LG חושפת ב-IFA 2019 את ה- LG G8X ThinQ

dtown
09-09-2019 11:34

הסמארטפון החדש בעל המסך הכפול LG Dual Screen מסדרת ה-G יהיה זמין לרכישה בישראל במהלך נובמבר 2019

LG חושפת היום בתערוכת IFA 2019 בברלין, סמארטפון חדש בסדרת G, דגם LG G8XThinQ, בעל מסך OLED כפול. המכשיר בעל המסך הכפול מתוכנן על מנת ליצור דרך חדשה לעבודה בריבוי משימות, צריכת תוכן וניהול קשרים חברתיים באמצעות מכשירי המובייל.

המכשיר הראשון בעל המסך הכפול של LG, שהוצג בכנס MWC 2019 בברצלונה, ביסס פקטור תצורה חדשני והציע רמה חדשה של מצוינות בעבודה בריבוי משימות תוך כדי תנועה. בתהליך הפיתוח של הגרסה החדשה, התבססה LG על היזון חוזר שהתקבל מצרכנים, תוך שהיא מיישמת שורת שיפורים, ובכללם צג OLED חיצוני בן 2.1 אינץ'. הצג הנוסף מאפשר למשתמשים לבדוק את השעה, התאריך, מצב הטעינה, לקבל הודעות, זיהוי שיחות ומידע שימושי נוסף – מבלי להידרש לפתוח את שני המסכים. מעבר לכך, בעוד המסך הכפול הראשון מאפשר צפיה משתי זוויות שונות, המסך החדש משלב ציר המאפשר סיבוב חופשי – 360 Freestop Hinge – בדומה למסך של מחשב נייד.

הסמארטפון של LG מסדרת G, עושה שימוש בשני מסכי OLED 6.4 אינץ' – על מנת להכפיל את התפוקה ואת ההנאה בשימוש השוטף. חיישן טביעת אצבע המשולב במסך מאפשר נעילה ופתיחה של מכשירי LG G8XThinQ בתהליך קל ונוח מאי-פעם, גם כאשר המסך הכפול מקופל לאחור. על אף שהתאמה אוטומטית של בהירות המסך תוך שימוש בחיישנים אינה עניין חדש – הרי שב- LG G8XThinQ משולב חיישן תאורת סביבה המתאים גם את הניגודיות לתנאי התאורה החיצוניים, באופן המאפשר צפייה ברורה בפרטי הפרטים של התמונה, ומצמצם את עייפות העיניים. המצלמה הקדמית של הטלפון מותקנת בתוך עדשה זעירה דמוית טיפת-מים, באופן המאפשר למשתמש הנאה מרבית ממסך OLED 6.4 אינץ' FullVision.

 

LG G8X ThinQ


בכל הנוגע למצלמה, LG G8XThinQ הוא חלומם של חובבי הצילום. חיישן 32 מגה-פיקסל ומהירות צילום קדמי של μm1.6, אינם נופלים למעשה מהאפשרויות אותן מציע מערך הצילום האחורי. כך, ניתן להבטיח תמונות איכותיות בכל כיוון אליו מופנה המכשיר. בנוסף, על מנת להפיק תצלומי סלפי מושלמים, מבטיח מצב Reflector Mode צילומי פורטרט חדים גם בסביבה חשוכה, ומאפשר למשתמש להתאים את צבעי התאורה על פי מצב רוחם או העדפותיהם. מערכת AI Action Shot המותקנת בטלפונים החדשים מזהה תנועות של האובייקטים המצולמים ומפצה עליהן, עם מהירות צמצם של 1/480 שניה – הכל על מנת לשמור על נושאי התמונה בפוקוס מלא. מערכת זו הופכת את הטלפון לכלי אידיאלי לצילום משחקי ילדים או חיות מחמד. כלי "דילוג בזמן", 4K Time Lapse, מאפשר ליצור תכני וידיאו בהילוך איטי, בהפרדה של 4K – בעוד מערכת ייצוב המצלמה, LG Steady Cam, משפרת את יציבות התמונה בסרטי וידיאו על מנת להציג תוצאה מלוטשת יותר ומקצועית יותר. בנוסף ולראשונה, במכשיר LG G8XThinQ תהיה אפשרות לעבור בין המצלמה הקדמית לבין המצלמה האחורית בזמן צילום וידאו.

כמי שנהנית מעמדת הובלה מוכחת בתחום האודיו במכשירי סמארטפון, LG אינה מאכזבת גם בדגם G8XThinQ. שני רמקולים בני 1.2W מספקים צליל סטריאו מלא ומאוזן בשלמות, בעוד מערכת Hi-Fi Quad DAC בת 32 סיביות, שעברה כוונון על ידי Meridian Audio, ממשיכה להציב את LG כאמת מידה בתעשייה בכל הנוגע לאיכות הצליל של סמארטפונים. בצד ההקלטה, LG G8XThinQ משלב מיקרופון המופעל אוטומטית בעת הקלטת וידיאו, על מנת להבטיח הקלטת צליל מדויקת ואפשרות הפקה של תכני ASMR שובי-אוזן.

 

LG G8X ThinQ


מבחינת המראה החיצוני, LG G8XThinQ חולק הרבה מה- DNA של דגמי טלפונים קודמים של LG, תוך שהוא יוצר לעצמו זהות משלו. חיבור הטלפון אל המסך הכפול מתבצע עתה באמצעות USB במקום שימוש בפינים, באופן היוצר מראה חלק יותר ונקי יותר של הטלפון, כאשר משתמשים בו ללא כיסוי. LG G8XThinQ זכה לממשק משתמש משופר ולעיצוב נקי: אייקונים מעודכנים כמו "חיוג", "רשימת שיחות", ו"אנשי קשר" הועברו לתחתית הצג, על מנת לאפשר ביצוע פעולות רבות יותר ביד אחת בלבד.

לדברי בראיין קוון (Brian Kwon), נשיא חטיבות תקשורת המובייל והבידור הביתי של LG, " LG Dual Screen הוכיח עצמו כפקטור תצורה, וזוכה להערכה גבוהה בזכות השימושיות ויכולות ריבוי המשימות אותן הוא פותח. נמשיך להרחיב את הסביבה האקולוגית של LG Dual Screen באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים, ולשדרג את החדשנות שלנו בדרכים משמעותיות, על מנת להציע לצרכנים חוויית משתמש ייחודית ונבדלת."

הסמארטפון החדש מסדרת ה-G יהיה זמין לרכישה בישראל במהלך נובמבר 2019.

 ב- 6-11 בספטמבר, יוכלו מבקרים בתערוכת IFA 2019  להתנסות לראשונה במכשיר החדש, בביתן LG באולם 18 של מרכז הירידים בברלין.

 

 

מפרט טכני

סמארטפון LG G8XThinQ

· ערכת שבבים: Qualcomm® Snapdragon™ 855  

· צג: 6.4 אינטש, יחס מסך     19.5:9     , הפרדה FHD + OLED FullVision (2,340 x 1,080 / 403ppi) 

· מצלמה:

אחורית –     12MP    ,   (F1.8 / 1.4μm / 78˚) / 13MP Super Wide (F2.4 / 1.0μm / 136˚)

קדמית - 13MP Super Wide (F2.4 / 1.0μm / 136˚)

· סוללה: 4,000mAh

· מערכת הפעלה: אנדרואיד 9.0 פאי

· גודל: 159.3 x 75.8 x 8.4 מ"מ

· משקל: 192 גרם

· רשתות סלולאריות: 3G/4G LTE-A

· חיבורים ויציאות: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5 / NFC / USB Type-C (USB 3.1 Compatible)

· זיהוי ביומטרי: חיישן טביעות אצבע משולב בצג

· צבע: שחור

· מאפיינים נוספים: רמקול סטריאו / מצלמה בעלת יכולות בינה מלאכותית Google Lens / Google Assistant / 32-bit Hi-Fi Quad DAC / DTS:X 3D Surround Sound / IP68 Water and Dust Resistance / HDR10 / Qualcomm Quick Charge™ 3.0 Technology / MIL-STD 810G Compliance / FM Radio

 

מסך כפול LG Dual Screen    

· צג: 6.4 אינטש, יחס מסך 19.5:9 , הפרדה FHD + OLED FullVision (2,340 x 1,080 / 403ppi)

· צג כיסוי: 2.1 אינטש, מונו

· גודל: 165.96 x 84.63 x 14.99 מ"מ

· משקל: 134 ג"ר

· חיבור: USB

· סוג קיפול: מלא, 360 Freestop Hinge

· צבע: שחור

 

 

מעבר לתגובות בפורום