yes משיקה את yes+: שירות הסטרימינג הגדול והמתקדם בישראל

dtown
29-10-2019 08:36

yes מתחילה את המעבר משידורי הלוויין לשידורים על גבי רשת האינטרנט. החברה משיקה את: yes+ שירות הסטרימינג הגדול והמתקדם בישראל בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Apple.

 

לרגל ההשקה נחתמו הסכמים עם גופי התוכן הבינלאומיים NETFLIX ו- IMDb: מאגר התוכן הגדול והמוביל בעולם ותתאפשר גישה ל- Amazon Prime, YouTube, Spotify ועוד.


לראשונה בפלטפורמת שידורים ישראלית ניתן יהיה לקבל:

- ממשק ייחודי שנבנה בשיתוף פעולה מלא עם Apple העולמית

- יכולות  מתקדמות שטרם נראו בפלטפורמה ישראלית, דוגמת: חווית Binge מתקדמת הכוללת דילוג על פתיח ומעבר חכם בין פרקים, שירות ה- Catch Up הרחב ביותר בארץ הכולל מעל ל- 130 ערוצים, ניגון טריילרים, המלצות צפייה "אנושיות" ואפשרות מעקב אחר המלצות צפייה של סלבריטאים, "אוספים" שאצרו מומחי תוכן, עמוד בית חכם שלומד את הרגלי הצפייה, אפשרות חיפוש תוכן לפי שחקנים ובמאים ועוד

- אתר דירוג התוכן המוביל בעולם IMDb מובנה בשירות עצמו

- ממשק פורץ דרך ונפרד לילדים בגיל הרך ולמתבגרים שנבנה בשיתוף מומחים עולמיים בתחום וכולל יכולות מתקדמות חדשניות

- אזור ייחודי המציג מדי ערב את כל השידורים הישירים בספורט ומאפשר מעבר מהיר ביניהם

- ממשק ש"לומד" את העדפות הצופה באמצעות אינטליגנציה מלאכותית ומציף את הערוצים והתכנים הרלוונטיים אליו באופן אוטומטי

 

בנוסף לזאת כולל yes+:

- עולם תוכן עצום של כ- 140 ערוצים וספריית VOD מלאה הכוללת עשרות אלפי תכנים

- גישה לשירותי התוכן של NETFLIX, Amazon, YouTube ולשירותי מוסיקה ומשחקים

- יכולת המשך צפייה רציפה מהטלוויזיה ב- Smartphone או ב- Tablet ולהיפך

- צפייה באיכות K4

 

YES+


ההצעה לצרכן כוללת:

- Apple TV 4K כלול בחבילה וללא צורך ברכישה 

 - שירות התוכן AppleTV+ שהוכרז רק לאחרונה ויושק בעוד מספר ימים, ללא עלות למשך שנה

- שירות Apple Music ללא עלות למשך חצי שנה

 

היום נפתח ניסוי לקוחות ובשבועות הקרובים יושק השירות לכלל הלקוחות בישראל

yes מציגה היום את הטלוויזיה של העתיד ומשיקה את yes+, חוויית צפייה חדשנית ומתקדמת שטרם נראתה כמותה בישראל. yes+ מושקת במקביל לפלטפורמת הלוויין כך שהלקוחות יוכלו לבחור ולשלב בין שתי הטכנולוגיות המוצעות. הטכנולוגיה החדשה של yes+ הינה מהמתקדמות בעולם וכוללת מגוון יכולות חכמות שטרם נראו בישראל וממשק משתמש פורץ דרך בטלוויזיה הרב-ערוצית הישראלית, שפותח במשך למעלה משנה ובשיתוף פעולה מלא עם חברת Apple העולמית.

 yes+, שירות הסטרימינג הגדול בישראל, יכלול את שפע התוכן העצום של yes -  כ-140 ערוצים חיים עם שירות ה- Catch Up הגדול בישראל המכיל למעלה מ- 130 ערוצים לצפייה בתכנים ששודרו עד שבוע אחורה, 600 סדרות ועונות חדשות וכ- 2,000 סרטים בכל זמן נתון, הפקות המקור המובילות מבית yes, ביניהן צפויות לעלות בקרוב העונה השלישית והמצופה של 'פאודה' ועונה שניה לסדרת הלהיט 'תאג"ד', אלפי תכני ילדים ישראלים ומדובבים מהעולם, תכני מדע וטבע, ספורט ועוד.

ממשק המשתמש של yes+ הינו ממשק בעל יכולות מתקדמות ביותר והינו מהראשונים בעולם אשר משלב באופן בלעדי מידע מאתר דירוג התוכן הגדול והמוביל בעולם IMDb, הכולל בנוסף לדירוג התכנים גם עולם עשיר של מידע עדכני אודות סרטים, סדרות, שחקנים, בימאים ועוד. בנוסף, הממשק מאפשר חווית Binge מתקדמת הכוללת Skip Intro (דילוג על הפתיח) של פריט התוכן כאשר בסופו יתבצע מעבר אוטומטי לפרק הבא. "עמידה" על פריט תוכן תציין לא רק את משך הסרט או הסדרה אלה את השעה המדויקת בה תסתיים הצפייה עבור המשתמש. בנוסף, ניתן להתחיל לצפות בתוכן במסך הטלוויזיה ולהמשיך מאותה נקודה ב- Smartphone או ב- Tablet ולהיפך. 

 

YES+


ממשק המשתמש החכם של yes+ כולל, לראשונה בישראל, גם המלצות אישיות המבוססות על אלגוריתם וגם המלצות אישיות "אנושיות". הממשק "לומד" את העדפות הצופה באמצעות אינטליגנציה מלאכותית ומציף את הערוצים והתכנים הרלוונטיים אליו באופן אוטומטי ומידי ובמקביל מציע המלצות אישיות "אנושיות" פרסונליות. מדובר בצורך שעלה מצרכנים רבים אשר מרגישים כי המלצות המבוססות על אלגוריתם לאו דווקא קולעות באופן מדויק לטעמם האישי. לשם כך נבנה עולם שלם של המלצות "אנושיות" הכולל את מומחי התוכן של yes, סלבריטאים ואנשי תרבות, המאפשר לעקוב אחר מובילי דעה ולראות במה הם צופים, ביניהם: ליאור רז,  תום יער, יובל סמו, ציפי שביט, נלי תגר ועוד. בנוסף להמלצות, נבנו "אוספים", ספריות תוכן ייחודיות שמנגישות ללקוחות תכנים מעניינים, ובכך עוזרים לצופים למצוא את פריט התוכן הרלוונטי לאותו הרגע ולפי מצב הרוח. בנוסף, קיימת תכונה ייחודית בממשק המשתמש של yes+ עם אזור ייחודי המציג את כל שידורי הספורט החיים באותו זמן ומאפשר "להציץ" בהם ואף לעבור ביניהם בלחיצת כפתור.

לרגל השקת yes+ נבנה ממשק ילדים ייחודי בשיתוף מומחים בעלי שם עולמי ועל פי מחקרים וצרכים שעלו מההורים. מחקרים מראים כי בישראל ילדים צופים 3.5 שעות ביום בממוצע בתכנים, מחצית מההורים מציינים שילדיהם צופים בתכנים שלא מתאימים עבורם וכי חשוב להם לפקח על זמן הצפייה שלהם והתוכן בו הם צופים. תובנות וצרכים אלו ואחרים שעלו מההורים הובילו ליצירת ממשק נפרד וייעודי שנבנה בשיתוף מומחים בעלי שם עולמי הכולל עולמות חדשניים לילדים קטנים וגדולים המביאים עימם יכולות מתקדמות שטרם נראו בחוויית הטלוויזיה בישראל, כגון: ניווט על פי דמויות אהובות, צפייה בפלייליסטים לפי מצב רוח, אפשרות לקבוע טיימר לזמן הצפייה בטלוויזיה, הגבלת שעת צפייה בערב, חסימת תכנים לא רצויים, ואף נעילת הסטרימר למצב "חדר ילדים" שלא מאפשר כלל גישה לממשק המבוגרים. 

לרגל השקתyes+  נחתם הסכם עם ענקית התוכן הבינלאומית NETFLIX אשר מאפשר לאפליקציית NETFLIX להיות זמינה בכל הסטרימרים של yes+: ב Apple TV 4K ואנדרואיד TV בהמשך.

כמו כן, נחתם הסכם עם אתר דירוג התוכן העולמי IMDb, ותתאפשר גישה לשירותי התוכן המובילים בעולם: Amazon Prime, YouTube, Spotify ועוד.

בשבועות הקרובים תושק גם אפליקצית yes+ לאנדרואיד TV. ההשקה תכלול סטרימר אנדרואיד ייחודי ועוצמתי שפותח בלעדית על ידי מומחי yes עם גישה לכל שירותי התוכן. כמו כן, הצפייה באפליקציה החדשה תתאפשר גם בכל הסטרימרים עם תמיכה באנדרואיד TV, לדוגמא סטרימרי xiaomi ו- nvidia וגם בטלוויזיות תומכות אנדרואיד TV.

 

YES+


מנכ"ל yes, רון גוראון: "yes מכריזה היום על yes+ ובכך מובילה מהפכה בשוק הטלוויזיה הישראלי, עם השקת טכנולוגיית צפייה חדשה זו אנו מתחילים את המעבר משידורי הלוויין לשידורים על גבי רשת האינטרנט כאשר במהלך השנים הקרובות נספק את שתי הטכנולוגיות זו לצד זו. מדובר בבשורה גדולה לצרכנים ובהחלטה משמעותית בחיי החברה שתאפשר לנו להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את חוויית הצפייה החכמה והמתקדמת ביותר. yes+ הינו חלק ממהלך רחב של תהליכי סינרגיה בין החברות yes, פלאפון ובזק בינלאומי ועם השקתו אנו מספקים לצרכנים את קשת ההצעות הרחבה ביותר בשוק התקשורת לכל דפוסי השימוש השונים."

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק: "אנו גאים להכריז היום על yes+, חוויית טלוויזיה המתקדמת בישראל העומדת בשורה אחת עם שירותי ה- OTT  הטובים בעולם, עם ההשקה לצרכן אנו נציע מגוון חבילות רחב אשר מתאימות לכולם ומודל ייחודי של "בית מעורב", הכולל שילוב של סטרימרים של yes+ וממירי לוויין, ובכך נאפשר צפייה במספר בלתי מוגבל של מסכים בבית. לרגל ההשקה יצרנו שיתופי פעולה עם חברות וענקיות התוכן העולמיות המובילות, Apple, Google, NETFLIX, IMDb ועוד ויצרנו ממשק משתמש מהטובים בעולם, אשר בשילוב שפע הרכש הבינלאומי והפקות המקור של yes, תכני הילדים הפונים לקהל הישראלי, שידורי הספורט ועוד, מהווים את הטלוויזיה הישראלית הטובה בארץ ובסטנדרט בינלאומי".

 

החל מהיום ניתן להצטרף לניסוי לקוחות באתר החברה בכתובת yes.co.il, כמו כן, במהלך השבועות הקרובים תערך ההשקה המסחרית במסגרתה ייהנו המצטרפים וללא התחייבות, מסטרימר Apple TV 4K, הסטרימר המתקדם, המהיר והחזק בעולם דרכו יוכלו לצפות וליהנות מחוויה בידורית עם גישה לאלפי אפליקציות ומשחקים שונים, אפשרות להקרנת תכנים אישיים על גבי מסך הטלוויזיה ישירות מהנייד ועוד.  

שירות yes+ יוצע ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים ללא תוספת תשלום במחיר של 199 ₪  לחודש ובתוספת 10 ₪  עבור הסטרימר (ללקוחות בעלי ממיר yesUltra השדרוג לסטרימר ייעשה ללא תוספת תשלום). השימוש ב-yes+ דורש תשתית וספק אינטרנט במהירות של  40 מגה לפחות. מצטרפים ל yes+ ייהנו משירות AppleTV+ שהוכרז לאחרונה למשך שנה ללא עלות ובהמשך גם משירות Apple Music ללא עלות למשך חצי שנה!

 

מעבר לתגובות בפורום