מה חדש: מהדורת החדשות השבועית

Anton
06-10-2019 16:27

ברוכים הבאים למהודרת החדשות השבועית. במהדורה תוכלו למצוא כל מה שחדש בקולנוע, במסך הקטן (סלקום TV ונטפליקס) וסקירות מעניינות מעולם הקולנוע ביתי, שפורסמו השבוע ברחבי הרשת.

 

חדש בקולנוע

השבוע עולים לאקרנים שני סרטים חדשים. הראשון הוא איש מזל התאומים, Gemini Man. וויל סמית' הוא מתנקש עלית שנרדף על ידי שיכפול גנטי של עצמו. סגנון של הסרט המיתולוגי של ואן דם, לפי הטריילר, אני מנחש שגם הרמה דומה, מקווה שאני טועה.

 

 

הסרט השני (לפי סינימה סיטי הוא עולה ב-3.10, ניראה שבחלק מרשתות בתי הקולנוע האחרות הוא יעלה רק שבוע הבא) הוא "העוקץ הגדול" או King of Thieves, מייקל קיין הוא שודד נודע שאוסף חבורת זקנים שודדים ויוצא לשוד הגדול האחרון בקריירה. אם אני לא טועה בספירה שלי, מדובר בסרט השודים מספר 5367 בקריירה של מייקל קיין, כך שהוא מגיע לסרט עם המון ניסיון.

לפי הטריילר, הסרט נראה בהחלט משעשע, ואיכשהו אני תמיד מחבב קומדיות על זקנים. 

 

 

 

חדש במסך הקטן

סלקום TV

סרט השבוע בסלקום הוא "הרסנית" בכיכובה של ניקול קידמן. קידמן מגלמת בלשית במשטרת לוס אנג'לס שבצעירותה הייתה שוטרת סמויה. כעת היא מתמודדת עם משקעים מעברה.

לפי מה שזכור לי, הסרט זכה לביקורות אוהדות מאוד.

 


סרטים נוספים חדשים, "לוגאן לאקי", קומדיה פשע בכיכובו של צ'ניניג טייטום, שני אחים לא יוצלחים מתחברים עם אסיר לשעבר על מנת לבצע שוד במרוץ של נסקאר.

 


והסרט האחרון הוא "תעלומה בסילבר לייק", דרמת פשע קומית, בחור שבחורה יפה שהוא גילה בבריכה שלו, נעלמת. הבחור יוצא במסע הזוי להבין מה קרה לה.

 


סדרת השבוע בסלקום היא העונה השלישית של "שלדון הצעיר", סדרת הבת של "המפץ הגדול" שמספרת את סיפור ילדותו של שלדון. עלה רק הפרק הראשון.

 


 

חדש בנטפליקס

בתיאום מושלם, השבוע עלתה בנטפליקס עונה 12 ואחרונה של "המפץ הגדול". העונה שודרה בשנה שעברה, וכעת מגיעה לנטפליקס. לא יצא לי לצפות בה עד כה, כך שאני ואישתי שמחנו על ההזדמנות ואנחנו כבר באמצע העונה. מבחנתי זו הסדרה הקומית השנייה בטיבה בטלוויזיה, וגם אחרי 12 עונות, הם עדיין מצליחים להצחיק אותי.

 


סרט חדש שעלה בנטפליקס: "בצל ירח", בלש מפתח אובססיה לתפוס רוצחת אניגמטית 

 


ביום שישי, תעלה הסדרה "איך לגדל גיבור-על", סיפור על אם חד הורית שמנסה לגדל ילד עם כוחות מיוחדים, עליה להגן עליו ולנסות להבין יחד כיצד לשלוט בכוחות.

 


 

ולסיום טיזר ששוחרר השבוע לעונה רביעית של הסדרה הכי מרעננת על המסך, "דברים מוזרים":

 


 

 

לסיום המהדורה, החלק של הקולנוע ביתי: חדשות וסקירות מרחבי הרשת 

השבוע יש המון סרטונים וסקירות מרתקות, אז בואו נתחיל.

אתר Ratings המעולה, העלה שני סרטוני סיכום, אחד לקו המסכים של LG לשנת 2019 ואחד לזה של סמסונג. זה מדהים רמת ההשקעה של האתר הזה, הם רוכשים את כל המסכים בעצמם ועושים סקירות מעמיקות בטירוף לכל אחד.

קו המסכים של LG

קו המסכים של סמסונג

וינסנט טאו מ-HDTVTest, נסע למטה של LG בגרמניה על מנת להתרשם ממסך הדגל של LG מדובר ב-OLED בגודל 88’ ורזולוציית 8K, הדגם נקרא Z9. הכנסו

אני חייב לומר שדיי התאכזבתי מרמת המוכנות של המוצר. המעמד הענקי והמוזר הזה שהתפקיד היחידי שלו זה לגרום לסאונד לזרום אל עבר הצופה, ואין בו מספיק מקום אפילו בשביל לשים ציוד. בנוסף זה שאין אפשרות לתלות את המסך על הקיר. שני הסיבות הללו גורמות לי להרגיש שזהו יותר אב-טיפוס מאשר מוצר שמוכן לשיווק. בגלל סיבות אלו החלטתי לא לשדרג את המסך שלי ואין לכך שום קשר לעובדה שה-Z9 עולה 30 אלף יורו.

ב-AVForums סקרו מקרן חדש "פסדו" 4K של חברת BenQ, מדגם W2700. הכנסו

BenQ ממשיכים להיות בין החברות המובילות ב"תמורה לכסף" במקרנים שלהם.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד כל הכבוד ל-AVForums שמקדישים חלק נכבד בסקירות שלהם למדידות הביצועים של המקרנים והטלוויזיות שהם סוקרים לפני הכיול. בכך הם מספקים מידע רלוונטי לציבור שחושב לרכוש את המוצר ולא מתכוון לבצע כיול מקצועי (99.9% מהצרכנים). בעוד אתרים אחרים אובססיביים ממש לגבי השוואה של מסכים או מקרנים מכוילים, לרובינו המידע הזה פשוט לא רלוונטי. כתבתי דעה זאת גם ב-comment של הסרטון.

סקירה נוספת מעניינת מופיעה באתר שלהם, מדובר בסקירה למגבר All in One של חברת Nad מסדרת ה-Masters שלהם. הדגם הוא M-10, ונשמע שמדובר במגבר מעולה, הוא זכה לציון 10!. הכנסו

לסיום שני סרטונים מאתר Audioholics. בסרטון הראשון ג'ין דה-לא-סלה, מדבר על הדברים שכדאי לשים לב אליהם לפני שרצים לשדרג את הציוד שלכם. הכנסו

הסרטון השני הוא מהמייצג של Arcam בתערוכת CEDIA, בוא אנחנו מקבלים סיור מודרך למגברים והרסיברים החדשים של החברה. הכנסו

יצא לי לסקור השנה את המגבר המשולב ה-SA20, לטעמי מדובר במגבר שנותן תמורה אדירה לכסף. המגבר החדש ה-SA30, הוא כבר סיפור אחר לגמרי! ההגברה משודרגת מ-80 ל-120 וואט לערוץ (Class G). הוסיפו יכולות סטרימינג (כלומר עכשיו זה All in One), הוסיפו כיול Dirac Live, HDMI ותמיכה בפונו סטייג' לראש מסוג MC. בקיצור זו כבר חיה ברמה גבוהה בהרבה.

גם הרסיברים שלהם נראים מדהים עם נתונים מרשימים ביותר. מה שמעט מוזר לי הוא, שבתור חברה שלא מוציאה דגם כל שנה, הם לא חיכו עוד שנה ויצאו עם רסיברים שתומכים HDMI 2.1.

 

עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכולם.

 


מעבר לתגובות בפורום