חברת LG ו- NAVER משתפות פעולה בפיתוח דפדפן למיקסום יכולות סמארטפונים בעלי מסך כפול

dtown
27-08-2019 13:47

מסכי Whale של NAVER מותאמים באופן אופטימלי לבעלי מסך כפול

 

חברת LG ו-NAVER, שהיא ספקית מנוע החיפוש הגדול בדרום קוריאה, פיתחו דפדפן חדש בשם Whale (לווייתן), המותאם לעבודה על גבי הסמארטפונים בעלי המסך הכפול של LG, תוך הצבת רמה חדשה של יכולות עבודה בריבוי משימות.

Whale מבוסס על דפדפן כרום של גוגל ותומך במה שמכנים ב-NAVER "כל-משימתיות", omnitasking: היכולת לבצע בו-זמנית מספר משימות על גבי מסך בודד. Whale תומך בעבודה במצב מסך מפוצל, תוך גלישה במקביל בשני אתרים בתוך אותה כרטיסיה בודדת. יחד עם המסך הכפול של LG Dual Screen, פותח Whale מימד חדש של יכולות מעבר בין מסכי גלישה שונים במהירות וללא מאמץ. משתמשים הנהנים לבצע קניות מקוונות, למשל, יוכלו לבחור מתוך התפריטים בקטגוריה הראשית באתר בו הם גולשים – ולקרוא במקביל את תיאור המוצרים על גבי המסך האחר. בדומה לכך, יכולים משתמשים דו-לשוניים לחפש ולקרוא חדשות בשתי שפות שונות בו-זמנית.

LG בוחנת כיום דרכים חדשות ויצירתיות בהן יוכלו לקוחות להפיק ערך מירבי מטכנולוגיית המסך הכפול שלה, שהוצגה לראשונה במסגרת סדרת מוצרי LG V50ThinQ 5G. תוכניות למוצרים נוספים שיתמכו בטכנולוגיית המסך הכפול נמצאות כבר באופק, החל מתערוכת IFA     המתקיימת בחודש הבא בברלין, שם תחשוף LG את הטלפונים החדשים ביותר שלה התומכים בעבודה משולבת עם מסך כפול ועתידים להיות מסופקים עם דפדפן Whale בהתקנה מראש.

 

LG-Dual-Screen-Naver-Whale-high


לדברי Chang Ma, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיית מוצרים בחברת מכשירי המובייל של LG: "המסך הכפול של LG זוכה להערכה גבוהה מצד לקוחות בזכות רמת השימושיות הגבוהה אותה הוא מציע. שיתוף הפעולה עם NAVER הוא רק ראשיתה של סביבה אקולוגית רחבה יותר שתתמוך בטכנולוגיית המסך הכפול, וסימן נוסף למחויבותה של LG  להציע למשתמשים חוויית מובייל עשירה ובעלת בידול ברור."

ראש צוות הפיתוח של Whale במסגרת NAVER ,Hyo Kim, אמר: "צרכנים בכל מקום בעולם מעוניינים בחוויית ריבוי משימות חלקה לשימוש, מה שמוביל את החברה לפנות לשווקים הכלל עולמיים. שותפים אסטרטגיים דוגמת LG יסייעו להגיע למשתמשים רבים יותר, תוך הצגת תמיכה בשפות נוספות לקראת סוף השנה."

ניתן לצפות בסמארטפונים החדשים ביותר של LG הכוללים NAVER Whale אופטימלי בביתן של LG בתערוכת IFA 2019 בברלין, גרמניה החל מה-6-11 בספטמבר.

ניתן לעקוב אחר פעילויות IFA של LG במדיה החברתית באמצעות  LGIFA2019#.

 

מעבר לתגובות בפורום