לראשונה: טלויזיות OLED LG בטכנולוגית NVIDIA G-SYNC

dtown
04-11-2019 14:07

טלויזיות OLED LG ישודרגו בימים הקרובים לתמיכה בטכנולוגית NVIDIA G-SYNC, הטלוויזיות הראשונות המשלבות את הטכנולוגיה המתקדמת של NVIDIA מאפשרות רמות חדשות של רזולוציה ממשחקי מחשב ומקונסולות.

טלוויזיות OLED של חברת LG מדגמי 2019 יקבלו החל מהשבוע עדכון קושחה (firmware) המאפשר חוויית משחקים איכותית במיוחד, בזכות תאימות לטכנולוגיית NVIDIA G-SYNC.

התאימות לתקני NVIDIA G-SYNC תהיה זמינה בטלוויזיות מליין 2019 של LG, מדגמי E9 (מסכים בגודל 65 ו- 55 אינץ'), C9 (מסכים בגודל 77, 65 ו-55 אינץ') ו-B9 (מסכים בגודל 65 ו-55 אינץ'). העדכון יגיע תחילה ללקוחות LG בצפון אמריקה, ובהמשך לשווקים באירופה, אסיה, דרום אמריקה, אפריקה והמזרח התיכון. כל העדכונים יושלמו עד סוף השנה.

התמיכה בתאימות ל- NVIDIA G-SYNC תאפשר לטלוויזיות ה- OLED של LG להציע חוויית משחקים חלקה, ותמונה חדה ואיכותית במיוחד – ללא ריצודים, קריעת-תמונה או הבהובים המאפיינים את רוב הצגים הרגילים. הטלוויזיות של LG נחשבות בקהילת הגיימרים כבעלות תמונה איכותית במיוחד, זמן השהיה נמוך וזמן תגובה אולטרא-מהיר. תוספת התאימות ל- NVIDIA G-SYNC מאפשרת לגיימרים המשתמשים במאיצים גרפיים מסוג  GeForce RTX 20-Series או GTX 16-Series GPU ליהנות באופן מלא מזמני התגובה המהירים ומהתצוגה האופטימאלית של צגי OLED מתוצרת LG, בגדלים המתחילים ב- 55 אינץ' ועד למסכי ענק בני 77 אינץ'.

OLED LG

לדברי Sam Kim, סגן נשיא בכיר בקבוצת תכנון המוצרים בחטיבת מוצרי הבידור הביתי של LG: "טלוויזיות LG הן הראשונות בתעשייה המציעות תאימות ל- NVIDIA G-SYNC – באופן ששוב מוכיח את מחויבותנו לאספקת חוויית המשחקים המתקדמת מסוגה. שיתוף הפעולה שלנו עם NVIDIA, מותג הגיימינג המוביל בעולם, מאפשר למסכי ה- OLED שלנו מדגמי 2019 להציב סטנדרט חדש של ביצועים בעולם המשחקים."

 

 


מעבר לתגובות בפורום