שבחים ל-LG בטקס פרסי ELSA השנתי

dtown
15-08-2019 15:20

טלוויזיית LG מבוססת AI והחידושים בעולם האודיו שהושקו לאחרונה זכו לשבחים בטקס פרסי EISA השנתי, ובכך ממשיכים את רצף הזכיות בפרסי EISA היוקרתיים.

 

חברת LG Electronics זכתה להכרה בזכות מוצרי הבידור הביתי המשובחים שלה על ידי איגוד EISA, הארגון הגדול בעולם בתחום מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית המיוצג על ידי 55 מגזיני מולטימדיה ברחבי 29 מדינות. פרסי EISA השנה, הוענקו לארבעה מוצרי LG - טלוויזיית OLED (דגם OLED65E9), טלוויזיית NanoCell (דגם 65SM9000), סאונד בר (דגם SL8YG), והרמקול הנייד LG XBOOM Go (דגם PK7) עבור ביצועים יוצאים מן הכלל, עיצוב חדשני והערך הצרכני.

 

LG


טלוויזיית LG OLED TV AI ThinQ, הוכרזה כטלוויזיית OLED פרמיום הטובה ביותר לשנים 2019-2020, דבר אשר מקנה לטלוויזיית OLED של LG זכייה במקום הראשון שנה שמינית ברציפות. זוכה בפרס הזהב הנחשק של iF Design מוקדם יותר השנה, היא הטלוויזיה בסדרת ה-E בגודל 65 אינץ' המופעלת על ידי הדור השני של המעבד החכם של LG, (Alpha) 9 Gen 2. השבב המתקדם מציע איכות תמונה וצליל משודרגים המשופרים על ידי AI, המבוססים על הניגודיות האינסופית שלשמו ידועה טכנולוגיית OLED של LG. שופטי EISA היללו את העיצוב ללא רבב של ה- OLED 65E9 המשלב זכוכית שקופה כדי ליצור אשליה של מסך צף באוויר, מה שהופך את הטלוויזיה לתוספת אטרקטיבית לכל חלל.

 

LG


טלויזיות  NanoCell AI ThinQ של LG זכתה בפרס EISA SMART HOME TV 2019-2020 וזכתה בשבחים על תמונה וביצועי קול מרהיבים הודות לטכנולוגיית תצוגת (NanoCell, Full Array Local Dimming (FALD ומעבד α7 Gen 2. צוות השופטים ב-EISA התרשם מחוויית המשתמש המשופרת והנוחות המוחלטת שהועברה באמצעות פלטפורמת AI ThinQ של LG ושילוב אידיאלי של Google Assistant ו- Amazon Alexa.

 

LG


הסאונד בר ורמקול XBOOM הנייד של LG זכו בקטגוריית EISA SOUNDBAR 2019-2020 ו- EISA MOBILE SPEAKER 2019-2020 לאיכות צליל יוצרת דופן כתוצאה משיתוף הפעולה של LG עם Meridian, ספק בריטי מוכר עבור מוצרי אודיו מתקדמים.

"לכבוד הוא לנו שמסכי הטלוויזיה ומוצרי האודיו החדשניים שלנו יוכרו על ידי ארגון אמין ומכובד כמו EISA", אמר בריאן וון, נשיא חברת התקשורת הסלולרית והבידור הביתי של LG. "אנו נמשיך לצמוח ולמנף את ההשקעה המתמשכת שלנו במטרה להציג לצרכנים פתרונות בידור ביתיים חכמים המשפרים את חיינו".


לתצוגת המוצרים המוכרים על ידי EISA ניתן להגיע לביתן LG בתערוכת IFA 2019 בין התאריכים 6-11 בספטמבר, אולם 18 מסה ברלין.

 

 

מעבר לתגובות בפורום