1/11/19 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
03-11-2019 08:26

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית. במהדורה תוכלו למצוא כל מה שחדש בקולנוע, במסך הקטן (סלקום TV ונטפליקס) וסקירות מעניינות מעולם הקולנוע ביתי, שפורסמו השבוע ברחבי הרשת.

 

חדש בקולנוע

מספר סרטים חדשים עולים השבוע לאקרנים. בראשם כמובן הסרט החדש בסדרת "שליחות קטלנית" שנקרא "שליחות קטלנית: גורל אפל". מאז החלק השני בסדרה "שליחות קטלנית: יום הדין", שהיה לאחד מסרטי המדע בדיוני הטובים בכל הזמנים, הסדרה נמצאת בירידה תלולה. הסרטים מאז יום הדין, היו בינוניים להחריד וסבלו מעלילות מבלבלות וליהוקים לא מתאימים. ב"גורל אפל" יש ניסיון של לחזור למקורות, לינדה המילטון חוזרת לראשונה מאז "יום הדין" לתפקיד שרה קונור וכמובן ששוורצנגר גם שם. מה שעוד יותר מעודד זה שג'יימס קמרון מפיק וכתב (יחד עם כותבים נוספים) והבמאי הוא טים מילר (דדפול). ודבר מעודד אחרון, ממה שאני הבנתי, הסרט מתעלם מכל הסרטים מאז "יום הדין" ופשוט ממשיך את העלילה שני עשורים אחרי. יחד עם זאת הטריילר דווקא לא הרשים אותי במיוחד:

 

צפו לסקירה שלי בקרוב...


"ג'קסי" הוא סרט קומדיה חדש מהיוצרים של "הנגאובר 3: חוזרים לווגאס", בכיכובו של אדם דווין (ששיחק בלא מעט מקומות, אבל לי מוכר בעיקר "ממשפחה מודרנית"). העלילה עוקבת אחר פיל (השם לא החיה), צעיר לא מוצלח שמעט מכור לטלפון שלו (כמו רובינו). כשהוא משדרג את הטלפון שלו הוא מגלה עוזרת קולית חדשה בשם ג'קסי. ג'קסי עוזרת לפיל להשתפר וליצור קשרים אנושיים, בזמן שהקשר ביניהם הופך להיות מורכב יותר. לי זה נשמע כמו טייק קומי ל-“Her” של חואקין פיניקס מלפני כמה שנים.

 


הסרט האחרון שאזכיר כאן הוא "הפרופסור והמשוגע". אני בטוח שכולכם תהיתם לפחות פעם בחייכם "הממ... מעניין איך חשבו על ליצור את מילון אוקספורד הראשון?", לא? מה, ממש אף פעם? טוב, בכל מקרה, הסרט "הפרופסור והמשוגע" מגיע על מנת לספר לנו בדיוק את הסיפור הזה. אם נעזוב את הציוניות בצד לרגע, הסיפור נשמע בהחלט מעניין וכולל שימוש מקורי וראשוני בחוכמת ההמונים ודמויות מעניינות וצבעוניות. בסרט מככבים מל גיבסון, שון פן ונטלי דורמר.

 

 

 

חדש במסך הקטן

סלקום TV

עד לרגע כתיבת המהדורה סלקום לא החליפו את סרט השבוע שלהם עדיין. אבל כן נוספו 3 סרטים חדשים: "סליחה על ההפרעה" קומדיה בכיכובו של דני גלובר. בעולם מקביל עובד בחברת מכירות מגלה שיטה מיוחדת לשיפור המכירות מה שמוביל אותו לעולם של תאוות בצע.

"משפט פומבי" הוא מותחן בכיכובו של דונלד סאת'רלנד הוותיק. חוטף מטורף משדר בשידור חיי את בני הערובה שלו וקהל הצופים הופכים להיות השופטים. 

וסרט אחרון "הדיבוק של אנה גרייס", אני בטוח שלא ניחשתם שזה סרט אימה. שוטרת במשמרת לילה מתחילה לחוות שרשרת של אירועים מבעיתים.

מבחינת סדרות, שתי סדרות קומיות מבית HBO מתחילות השבוע. הסדרה הראשונה היא "גברת פלטשר" שעוקבת אחר אם חד הורית שמחליטה לנסות למצות את החיים אחרי שהבן שלה עוזב לקולג'. לא נשמע מלהיב במיוחד אבל הטריילר ממש משעשע.

 


בנוסף מתחילה השבוע העונה השישית של "עמק הסיליקון" קומדיית ההייטק של HBO.

 

 

נטפליקס

ביום שישי יעלו בנטפליקס מספר תכנים חדשים.

"המלך" – סרט תקופתי שמתאר את סיפורו של האל, נסיך אנגלי סורר שהחליט למרוד במלוכה ולחיות בין האנשים הפשוטים. לאחר שאביו מת, האל הופך למלך הנרי החמישי, וכעת עליו להתמודד עם כל מה שהוא בז לו וביקש להשאיר מאחור.

 


"הבן האמריקאי" – סרט מתח, זוג לשעבר מבלים לילה בתחנת משטרה בפלורידה בניסיון להבין מה עלה בגורל בנם הנעדר. הם זוג מעורב, היא שחורה והוא לבן. הסרט מציג את המתיחות הבן גזעית שעדיין קיימת בארה"ב.

 


"אנחנו הנחשול" עונה 1 – סדרה שמגיעה איך לא, מגרמניה. ארבעה בני נוער אידיאליסטים מובלים אחרי בן כיתתם לתנועה שפונה לכיוונים אפלים.

 


לחובבי הרומנטיקה, הסרט "חג בחיק הטבע" – בנה של קייט עוזב לקולג' (פעם שנייה במהדורה זה קורה) ובעלה מחליט לעזוב אותה בדיוק כשהיא הזמינה לשניהם טיול ספארי לאפריקה. קייט מחליטה לצאת לטיול בעצמה, שם היא חווה הרפתקאות ואולי גם אהבה. 

לסיום, הסדרה הקומית "לא טיפוסי" חוזרת לעונה שלישית. הסדרה עוקבת אחרי מתבגר שנמצא על הקשת האוטיסטית ומנסה למצוא זוגיות. צפיתי בכמה פרקים מהעונה הראשונה וזו סדרה חיובית ומשעשעת.

 

 

לסיום המהדורה, החלק של הקולנוע ביתי: חדשות וסקירות מרחבי הרשת 

אתר Ratings ממשיך עם סרטוני הסיכום שלו, הפעם הסאונדברים המומלצים ל-2019:

 

מעניין במיוחד לראות את הגישה של האתר לבדיקה ומדידה, מאוד מרשים לטעמי.


הערוץ של The Next Big Thing in Audio העלו סרטון מפסטיבל טורונטו Toronto Audio Fest, בו הם מראיינים נציג של Hegel שמסביר קצת על הטכנולוגיה של החברה שגורמת למגברים שלה להישמע טבעיים. בנוסף הנציג מדבר על מגבר הכניסה החדש של הגל ה-H120.

 


הערוץ של Pursuit Perfect System העלו פרומו (ארוך) לסקירה של תערוכת האודיו הגדולה UK HiFi Show:



לסיום הערוץ של SpareChange בוחרים 10 סרטי בלוריי בעלי הפסקול הטוב ביותר שיכולים לשמש אתכם להשוויץ במערכת האודיו המגניבה שלכם:

 

 

 

 

עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכולם.

 

 

 


מעבר לתגובות בפורום