LG הופכת את חוויית החיבור למכשירי חשמל ביתיים חכמים לנוחה יותר

dtown
25-08-2019 17:14

זיהוי קולי באפליקציית ThinQ™ החדשה, מעניק למשתמשים את היכולת לבצע בקרה ומעקב אחר מוצרי LG באמצעות שפה טבעית

 

חברת LG Electronics מביאה את מערך הזיהוי הקולי ללקוחותיה באמצעות אפליקציית ה- ThinQ שלה (לשעבר SmartThinQ), ומאפשרת למשתמשים נוחות מרבית לבצע חיבור למכשירי ה-LG ThinQ שלהם מכל מקום ובכל זמן. מדובר באפליקציה הראשונה לטלפון הנייד, לניהול מכשירי חשמל ביתיים התומכים באנגלית, הממנפת את טכנולוגיית הזיהוי הקולי של Google Assistant לניהול כל מכשירי LG עם חיבור Wi-Fi כולל מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מקררים, תנורים, מדיחי כלים, שואבי אבק, מזגנים, מטהרי אוויר ועוד.

המשתמשים ייהנו מהקלות המדהימה של שליטה ובקרה על מכשיריהם באמצעות פקודות קוליות לשיחה באמצעות אפליקציית ThinQ. לנוחות מקסימאלית בבית החכם, האפליקציה מספקת עדכוני מצב בזמן אמת לכל מכשירי LG המחוברים, עם פקודה אחת בלבד. משתמשים יכולים לבקש מילולית מאפליקציית ThinQ לבדוק את הזמן שנותר בפעילות מכונת הכביסה כשהם במשרד או להתאים את הטמפרטורה של המזגן במהלך נסיעה הביתה, מבלי שיצטרכו לעצור את מה שהם עושים כדי להסתכל בטלפונים שלהם.

LG ThinQ

אפליקציית ThinQ מספקת מידע מועיל על תכונות ופונקציות של המוצר ומתריעה למשתמש הצעות לבעיות בתחזוקה ופתרון לבעיות. תוכלו לשאול "כיצד פועלת פעולת האוטומציה של מטהר האוויר?" או "מה המשמעות של הנורה הצהובה במקרר?" ותקבלו תשובה מהירה באפליקציה. האפליקציה יכולה לא רק לספק תשובות עבור מרבית השאלות הנפוצות הקשורות לשימוש במוצרים, היא גם יכולה ליצור סיכום של פעילות השימוש האחרון ולספק עצות שימושיות למגורים בבית.*

"ליצור חווית בית חכם שלמעשה הופכת את חיי לקוחותינו למדידים ונוחים יותר היא הסיבה שמניעה אותנו מדי יום" ציינה אליס ריו, מנהלת תחום מכשירי החשמל הביתיים ופתרונות האויר בחברת LG. "בעזרת אפליקציית Voice capable, יצרנו את המערכת האקולוגית הביתית החכמה האולטימטיבית ששמה את הנוחות במקום הראשון."

אפליקציית ThinQ המשופרת תהיה זמינה בקוריאה כבר מהחודש הקרוב, לאחר מכן ברבעון הרביעי בצפון אמריקה ובהמשך השנה בשווקי המפתח של אירופה. המבקרים ב- IFA 2019 מוזמנים להתנסות במערך הפתרונות המלא של LG לבית חכם בין התאריכים 6-11 בספטמבר באולם 18 מסה ברלין, וניתן לעקוב אחר הפעילויות של LG במדיה החברתית באמצעות LGIFA2019#.

*טיפים למגורים זמינים כעת רק בקוריאה.

 

מעבר לתגובות בפורום