JBL LIVE SERIES

dtown
31-07-2019 12:37

סדרת האוזניות החדשה והמתקדמת של מותג הסאונד הנמכר בעולם מגיעה לישראל, עם תמיכה בעוזרות קוליות וסאונד משופר.

 

 

 

סדרת האוזניות החדשה של JBL מספקת איכות צליל מדהימה בשילוב טכנולוגיות חכמות שיקלו עליכם בחיי היום יום, בין היתר תכונות לביטול רעשים, מצב מודעות וערנות, תכונת TalkThru לשמירה על קשר עם הסביבה ותמיכה בעוזרות קוליות.

סדרת JBL LIVE מותאמת במיוחד עבור Google Assistant ו- Amazon Alexa, כצעד ראשון להתאים את כל המוצרים של JBL לתמיכה בטכנולוגיות מתקדמות. לאחר הפעלה באמצעות אפליקציית My JBL תוכלו לחפש שירים, לבקש הוראות הגעה ליעד או לשמוע תזכורות ולו״ז – כל זה בלי ידיים!

JBL LIVE SERIES

בנוסף, באוזניות JBL LIVE 400BT ו- LIVE 500BT מוטמעת טכנולוגיית TalkThru וטכנולוגיית Ambient Awareבאמצעות TalkThru המוזיקה נחלשת בלחיצת כפתור כדי להקל על שיחות מבלי להסיר את האוזניות. במצב Ambient Aware ניתן לשלוט בכמות רעשי הרקע שרוצים לשמוע, כדי להיות מודעים וערים לסביבה.

JBL LIVE SERIES

899 ש"ח - LIVE 650BTNC 

בעלות צליל איכותי עם באסים מודגשים, קישוריות BlueTooth סינון רעשים אקטיבי, עיצוב ארגונומי וחיי סוללה המספיקים לכ-30 שעות האזנה. קוטר דרייברים     40mm     .

799 ש"ח - LIVE 500BT

בעלות צליל איכותי עם באסים מודגשים, קישוריות BlueTooth סינון רעשים אקטיבי, עיצוב ארגונומי וחיי סוללה המספיקים לכ-30 שעות האזנה. קוטר דרייברים 50mm.

529 ש"ח - LIVE 400BT

בעלות צליל איכותי עם באסים מודגשים, קישוריות BlueTooth עיצוב ארגונומי וחיי סוללה המספיקים לכ-24 שעות האזנה. קוטר דרייברים 40mm.

 


להשיג ברשת באג ואצל המשווקים המורשים

 

 

 

 

מעבר לתגובות בפורום