TabTale מכריזה: שיתוף פעולה נוסף עם התאגיד העולמי סוני

dtown
07-11-2019 14:55

TabTale - חברת משחקי המובייל הישראלית, ממשיכה להוביל בשוק הגלובלי ומכריזה על שיתוף פעולה נוסף עם התאגיד העולמי סוני. כחלק משיתוף פעולה של החברה עם סוני העולמית, TabTale צפויה להשיק שני משחקי מובייל חדשים עד סוף 2019 המבוססים על ״המלאכיות של צ׳רלי" וסרט ההמשך ל״ג׳ומנג׳י: ברוכים הבאים לג׳ונגל.

 

(לוס אנג'לס ותל אביב - נובמבר 2019) חברת משחקי המובייל הישראלית TabTale, באמצעות מותג הדגל שלה Crazy Labs, ממשיכה להוביל קדימה בשוק משחקי המובייל הגלובלי עם מעל ל-2.6 מיליארד הורדות, ומכריזה על שני משחקי מובייל חדשים המבוססים על שנים מהסרטים האייקונים של Sony Pictures Entertainment, המלאכיות של צ׳ארלי וסרט ההמשך ל-"ג'ומנג'י: ברוך הבא לג'ונגל". שני המשחקים צפויים לצאת במקביל לסרטים החדשים כשהמשחק "המלאכיות של צ'רלי" יוצא בנובמבר 2019, ו-"ג'ומנג'י" בדצמבר 2019. זוהי אינה הפעם הראשונה בה טאבטייל וסוני משתפות פעולה, ב-2018 השיקה טאבטייל משחק המבוסס על סדרת הטלוויזיה Hotel Transylvania.

הסרט הקאלט של "המלאכיות של צ'רלי" שצפוי לצאת לאקרנים ב-15 בנובמבר 2019, היווה השראה למשחק החינמי החדש שנקרא Charlie's Angels :The Game. במשחק האקשן החדש השחקנים יתפסו נוכלים, יבצעו מרדפי מכוניות ויהדפו אויבים בעזרת פקודות פשוטות, וכל זה בתור דמויות מתוך סוכנות המלאכיות הבינלאומית.  

המשחק החדש Jumanji Epic Run, המבוסס על הסרט החדש "ג'ומנג'י: השלב הבא", יושק במקביל ליציאת הסרט השלישי לאקרנים בדצמבר הקרוב. מדובר במשחק אקשן והרפתקאות המציג משחקיות מסוג חדש - ארבעה כיווני ריצה שונים (ריצה מעבר לכתף, מרדף, טיפוס במעלה ההר ונפילה חופשית). במסגרת המשחק המשתמשים משחקים בכל פעם בתור אחת הדמויות מהסרט, נלחמים על חייהם נגד אויבים, מטפסים במעלה הצוקים התלולים, נופלים ממפלים או בורחים מעדר צבועים. 

 


״אנו שמחים על ההזדמנות להמשיך את שיתוף הפעולה עם טאבטייל, אחת מחברות משחקי המובייל הזוכות לטראפיק מאוד גדול, ובכך להמשיך ולהרחיב את ההכרות עם הדמויות הפופולריות האהובות של Sony Pictures. המשחקים החדשים יהיו השלמה לסרטים שיצאו בבתי הקולנוע בחודשיים הקרובים." אמר ג'יימי סטיבנס, סמנכ"ל מוצרי צריכה גלובליים, Sony Pictures.

לפני כשנה שתי החברות שיתפו פעולה לראשונה עם המשחק "Hotel Transylvania Adventures" המבוסס על סדרת הטלוויזיה של מלון טרנסילבניה ("מפלצת של מלון") ומיועד לטלפונים ניידים. המשחק פותח ופורסם על ידי TabTale בדצמבר האחרון וצבר למעלה מ-20 מיליון הורדות. בהמשך למשחק מוצלח זה החליטו החברות להמשיך בשיתוף פעולה נוסף עם השקת שני המשחקים החדשים. 

שגיא שלייסר, מנכ"ל ומייסד TabTale, ציין כי: "המשחקים החדשים הם חוויה משלימה שמטרתם להעצים את הכיף שהצופה חווה בזמן הצפיה בסרטים של סוני." עוד הוסיף כי "אנו גאים על שיתוף הפעולה המוצלח עם אחד התאגידים החזקים ביותר בעולם הקולנוע ולהשיק את המשחקים הרשמיים לסרטים שצפויים לשבור את הקופות בחודשים האחרונים של 19".


מעבר לתגובות בפורום