העתיד על-פי LG בתערוכת IFA: בינה מלאכותית המאפשרת להרגיש ";בבית – מכל מקום";

dtown
06-09-2019 16:17

נשיא חברת LG מציג ב-IFA 2019 את חזון החברה בתחום הבינה המלאכותית. חזון חדש של שינוי באמצעות אסטרטגיית "מתפתח, מקושר ופתוח"

 

 

נשיא LG Electronics ומנהל הטכנולוגיות הראשי שלה, ד"ר איי.פי. פארק (I.P. Park) הציג באירוע הפתיחה של תערוכת IFA 2019 את החזון הכולל של החברה ושרטט עתיד הנשען על יכולות בינה מלאכותית, שבו "כל מקום הוא הבית". בהתייחסות לשלושת עמודי התווך של אסטרטגיית הבינה המלאכותית (AI) של LG, "מתפתח, מקושר ופתוח", דנו ד"ר קים וממומחים שהשתתפו בפאנל בדרכים שבהן ירחיבו חידושים בתחומי הבינה המלאכותית והקישוריות את תחושת ה"בית" לכל תחומי החיים – מעבר לדלת הכניסה הקדמית ובכל מקום.

הדיון התמקד במקומם של מוצרים חכמים המוצעים במסגרת מותגי LG ThinQ, המשלבים כיום יכולות בינה מלאכותית ושירותים– כמו גם של יכולות Wi-Fi     ו-IoT  במסגרת חזון משולב לסביבה אקולוגית כוללת המבוססת על בינה מלאכותית. על מנת להמחיש את האבולוציה של LG ThinQ, הציג ד"ר פארק תפיסת למידה חכמה המאפשרת לשואבי אבק רובוטיים להימנע מהתנגשות בפינות או במכשולים. מאחורי הפתרון החדשני הזה, יעמוד שבב AI ייעודי למכשירי צריכה ביתיים שהושקו מוקדם יותר השנה, העושים שימוש במעבד LG Neural לכל מכשיר המבוסס על  בינה מלאכותית.

במקביל לכל אלה, ועל מנת לקשר יותר נקודות ממשק דיגיטליות בחיי הלקוחות, חוקרת LG דרכים חדשות לגיוון אופני האינטראקציה עם מכשירי הקצה המשרתים את המשתמש, מעבר לזיהוי פקודות קוליות בלבד. המחקר כאן כולל חידושים דוגמת מודול ראייה חכמה, Vision Pack, הכולל חיישן ראייה שמקושר לענן. ד"ר פארק הדגים את אופן העבודה של ארון בגדים חכם המציע יכולות גיהוץ קיטור, LG Styler – בשילוב עם Vision Pack. המערכת מזהה פריטי לבוש, ומציעה תוכנית טיפול המותאמת לכל פריט. בנוסף, הציג ד"ר פארק גם את LG ThinQ Fit – המהווה אבולוציה של "מראה חכמה" שבה מצלמות תלת-ממדיות מודדות באופן מדויק את מידות הגוף של המשתמש – על מנת להציג אווטאר ריאליסטי שיאפשר לבחון בגדים שונים על גבי הגוף, מבלי להידרש ללבוש אותם בפועל.

ד"ר פארק הדגיש את חשיבות הפתיחות הטכנולוגית, במונחים של שיתופי פעולה עם שחקנים אחרים. ההשקעה של LG בפתיחת הפלטפורמות שלה למשתמשים אחרים מהווה מפתח לתאימות רחבה יותר, ולגיוון בחדשנות ממקורות שונים. במסגרת הפילוסופיה הזאת, פתחה LG לאחרונה את פלטפורמת ThinQ  לשימושם של שותפים חיצוניים ומפתחים, (https://deepthinq.developer.lge.com) במהלך המיועד להאיץ את קצב הפיתוח של טכנולוגיית הבינה המלאכותית של החברה.

 

LG


רשימת האורחים בפאנל של ד"ר פארק כללה שמות בולטים מכל מגזרי העולם הטכנולוגי, שניהלו דיון מעמיק בדרכים לניצול טכנולוגיות בינה מלאכותית, פיתחון והאופן שבו ניתן ליישם אותן על מנת לשפר את איכות החיים. רשימת הדוברים האורחים כללה את דינו פלור (Dino Flore), סגן נשיא לענייני טכנולוגיה ב- Qualcomm, האחראי על אסטרטגיית הפעילות שלה בתחום רשתות 5G באירופה, המזה"ת ואפריקה; מוריס קונטי (Maurice Conti), עתידן מוכר ומנהל החדשנות בקבוצת Alpha של ענקית התקשורת Telefonica; וראלף ויגמן (Ralph Wiegmann), מנכ"ל פורום העיצוב הבינלאומי iF.

לדברי ד"ר פארק, אסטרגיית "'מתפתח, מקושר ופתוח' הם הסטנדרטים שלנו לסוג הבינה המלאכותית שתהפוך את החיים לטובים יותר, באופן ברור וניתן למדידה. אין מדובר רק בשיפור של מה שאנחנו עושים כיום – אלא בשינוי מן היסוד של האופן שבו אנחנו חיים וחושבים".

יינס היטקר (Jens Heithecker) סגן נשיא קבוצת הירידים של ברלין ומנהל תערוכת IFA, הביע את שביעות רצונו מההזדמנות שניתנה ל- LG לשוב ולהציג את ההתפתחויות החשובות ביותר בעולם טכנולוגיות מוצרי הצריכה. "הקהל ב- IFA מתעניין במיוחד בכל דבר שיש בו בינה מלאכותית, וחשוב שהמבקרים יבינו מה מצפה לנו בהמשך הדרך, מאחד הקולות הבולטים ביותר בתחום הבינה המלאכותית".

מבקרים בביתן LG, באולם 18 במרכז הירידים של ברלין, יוכלו לחוות השבוע שימוש ביישומים המתקדמים ביותר של LG בתחום הבינה המלאכותית במסגרת "LG ThinQ Home", בתצוגה שתוכננה במיוחד על מנת לכלול מבחר רחב של פתרונות סגנון חיים חכמים ומקושרים, המיועדים להבטיח עתיד טוב יותר.

 

מעבר לתגובות בפורום