ווסטרן דיגיטל חושפת בתערוכת IFA 2019 שורת מוצרי אחסון חדשים

dtown
05-09-2019 11:52

רשימת המוצרים כוללת כוננים לגיימרים מסדרת WD_BLACK, כונן קשיח נייד אולטרא-דק בנפח 5TB, וכרטיסי זיכרון מהירים חדשים של SanDisk

 

חברת ווסטרן דיגיטל (WD), מציגה בתערוכת IFA 2019 פתרונות חדשים המסייעים באיסוף מידע שיתופי וניהולו. במסגרת התערוכה תציג החברה את קווי המוצרים העדכניים שלה תחת המותגים WD_Black המיועד לעולם הגיימינג, WD ו- SanDisk.

 

SanDisk


בין אם מדובר בגיימרים כבדים, חובבי היסטוריה משפחתית האוספים ואוגרים זכרונות יקרים, או בצלם המחפש את התמונה הנכונה – המוצרים החדשים מיועדים להבטיח אמינות וביצועים גבוהים במיוחד, על מנת לעמוד בצורכי האחסון של לקוחות הקצה. המבקרים בתערוכת IFA מוזמנים לביתן ווסטרן דיגיטל באולם 17 של מרכז הירידים בברלין, על מנת להתנסות בעצמם בפתרונות החדשים:


WD_Black

קו המוצרים לגיימרים בנוי במיוחד לצורכי שחקנים שנדרשו עד כה לבחור איזה מהמשחקים החביבים עליהם להקריב, בכל פעם בה הגיעו למגבלות האחסון של מכונת המשחקים שלהם. בין חמשת הפתרונות החדשים לעולם הגיימינג המוצגים בתערוכה, ראוי לציון מיוחד כונן WD_Black P50 Game Drive SSD, שהוא כונן הגיימינג הראשון בתעשיה הכולל ממשק SuperSpeed USB, במהירות 20Gb/s. הכונן צפוי להיות זמין לאספקה בהמשך השנה. בנוסף, כולל סל המוצרים בתחום הזה גם שני כוננים מאושרים לעבודה בסביבת Xbox: כונן WD_Black P10 Game Drive לקונסולות Xbox One זמין לאספקה, וכונן WD_Black D10 Game Drive צפוי להיות זמין כבר בהמשך החודש. שני הכוננים נמכרים עתה עם חבילת חברות ניסיון Xbox Game Pass Ultimate.

WD-BLACK

WD

קו הכוננים הניידים My Passport זוכה לריענון ולהתאמה לצרכים חדשים של לקוחות. עם נפחי אחסון של עד 5TB, ובמארז הדק ביותר אי-פעם שהוצע במסגרת הסדרה הזאת, מציעה WD לצרכנים אפשרות לשאת עימם קיבולת גדולה יותר ולשמור על תמונות יקרות ערך, קבצי וידיאו ומסמכים – בכל מקום אליו הם מגיעים. כונני  My Passport ו- My Passport for Mac החדשים מגיעים בצבעי מארז חדשים ובעיצוב דק, ומלווים בשלוש שנות אחריות מוגבלת.

 

MyPassport


SanDisk

הדור הבא של טכנולוגיית NVMe, מאפשר לחברה לחשוף את כרטיס הזיכרון המהיר ביותר אותו ייצרה אי פעם, SanDisk Extreme PRO CFexpress Card Type B. הכרטיס החדש מיועד לצלמים ואנשי וידיאו הנדרשים לטכנולוגיה המתקדמת ביותר על מנת לעמוד בביקוש הגובר לתוכן איכותי. עם מהירויות גבוהות במיוחד, יותר מפי שלושה בהשוואה לביצועים של כרטיסים בפורמטים קיימים, מאפשר כרטיס CFexpress הקלטה בלתי מופרעת של וידיאו באיכות RAW 6K, תוך שיפור יעילות ניהול זרימת העבודה. הכרטיס צפוי להיות זמין בהמשך השנה. בנוסף, משיקה החברה גם כרטיסי זיכרון SanDisk Extreme PRO SD™ UHS-I בנפח 1TB, שהוא כרטיס הזיכרון המהיר בעולם בנפח הזה ובתקן הזה. כרטיסי ה- SD האלה צפויים להיות מסופקים עוד החודש, ומתאימים במיוחד להקלטת וידיאו באיכות 4K UHD, ולצילום מהיר של סדרות תמונות סטילס.
מוצר פורץ דרך נוסף של SanDisk המוצג בתערוכת IFA הוא המטען האלחוטי הראשון בעולם המשלב גיבוי מקומי אוטומטי, iXpand™ Wireless Charger. המכשיר החדש מאפשר לצרכנים לבצע גיבוי מקומי של תמונות ממכשירי iPhone ואנדרואיד התומכים בתקני Qi – תוך כדי טעינת הטלפון עצמו. כך, נפתחת דרך חדשה לשמירה על הנתונים השמורים בטלפון הנייד – מבלי לשנות את הרגלי הטעינה הרגילים. לצרכנים המחפשים דרכים לתוספת אחסון למכשירי iPhone, על מנת לשחרר מקום לתמונות חדשות, מציעה עתה SanDisk גם כונן אחסון חדש, iXpand Flash Drive Go. שני המוצרים זמינים עתה בשווקים נבחרים.

 

iXpand-Flash


לדברי דייוויד אליס, סגן נשיא לשיווק מוצרים בווסטרן דיגיטל, "אנשים סביב העולם נותנים אמון בפתרונות שלנו ככלי לאחסון תוכן יקר ערך מבחינתם, החל ממשחקי וידיאו עדכניים ועד לאוספי תמונות משפחתיים או תכנים מקצועיים. מוצרי Western Digital מתוכננים תוך הצבת חוויית הצרכן המשתמש בצמרת סדרי העדיפיות שלנו. יחד עם השמירה על התכנים של הצרכנים האלה, אנו מחוייבים גם להציג את הביצועים הטובים ביותר והחווייה האיכותית ביותר. סל המוצרים שלנו, המוביל בתעשייה, הוא דוגמא מצויינת למחוייבות הזאת".

Western Digital מציעה את הסל הרחב ביותר בתעשייה של מוצרים ופתרונות המיועדים לסייע לאנשים באיסוף, שימור, גישה וניהול של תכנים אישיים. מידע נוסף זמין באתרים WD Black, WD, ו- SanDisk.


אודות ווסטרן דיגיטל

ווסטרן דיגיטל  (NASDAQ: WDC) היא ספקית מובילה של טכנולוגיות אחסון ופתרונות המאפשרים לאנשים ליצור, למנף, לחוות ולשמר נתונים. החברה מתייחסת לצרכי השוק המשתנים על-ידי מתן פורטפוליו מלא של פתרונות אחסון משכנעים ואיכותיים עם חדשנות ממוקדת לקוח, יעילות גבוהה, גמישות ומהירות. המוצרים שלנו משווקים תחת מותגים HGST, SanDisk ומותג ה.OEM- WD מפיצים, ומשווקים ספקי תשתית ענן ולקוחות. לפני למעלה משנה WD רכשה את סאנדיסק תאגיד אמריקני, העוסק בפתרונות מבוססי אחסון ופלאש. הפתרונות של החברה משולבים בסמארטפונים, טאבלטים ומחשבים. חברת אם סיסטמס הישראלית - שהמציאה הדיסק און קי, נרכשה על ידיה בסוף 2006.

 

 

מעבר לתגובות בפורום