ובימוי של קלינט איסטווד. בגיל 90, ארל מוצא את עצמו על סף עיקול נכסיו. בתפנית מפתיעה הוא הופך להיות מוביל סמים עבור הקרטל המקסיקני.

 


אני מאוד אוהב את סגנון הבימוי של איסטווד, זהו סגנון כל כך שקט שפשוט נותן לסיפור את הכבוד הראוי. לא יצא לי לראות את הסרט הזה, ואני מקווה למצוא זמן לצפות בו כעת.

סרט חדש נוסף הוא "מרדף קר", מותן אקשן בכיכובו של ליאם ניסן. עובד אתר סקי, שבנו נרצח על ידי סוחר סמים יוצא למסע נקמה.

 


ליאם ניסן הוא אחד משחקני האקשן החביבים עלי, גם כשהוא מופיע בסרטים בינוניים, הוא הופך אותם למאוד מהנים לטעמי.

סדרת השבוע בסלקום היא "למה נשים רוצחות". זוהי סדרת אנתולוגיה המספרת את סיפורן של שלוש נשים שחיו באותו הבית בעשורים שונים והדרך שבה הן "מטפלות" בבגידות של בעליהן.

 


הטריילר אנרגטי ומאוד משעשע. בניגוד לרוב הסדרות שעלו לאחרונה, הפעם מדובר בעונה שלמה שעולה באותו הזמן, כך שהיכונו לבינג'.


נטפליקס

בנטפליקס עולים בסופ"ש התכנים הבאים:

סדרת הדוקו שמספרת את סיפורם של הצעצועים שגדלנו עליהם "הצעצועים שעיצבו אותנו" חוזרת לעונה שלישית.

 


סדרת דוקו מוזיקלית אינטימית, בשם "הסיפור של נסטי צ'רי". מנטורית כוכבי פופ, אוספת נערות מוכשרות ויוצרת מהן להקת פאנק.

 


"המועדון" היא סדרה מקסיקנית על נערים עשירים ופרועים שמתחילים למכור סם מסוג חדש ומסתבכים על סוחרי סמים ורשויות החוק. לא הצלחתי למצוא טריילר באנגלית.

"קלאוס" הוא סרט אנימציה לכל המשפחה. ג'ספר הוא סטודנט כושל באקדמיית הדואר והוא נשלח לעבודה בקוטב הצפוני שם הוא פוגש את קלאוס.

 


החלק השני של "אסירה", שמספר את סיפורה של אם מסורה שנכלאה בעקבות מריבה משפחתית ומנסה להתאחד עם ביתה גם הוא עולה בשישי.

לסיום, ביום ראשון עולה העונה השלישית של "הכתר". דרמה העוקבת אחרי התככים הפוליטיים והרומנטיים בתקופת שלטונה של המלכה אליזבת' השנייה (במחצית השנייה של המאה ה-20).

 

 

לסיום המהדורה, החלק של הקולנוע ביתי: חדשות וסקירות מרחבי הרשת 

נתחיל עם ג'ין דה-לאסאלה מאודיוהוליקס שהעלה סרטון קצר בו הוא מדבר על "האם את צריכים מערכת רב ערוצית"?

 

 

אם אתם מתעניינים במקרני Ultra Short Throw סיניים שניתן להזמין מאתרים כמו גירבסט, וינסנט טאו בודק מקרן כזה של חברה בשם Fengmi:

 


בערוץ של SpareChange בחנו את סרטי הטרילוגיה המקורית של מלחמת הכוכבים באיכות 4K עם Dolby Vision ו-Dolby Atmos, שזמינים בשירות החדש של דיסני + (שעדיין לא זמין בארץ):

 


טרי אליס מערוץ Pursuit Perfect System, שהעלה לא מעט סרטונים בשבוע שעבר מתערוכת ה-HiFi מלונדון, מעלה השבוע סרטונים מהתערוכה בוורשה פולין. בהחלט חיים קשים יש לבחור.

הנה סרטון הסיכום של התערוכה:

 

 

 

עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכולם.

 


מעבר לתגובות בפורום