חברת Western Digital מציגה: פתרונות אחסון לסביבת NAS

dtown
28-10-2019 16:11

חברת Western Digital מציגה מגוון פתרונות אחסון ייעודיים לעסקים קטנים ולמשרדים ביתיים, הממנפים סביבות אחסון קשור לרשת (NAS).

הפתרונות החדשים כוללים דיסקים ראשונים מסוגם מדגם WD Red® SSD, המציעים שיפורים בביצועים וביכולת ניהול זיכרון המטמון (caching) בסביבת NAS היברידית, כמו גם קיבולת של 14TB עבור מוצרי WD Red and WD Red Pro HDDs. 


ביצועי SSD לתמיכה בקישוריות במהירות גבוהה

התרחבות השימוש בווירטואליזציה, יוצרת צורך חיוני ברשתות 10GbE (אתרנט במהירות 10 גיגה-ביט לשנייה) בקישוריות במהירות גבוהה, ויכולות הנדרשות לתמיכה בתקנים האלה במערכות NAS מודרניות. על מנת לצמצם את צוואר-הבקבוק בביצועי המערכות, יש צורך חיוני במהירויות האפשריות רק בעזרת שילוב אחסון SSD.

כדי לתמוך באופן מלא בדרישות הסביבות האלה, עולה הצורך בעמידות גבוהה של מערכות האחסון, מהירות וקיבולת מספיקה. פתרונות האחסון החדשים נשענים על האמינות המוכחת של מוצרי WD Red – כדי לפתור את הבעיות הכואבות ביותר בכלים שיבטיחו רווח מרבי למשתמש הקצה. כאשר מיישמים את הטכנולוגיה הזאת כפתרון זיכרון מטמון במסגרת מערכת NAS, מסייעים כונני WD Red SA500 SSD לצמצם את צווארי הבקבוק של הביצועים. במקביל, הקיבולת החדשה והגדולה יותר של כוננים קשיחים מדגמי WD Red ו- WD Red Pro מספקת נפח אחסון גדול יותר באותן מערכות NAS.

לדברי זיו פז, מנהל בכיר במגזר מערכות  מחשוב לקוחות בחברת Western Digital: "תגבור הביצועים של מערכות NAS מאפשר אחסון של תוכן רב יותר בזמן קצר יותר – כך שיוצרים או עסקים קטנים יכולים לעבוד ביעילות גבוהה יותר ולהרחיב את היקפי התוצרים וכתוצאה מכך גם את הכנסותיהם. הקיבולת הגדולה יותר בשילוב עם עמידות אופטימאלית של מוצרי WD Red מאפשרת להתמודד עם קבצים גדולים יותר תוך צמצום העומסים הנובעים ממגבלות רוחב פס. מבחינתם של יוצרים העובדים על פרויקטים גדולים לאורך זמן, פתרונות WD Red SSD מאפשרים להפעיל סביבת NAS היברידית שבה אחסון ה- SSD יכול לשמש כמכאניזם של זיכרון מטמון הן לקבצים גדולים והן לכאלה הנדרשים לשימוש תכוף במיוחד."

לדברי Meiji Chang, מנכ"ל QNAP: "העבודה עם Western Digital הוכיחה עצמה כמשתלמת במיוחד בכל הנוגע לאספקת פתרונות אחסון פרמיום למערכות ה- NAS שלנו. התוספת הנוכחית של WD Red SA500 SSD כפתרון אחסון או כפתרון לניהול זיכרון מטמון, תאפשר ללקוחותינו לעשות שימוש מלא בשקעי ההרחבה לכונני SSD הזמינים במערכות שלנו, וליהנות מהעברה מהירה יותר של קבצים ומעמידות אופטימאלית." 

לדברי Patrick Deschere, מנהל שיווק בחברת Synology: "בין אם מדובר בעריכת פרויקטים בווידיאו, גיבוי תמונות או פיתוח תוכנה, פלטפורמת האחסון הנכונה לא רק מגנה על הנתונים שלך, אלא מאפשרת לך לגשת אליהם מהר יותר. בעזרת החיבור של Synology עם Western Digital, אתה יכול לייעל את חווית ה-NAS שלך ולהפיק את המיטב מהענן תוך שמירה על בעלות מלאה על הנתונים שלך."

 

Western Digital


מאפייני המוצרים

WD Red SA500 NAS SATA SSD – נבנה במיוחד לטובת משתמשי NAS  מושבעים. הכונן מציע נפחי אחסון של 500GB עד 4TB (במארז בן 2.5 אינץ'), ויוצר סביבה המותאמת לעבודה ברשתות 10GbE כמו גם כפתרון זיכרון מטמון למערכות NAS, המאפשר גישה מהירה לקבצים בהם נעשה שימוש תכוף. עמידות משופרת וכושר התמודדות עם משימות כתיבה-קריאה מאסיביות המאפיינות סביבת NAS, מאפשרים לתמוך בהרצת בסיסי נתונים בעיבוד תנועות מקוון (OLTP), מערכות מרובות משתמשים, עיבוד תמונה, ועריכת וידיאו ב- 4K וב- 8K.

כונן קשיח WD Red NAS - את כונני WD Red SA500 NAS SATA SSD משלימים כונני WD Red HDD בנפחים המוגדלים עתה עד ל- 14TB, ומתוכננים לשימוש במערכות NAS בעלות עד 8 מפרצי התקנה לדיסקים. הכוננים מתאימים במיוחד לסביבות עסקים קטנים ומשרדים ביתיים הנדרשים לעבודה 24/7 ותומכים בעומסי עבודה של עד 180TB לשנה*.

כונן קשיח WD Red Pro NAS - בנוי כמו WD Red HDD לטובת עומסי עבודה מקצעיים בסביבת NAS, ובקיבולת של עד 14TB, ותומך בעד 24 דיסקים. טכנולוגיית איזון עומסים 3D Active Balance Plus ובקרת תיקון שגיאות NASwareÔ 3.0 מבטיחים רמה משופרת של אמינות לאורך זמן. 

*קצב עומס העבודה מוגדר ככמות נתוני המשתמש המועברים לכונן הקשיח או ממנו. קצב עומס העבודה הוא שנתי (TB מועבר ✕ (8760 / שעות הפעלה מוקלטות)). קצב עומס העבודה ישתנה בהתאם לרכיבי התוכנה והחומרה והתצורות שלך.

 

אודות ווסטרן דיגיטל

ווסטרן דיגיטל (NASDAQ: WDC) היא ספקית מובילה של טכנולוגיות אחסון ופתרונות המאפשרים לאנשים ליצור, למנף, לחוות ולשמר נתונים. החברה מתייחסת לצרכי השוק המשתנים על-ידי מתן פורטפוליו מלא של פתרונות אחסון משכנעים ואיכותיים עם חדשנות ממוקדת לקוח, יעילות גבוהה, גמישות ומהירות. המוצרים שלנו משווקים תחת מותגים HGST, SanDisk ומותג ה.OEM- WD מפיצים, ומשווקים ספקי תשתית ענן ולקוחות. לפני למעלה מארבע שנים WD רכשה את סאנדיסק תאגיד אמריקני, העוסק בפתרונות מבוססי אחסון ופלאש. הפתרונות של החברה משולבים בסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים. חברת אם סיסטמס הישראלית - שהמציאה את הדיסק און קי, נרכשה על ידה בסוף 2006. 

 


מעבר לתגובות בפורום