פלאפון משיקה: Samsung Galaxy Watch

dtown
07-11-2019 08:50

לראשונה בישראל, פלאפון משיקה Samsung Galaxy Watch - שעון חכם עם טכנולוגיית ה-eSIM.

 

חברת פלאפון הודיעה היום כי היא החלה למכור את השעונים החכמים של סמסונג Galaxy Watch בטכנולוגיית eSIM. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת למשתמש להישאר זמין גם כאשר הסמארטפון לא נמצא בקרבת מקום, לקבל ולהוציא שיחות, לשלוח הודעות,  לגשת לאנשי הקשר, להאזין למוזיקה ולהשתמש במגוון אפליקציות תומכות.


לשעון שני גדלים לבחירה:

- 42 מ"מ, גודל מסך 1.2 אינץ' , צבע זהב עם רצועה ורודה- מחיר עד 6 תש'  1,599 ₪ 

- 46 מ"מ גודל מסך 1.3 אינץ , צבע כסף עם רצועה שחורה – מחיר עד 6 תש'  1,799 ₪ 


לכבוד ההשקה יוצאת חברת פלאפון במבצעים ייחודיים הכוללים:

- חודש ראשון חינם בשירות ולאחר מכן 14.90 ₪ בחודש

- אוזניות Galaxy Buds ב- 299 ₪ במקום 799 ₪ 

- שליחות חינם עד הבית למזמינים באתר

- 20% הנחה ברכישת מכשיר Samsung Galaxy10/10+/NOTE10


השעונים ניתנים  לרכישה בחנויות פלאפון ובאתר החברה

 

Samsung Galaxy Watch

 

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, אמר כי: "אנו בפלאפון פועלים להנגיש את עולם ה-IoT לכולם, מרמת הארגון ועד המשתמש הפרטי, אין ספק ששעוני ה-eSIM נמצאים בחזית המוצרים של המשתמש היומיומי. ביוני האחרון  השקנו את שירות Pelephone eSIM בשעוני Apple שזכו לביקוש גבוה ביותר וכעת אנו מעריכים שנראה כמות הזמנות גבוהה אפילו יותר כשאנו משיקים את שעוני סמסונג".

 

ה-Galaxy Watch הינו בעל עיצוב של שעון אמיתי, יוקרתי וחדשני כאשר מסך השעון עובד בכל עת ובצבע מלא. רצועות השעון ניתנות להחלפה וקיימת האפשרות לחבר רצועות של כל שעון. למסך השעון עמידות גבוהה לשריטות באמצעות זכוכית Gorilla Glass  החדשנית. כמו כן, עמידות גבוהה בפני מים ואבק בתקן IP68 וכן בתקן 5ATM לכ-50 מטרים עומק. מדובר במכשיר אידאלי לפעילויות ספורט עם יכולות מעקב וניטור מותאמות לאימוני כושר ושמירה על אורח חיים בריא. 

 


מעבר לתגובות בפורום