JBL חוגגת 100,000,000 רמקולים ומשיקה את ה- Flip 5 החדש, מהסדרה הנמכרת ביותר בעולם ובישראל

dtown
18-09-2019 12:12

מותג הסאונד JBL המשווק בישראל על ידי באג, גאים לציין ציון דרך אדיר של 100 מיליון רמקולים ניידים שנמכרו ברחבי העולם. מחיר השקה – 429 ש״ח ברשת באג, יבואנית בלעדית JBL.

נתון זה  מבטא את מעמדה של JBL כמובילה בתחום האודיו הנייד ודוחפת את גבולות החדשנות, למותג נתח שוק של 34.2% מכלל הרמקולים הניידים הנמכרים בעולם – בממוצע כל רמקול שלישי שנמכר בעולם – של JBL!

בנוסף, באג משיקה את ה- Flip 5, הרמקול הנייד החדש מסדרת ה- Flip, הנמכרת ביותר בישראל. הרמקול החדש לוקח את חווית ההאזנה הניידת לשלב הבא, עם שילוב של צליל צלול, עיצוב אקוסטי חדש עם בס עמוק במיוחד, יכולות טכנולוגיות מתקדמות, ארוז במארז עמיד למים, עוצמתי ומבטיח חווית סאונד היקפי שישדרג כל מסיבה או בילוי ביתי. 

"הודות לסאונד המדהים, הפיצ'רים המשופרים ומחיר נגיש, סדרת ה- Flip תמיד הייתה אפשרות פופולרית עבור הצרכנים ולכן אנו שמחים להביא להם את הדור הבא עם ה- JBL Flip 5," אמר מייקל מוזר, נשיא חטיבת השמע ב׳הרמן׳. "בדומה לכמה מרמקולי ה- Bluetooth הניידים האחרונים שהוכרזו לאחרונה, ה- Flip 5 יוצע במגוון צבעים חדשים, בין היתר ורוד עתיק, טורקיז עמוק ואדום פיאסטה".

 

JBL

 

תכונות עיקריות:

  • 12 שעות פעולה: סוללת ליתיום נטענת 4800mAh מובנית 
  • עמיד למים בתקן IPX7
  • עיצוב אקוסטי: גליל סאונד ייחודי המספק צליל חד ונקי ובס עמוק יותר.
  • טעינת USB-C
  • מיקרופון מובנה ומסנן רעשי רקע מאפשר לכל אחד לבצע שיחות צלולות בלחיצת כפתור.
  • חומרים עמידים במיוחד, בולם זעזועים מובנה ויכולת ספיגת נפילות קלות
  • חיבור לאפליקיית JBL Connect לשליטה נוספת ובחירת סגנונות (באמצעות רמקולים נוספים) וחיבור רמקולים נוספים (שרשור) בלחיצת כפתור 

 

100 מיליון מאזינים לא טועים 

"ל- JBL יש מוניטין כמי שדחפו את גבולות האודיו פרמיום לגבולות חדשים, הודות לצוות נלהב באמת של מומחי שמע ומעצבי מוצרים עם התמקדות בחוויית המאזין" אמר דייב רוג'רס, נשיא חטיבת האודיו ב׳הרמן׳ ״ JBL הוכיחה פעם אחר פעם כמה אכפת לה מיצירת מוצרים המשקפים את צרכי הצרכנים. זה יוצא דופן  לחברה, לציין 100 מיליון מוצרים בתחום הזה ובכלל, ואנחנו שמחים שנפלה בחלקנו הזכות הזו״ 

 

JBL

 

בחמש השנים האחרונות, JBL הגדירה מחדש את קטגוריית הרמקולים הניידים והכפילה אותו מ-27 מיליון יחידות ב-2014 ל-65 מיליון יחידות ב-2018, תוך צמיחה מ-4.1 מיליארד דולר ל-6.4 מיליארד דולר. כאשר אנשים היו זקוקים לאודיו נייד, איכותי ובמחיר נוח, JBL הייתה היחידה כמעט שיצרה מגוון מוצרים לשימושים וקהלים שונים. סדרת הרמקולים הניידים JBL Flip הציע למאזינים משהו חדש לחלוטין: איכות סאונד מעולה בפורמט קומפקטי - השילוב המנצח בין גודל קטן לסאונד גדול הפך את ה Flip לסנסציה בין לילה, ריסוק התחרות ומשלוח יותר ממיליון יחידות בשנה הראשונה. על ההצלחה של ה- Flip פיתחה JBL עוד שש פורמטים ניידים של רמקולים ביניהם JBL, JBL Charge, JBL Pulse, JBL Xtreme, JBL GO ולאחרונה JBL Boombox. מאז שנכנסו לקטגוריה בשנת 2012 הוציאה JBL בסך 26 דגמי רמקולים ניידים  מהסדרות הללו, כל אחד מהם משופר ומכוונן להפליא בצרכים הספציפיים של המאזינים.

 


מעבר לתגובות בפורום