השקה: מצלמות אקסטרים חדשות ";HERO 8 Black"; ו-";MAX";

אורי וינגרט
06-10-2019 12:26

חברת DAA יבואנית GoPro השיקה אתמול בתל אביב מצלמות אקסטרים חדשות "HERO 8 Black" "MAX" לשוק הישראלי.

 

חברת GoPro קיימת כ-15 שנה כבר ומכרה כ-33 מיליון מצלמות ברחבי העולם. המצלמות מכוונות לפלח השוק האקסטרימי והמטיילים השונים. אחד הדברים שמייחדים את המצלמות של גופרו הוא איכות התמונה ומייצבי תמונה אשר מקנים למצלמת הוידאו גם איכות סטילס.

מצלמות האקסטרים של גופרו מתאפיינות בגוף אולטרא קשיח, אשר יכול להתמודד עם כמעט כל אתגר שיוצב בפניו.

המצלמות תומכות בתקן IP ועמידות לזעזועים ונפילות.

כחלק מההשקה, הושקה גם חבילת האביזרים Mod למצלמת ה- HERO 8 BLACK, אשר מקנה יכולות מקצועיות למצלמה לשם צילומי Vlogים ברחבי העולם בצורה מקצועית וזאת כאשר כל פריים ופריים יצא מושלם.

 

GoPro


בנוסף, GoPro ישראל גייסה את קבוצת האקסטרים המובילה בישראל, בין היתר אלוף אירופה ב NASCAR, אלופי ישראל בדריפטים, מוטוקרוס, הטסת FPV ופעלולנים (אלון דאי, אלוף אירופה בנסקר פעמיים ברצף והספורטאי המוטורי של השנה, אולג וסילקוב, אלוף ישראל בדריפטים ופעלולן, אריאל דדיה, אלוף ישראל במוטוקרוס ושיאן בקפיצה למרחק עם אופנוע, שלמה דלל, מוביל עולמי בהטסת רחפני FPV  ודניס צ׳רקוב, יוצר תוכן אקסטרים ועוד...)


HERO8 Black - מחיר: 1,949 ש״ח

הדגם החדש מכיל בתוכו את יכולות ייצוב תמונה ה- HyperSmooth 2.0 אשר נתמך בכל הרזולוציות ושיעורי הפרימיים. כמו כן, לשיפור יכולת הצילום מתווסף מצב Boost חדש ו horizon leveling .

TimeWarp 2.0 שכולל התאמת קצב אוטומטית ושינוי מהירות בלחיצת כפתור. מעבד המכשיר כולל 4 אופציות דיגטליות לדימוי עדשות שונות ללא פגיעה באיכות. מקרופון קדמי חדש בעל יכולת ביטול רעשים מוגברת יבטל רעשי רוחות שהפריעו עד היום לצילום. כמו כן המצלמה מגיעה בעיצוב חדש נטול מסגרת הכולל רגליות הרכבה מתקפלות ותמיכה בערכת ה Mods החדשה.

 

GoPro

 

Mods - מחיר: 249-399 ש״ח

שלושה אביזרים חדשים אביזרים מודולריים מיקרופון, מסך תצוגה הפונה קדימה ותאורה חיצונית. הכלים החדשים מיועדים עבור אלו המחפשים ביצועים נוספים.

Media Mod - במחיר 399 ש"ח. Display Mod - במחיר 399 ש"ח ו Light Mod במחיר של 249 ש"ח.

 

GoPro


MAX - מחיר: 2,399 ש״ח

מצלמה בעלת עדשה כפולה בגודל קטן ביותר לעומת הדגם הקודם, אשר מאפשרת לנו שימוש בה כמצלמת HERO או כמצלמת 360 מעלות . המצלמה כוללת מערך מקרופונים חדש, אופציות צילום מורחבות, מסך על המצלמה עצמה שנוכל לראות אתעצמנו או את מה שאנו מצלמים. גם מצלמה זו חולקת את אופציית 4 מצבי העדשות הדיגיטליות ובעזרת השילוב של העדשות ושתי המצלמות נקבל מצב SuperView.

כמובן שגם ה MAX וגם ה HERO מתממשקות לאפליקציה של GoPro לחיבור מהיר עם הרשתות החברתיות השונות ועריכה קלה.

 

 

 

GoPro

 

 

 


מעבר לתגובות בפורום