חברת LG מתחילה במכירה כלל עולמית: LG G8X ThinQ

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
27-10-2019 09:16

חברת LG מתחילה במכירה כלל עולמית של הסמארטפון החדש LG G8X ThinQ בעל המסך הכפול. המכשיר צפוי להגיע לישראל כבר במהלך חודש נובמבר.

 

חברת LG מתחילה למכור בעולם את המכשיר מדגם LG G8XThinQ המשלב מסך כפול, LG Dual Screen – ומציעה דרך חדשה לתקשורת עם מכשירי מובייל ואפשרויות למשחקים ניידים, ליצירה ולצריכה של תוכן, כמו גם עבודה בשטח. המכשיר יהיה זמין החל מחודש נובמבר בשווקים מרכזיים בכל העולם דוגמת ארצות הברית, ברזיל, יפן, גרמניה, מקסיקו, ספרד וטורקיה, וכאמור גם בישראל. 

המסך הכפול של LG G8XThinQ Dual Screen מאפשר למשתמשים מגוון רחב של שימושים במהירות ובקלות – ובעבודה בו-זמנית בריבוי יישומים: בין אם במשלוח הודעות טקסט ממסך אחד יחד עם צפייה בווידיאו במסך השני, או בעת ביצוע צפייה במשחק ספורט תוך כדי עיון בסטטיסטיקות, או במהלך שיתוף תמונות והשוואת מחירים במהלך ביצוע רכישות מקוונות, ואפילו בכתיבת הודעת דוא"ל תוך עדכון מקביל של מצגת. לקוחות יכולים לנווט, לחפש, לתקשר ולבצע בו-זמנית מגוון משימות על גבי שני מסכים נפרדים – באופן פשוט ויעיל. מעבר לכל אלה, LG G8XThinQ Dual Screen מאפשר חוויית משתמש ייחודית המספקת רמה גבוהה יותר של שליטה בתסריטי העבודה: שני צגי OLED זהים עובדים תמיד טוב יותר מאשר צג בודד – ומאפשרים לחסוך בשטח-מסך יקר במיוחד.

LG מאפשרת לצרכנים ליהנות מהעוצמה ומהגמישות של שני המסכים – יחד עם החופש לבחור במסך בודד, על בסיס הצורך הקיים במצב נתון. כאשר מפרידים את המסך הכפול ממכשיר LG G8XThinQ Dual Screen – עוברים בפשטות ובקלות לתצורה מינימאלית, המקבילה לזו של טלפונים מתקדמים אחרים.

 

LGG8X


המסך הכפול LG Dual Screen הוא למעשה כיסוי נוח ומתקדם לשימוש המותקן על גבי מכשיר G8XThinQ, ומציג – במצב סגור – מידע חיוני דוגמת הודעות, שעון ומצב סוללה באמצעות צג קטן נוסף. חיבור-ציר Freestop Hinge 360° מאפשר לנעול את המסך הכפול בכל זווית, והופך אותו שימושי במיוחד לעבודה כבקר משחקים כשהוא מוצב בזווית של 120°, כמיני מחשב נייד בזווית של °140, כמסך שטוח אחד בזווית של 180 מעלות, כמחשב עומד בתצורה של "אוהל" בזווית של 270 מעלות – או בקיפול מלא אל תוך עצמו, על מנת להשלים 360 מעלות של סיבוב.

אופציית LG Game Pad* הזמינה על גבי המכשיר החדש מציגה חוויית מסך כפול המתכווננת למשחקי מובייל ומספקת למשתמש יתרון תחרותי. העבודה כמכונת משחקים מאפשרת לקבל תמונה מלאה של המשחק על גבי מסך אחד – ובקר מלא (ג'ויסטיק) על גבי המסך השני. כך, ניתן לבחור בין סוגים שונים של בקרים וירטואליים – או לעצב ולבנות בקר במערך מותאם להעדפות אישיות ולצרכים המיוחדים למשחק מסויים. LG Game Pad מחקה קלט במגע על גבי המסך הראשי, באופן המבטיח תאימות מלאה לרוב המשחקים.

המקלדת החכמה LG Smart Keyboard הופכת את המסך הכפול למיני-מחשב נייד, לשימוש בתנועה. הצג התחתון הופך למקלדת וירטואלית המוצגת לרוחב כל המסך, באופן המפשט את משימות הכתיבה של הודעות דוא"ל, עריכת מצגות, משלוח הודעות טקסט או חיפוש ברשת – תוך הצגת התוצאות על גבי המסך העליון.

 

LGG8X


המסארטפון החדש של LG מסדרת G משלב מסכי OLED FullVision 6.4 אינץ', מצלמה קדמית בת 32MP, שתי מצלמות אחוריות בעלות מצבי תמונה ווידיאו משופרים, שני רמקולים בני 1.2 ואט, קורא טביעות אצבע המשולב במסך עצמו – לראשונה במכשירים של LG – וסוללה גדולה בת 4,000 מילי-אמפר, המאפשרת יום עבודה מלא ללא טעינה.

לדברי Morris Lee, סגן נשיא בכיר בחטיבת מכשירי המובייל של LG: "השקת LG G8XThinQ והמסך הכפול LG Dual Screen מאפשרת ל- LG לקחת חלק בדיון על מסכים גדולים יותר למכשירי מובייל – אולם ברמות מחירים נוחות הרבה יותר. החל מהמצלמה בעלת הזווית הרחבה הראשונה בתעשייה אשר שולבה בסמארטפון, דרך חיישנים אחוריים לטביעות אצבע, ועד לאפשרות שליטה באמצעות מחוות יד – LG ממשיכה להרחיב את גבולות החדשנות בעולם הסמארטפונים, בתהליך אותו מבטאים עתה מכשירי LG G8XThinQ ." 

*למשחקים התומכים ב- Bluetooth

 

 

 

מעבר לתגובות בפורום