חברת LG מציגה את ליין המקרנים CINEBEAM 4K

dtown
29-08-2019 09:01

ליין המקרנים החדש של LG מציע טכנולוגיית צבע מתקדמת המשפרת את חוויית הצפייה

 

חברת LG חושפת בתערוכת IFA 2019 את ליין המקרנים החדש שלה מסדרת CineBeam 4K UHD, המיועד להתמודד עם דרישה גוברת לפתרונות חכמים בתחום הקולנוע הביתי. מקרני הלייזר הראשונים מסוגם Ultra Short Throw (UST) 4K UHD (דגם HU85L), ומקרן CineBeam LED (דגם HU70L) מצטיינים בתמונה חדה וגדולה במיוחד. יהיו זמינים (באירופה) כבר בחודש הבא.

בזכות הטכנולוגיה החדשנית של LG בתחום מקרני הלייזר וה-LED הפועלים ללא גלגלי צבע נעים, מספקים שני דגמי המקרנים החדשים חוויית צפייה משופרת, ודיוק צבע גבוה במיוחד. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת להפיק תמונות נקיות יותר מאלה של מקרני DLP העושים שימוש בגלגל צבעים – ומונעת למעשה תופעות תמונה מלאכותיות דוגמת אפקטים של קשת צבעים, ערפול תמונה ומיקום לא מדויק של צבעים.

מקרני HU85L זכו בשורה ארוכה של פרסים ואותות הערכה, ובהם פרס החדשנות בתערוכת CES 2019, כמו גם אותות הערכה בתחומי העיצוב Red Dot Design ו- iF Design. מערכת הלייזר התלת-ערוצית מייצרת צבעים בעזרת מקורות נפרדים של אור לייזר אדום ולייזר כחול – תוך שהצבע הירוק נוצר באמצעות טכנולוגיית ה- LED הייחודית של LG, שאינה עושה שימוש בגלגל כל שהוא, בשילוב עם מקור נוסף של אור כחול. התצורה הייחודית הזאת מפיקה צבעים מדויקים במיוחד, מכסה 97% ממרחב הצבעים המוגדרים ב- DCI-P3, ומציעה יכולות עיבוד צבעים ב- 12 סיביות, לצורך הצגת תמונות מפורטות וחיות, בבהירות של עד 2,700 לומן. טכנולוגיית UST מאפשרת להציב את המקרן מדגם LG HU85L במרחק של 5.6 ס"מ בלבד מהקיר – ולהקרין תמונה בגודל מסך של 90 אינטש. הצבת המקרן במרחק של 18 ס"מ מהקיר תאפשר הקרנה של תמונה בגודל 120 אינטש (אלכסון מסך).

 

CINEBEAM 4K


מקרני HU70L הקומפקטיים יותר מספקים חוויית קולנוע ביתי ותמונה עמוקה ועשירה, בגודל מסך של עד 140 אינטש ובהירות של 1,500 לומן, תוך כיסוי 92% ממרחב הצבעים של DCI-P3. המקרן עושה שימוש בארבע נורות LED על מנת להפיק צבעי אדום, ירוק וכחול, כאשר ה- LED הנוסף מווסת את רמות הירוק על מנת לשפר את בהירות התמונה, הניגודיות ויוצר צבעים חיים יותר וטונאליות צבע ברמת הבחנה גבוהה יותר מזו של מקרני LED קונבנציונאליים. 

תמיכה בתקן HDR10 מאפשרת לצופים המשתמשים במקרנים החדשים של LG ליהנות מתמונות ריאליסטיות, שחור עמוק וצבעים חדים וברורים. טכנולוגיית TruMotion הופכת את התמונה לאמיתית עוד יותר, ומונעת "מריחה" של תמונות המתחלפות במהירות, ומעברים חלקים וטבעיים. מעבר לכל אלה, שילוב טכנולוגיית     4K upscaler     של LG     מאפשר לצפות בתכני Full HD     על גבי מסך 4K. שני המקרנים מסדרת CineBeam מציעים מבחר רחב של אפשרויות עבודה בהזמת תוכן, כמו גם עושר חיבורים לרבות USB, HDMI, Ethernet, ושכפול אלחוטי של מסכי אנדרואיד ו- iOS. מערכת ההפעלה webOS 4.5 של LG מאפשרת גישה ישירה לשורת אפליקציות סטרימניג, לרבות נטפליקס, אמזון, יוטיוב ואחרות – תוך שימוש בשלט רחוק אינטואיטיבי Magic Remote המצויד במקשים בעלי תאורה אחורית, ומאפשר עבודה גם בחדר חשוך לחלוטין.

לדברי Jang Ik-hwan, העומד בראש חטיבת פתרונות טכנולוגיות המידע של LG, "המקרנים החדשים שלנו ורסטיליים מספיק על מנת לפעול היטב הן בבית והן בסביבה עסקית-משרדית. שורת החידושים המשולבים בהם מביאה את איכות התמונה וחוויית המשתמש לרמה חדשה לחלוטין: LG מגדירה מחדש את המקרן המודרני, וממשיכה לקדם את גבולות האפשרויות הטכנולוגיות."

שני המקרנים החדשים ייחשפו במלון Ellington, בברלין, במהלך תערוכת IFA 2019.

 

מפרט:


CINEBEAM 4K

 

 

 

מעבר לתגובות בפורום