Dtown מציגים: DigiTown 2019 - תערוכת אודיו - וידאו הגדולה בישראל!

dtown
11-08-2019 12:33

תערוכת האודיו - וידאו הגדולה בישראל יצאה לדרך! חוה"מ סוכות 16-17/10, כפר המכביה. החלה מכירת הכרטיסים המוקדמת!

 

התכוננו לתערוכה הגדולה מבית Dtown, ברמה שלא נראתה בארץ:

DigiTown 2019 - תערוכת האודיו-וידאו הגדולה בישראל!


להזמנת כרטיסים לחצ/י


DigiTown מביאה לישראל את חווית התערוכות הגדולות בעולם בעקביות והצלחה אדירה, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים כמקובל בתערוכות מסוג זה בעולם.
זהו המקום המושלם לחשוף אתכם לכל החידושים והמוצרים הטובים ביותר של בשוק האודיו וידאו העולמי באופן חוויתי שלא ניתן להשיג בשום אירוע בישראל.

digitown Hi-End שמתקיימת מדי שנתיים, משקפת את השינויים שעבר תחום -האלקטרוניקה הבידורית בשנים האחרונות ותציג את החידושים בתחום האודיו, וידאו, קולנוע ביתי, בית חכם וגאדג'טים באופן חוויתי שלא ניתן להשיג בשום אירוע אחר בישראל.  

שמונה חודשים של תיכנון והכנות - אפס פשרות!

לא מעט מהמוצרים שתפגשו בתערוכה נוחתים בארץ לימי התערוכה בלבד. בניהם רמקולים, מסכי ענק ורכיבים סופר מיוחדים שלא ניתן לפגוש בשום מקום בארץ. יחד עם זאת, המוצרים שיוצגו נבחרים בקפידה תוך תשומת לב רבה לביצועים

הגבוהים ביותר בתחום. כל זה עבורכם, שתוכלו לצאת המומים ממה שתראו ותשמעו שם. כל חללי התצוגה נבחנים אקוסטית ואף משופרים בהתאמה לכל אחת מהמערכות שיוצגו שם. כיאה לתערוכה המציגה מוצרי על אולטרה מיוחדים ניתנה גם

תשומת לב רבה לעיצוב ולאווירה הכללית בחללים. לשם כך בכל החללים נבחרה תאורה מתאימה, רכה, שתאפשר לכם האורחים להינות משהייה ממושכת בחדרים.


מה מחכה לכם? שלושה דונם של חוויה חד פעמית!!!

עשרות מציגים ומובילים טכנולוגיים מהשורה הראשונה, ציוד HIGH END מטורף - שתענוג לראות ולשמוע ברמה שלא נראתה עד היום.

התערוכה השנה מתפרסת על שני מבנים נפרדים. בניין אולמות הכנסים שם תהנו מתצוגות קולנוע, מסכים ומערכות סטריאו גדולות. בשטחים הפתוחים תעברו דרך ״שדרת האוזניות״ ששם יהיה ניתן לשבת ולהאזין לשלל אוזניות מטורפות. 

בנין הכנסים החדש בו 14 אולמות + 20 מיני סויטות

כפר המכביה הנחשב למותג בתחום הכנסים ואירועי היוקרה הוא זה שנבחר כבר בפעם הרביעית. התערוכה השנה תערך בשני מבנים שונים. מבנה אחד הוא אולם פתוח בו יוצגו מיטב מוצרי הטכנולוגיה המעודכנים ביותר – תצוגות בית חכם מיוחדות, מערכות אודיו מתוחכמות, צילום וכמובן גאדג'טים מיוחדים. המבנה השני הוא בניין הסמינרים – בעל שלוש קומות, שכבר ב-2017, בתערוכה האחרונה שופץ מהבסיס ועוצב מחדש והפעם, מלבד המעלית שמאפשרת גישה קלה ונוחה לקומות הגבוהות, החללים האקוסטים שופרו משמעותית ומאפשרים היום הדגמות אודיו ברמה גבוהה ביותר.

 

 

דיגיטאון תערוכה


בנוסף, התערוכה השנה מחולקת לשני בניינים כאשר חוץ מבניין הכנסים המפואר, תוכלו לטייל בין לא פחות מעשרים(!) חדרי מלון שבכל חדר מערכת אודיו מוקפדת, מצוחצחת ומוכנה לגרום ללב שלכם לרטוט.

 

קונספט התערוכה: חוויה למבקר

להבדיל מתערוכות אחרות, בהן חוזה המבקר בתצוגות פאסיביות בעיקר, המטרה בתערוכה זו, איננה ליצור "תצוגת חנות גדולה" עם קיר מסכים או אלמנטים אחרים המוכרים למבקרים בחנויות הישראליות, אלא להדגים את המוצרים באופן אקטיבי, במסגרת סטאפים שלמים, כמו מערכות קולנוע ביתי אשר משלבות אמצעי תצוגה וקול מתקדמים.

הרצון כאן הוא לא לבלבל את המבקר עם אינספור מוצגים דומים, אלא לשים את הדגש על התכונות הייחודיות והמעניינות שיש לכל מותג להציע, בין אם מדובר בענין של איכות תמונה, חווית תלת מימד, האזנה מרגשת ודברים נוספים.

עיצוב

תערוכת digitown מעולם לא הסתפקה בעיצוב הטבעי של המקום ולכן לשם כך, במיוחד עבור התערוכה, נבחרת תאורה מיוחדת המשרה אווירה נעימה במקום ולאורך זמן. כמו כן, digitown משתפת פעולה יחד עם חברת הקמת התערוכות הגדולה והאיכותית ביותר בישראל (ניו ליין) על מנת לספק למציגים את האפשרות לעצב את המבנה שלהם על פי דרישותיהם במחירים מיוחדים בעבור מציגי התערוכה.

חידושים לקהל הישראלי

קהל התערוכה, מחפש איכות וחוויה שלא ניתן למצוא אותה בחנויות או תערוכות אחרות. את דיגיטאון 2019 לקחנו לקצה העליון. זו תערוכה שניתן לבלות בה יום שלם ואף יותר, בשנים שעברו, מבקרים רבים חזרו להמשך התרשמות גם ביום

שאחרי וחשו כאילו גילו את התערוכה מחדש. בתערוכה יחשפו למוצרים מפילי לסתות. רמקולים במאות אלפי שקלים, מערכות קולנוע וסטריאו במעל למליון ש״ח. בסך הכל בתערוכה תחשפו למעל 100 טונות של ציוד מהקצה העליון במחיר כולל

של אוניית תענוגות בקריבים.

בואו לזכות - אתם חייבים!

בחלק מחדרי התערוכה תוכלו להרשם להגרלות ולזכות במסכי יוקרה ענקיים, אוזניות היי אנד סופר איכותיות, רמקולים, מקרני קול, מוצרי גיימינג ורמקולים אלחוטיים ניידים. במהלך התערוכה יוגרלו עשרות מוצרים.  

התערוכה פתוחה לקהל למשך יומיים בחג סוכות, בתאריכים 16-17 לאוקטובר בין השעות 11:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה.


 

טעימה מתערוכות קודמות

 




דיגיטאון תערוכה



דיגיטאון תערוכה

דיגיטאון תערוכה


בין המציגים בתערוכה:

 

DIGITOWN 2019

 

 

 

הגרלות מטורפות מחכות לחכם בחדרי התצוגה של המציגים הגדולים!

 

קבוצת ח.י

טלוויזית LG ''55 מדגם OLED55C9

בשווי 9,000 ש"ח

 

סנהייזר ישראל

אוזניות בלוטוס אלחוטיות Sennheiser HD 4.40 BT

בשווי 560 ש"ח

 

פיוז

רמקולים מוניטורים q acoustics 3020i

בשווי 1,350 ש"ח

 

 

אודיו זיפ

פטיפון של Scansonic

בשווי 1,350 ש"ח

 

 

MOREL

מערכת קולנוע Morel primo

 בשווי 1,990 ש"ח

 

 

ישפאר

מקרן קול מדגם HT-S350 של SONY 

 בשווי 1190 ש"ח

 

 

Niggi

כיסא ארגונומי

בשווי 560 ש"ח


digitown 2017

 

 

הנאה צרופה מובטחת!


מכירת כרטיסים מוקדמת במחיר מוזל, רק 39 ש"ח!

להזמנה לחצ/י

 



מעבר לתגובות בפורום