JLab Audio - יצרן האוזניות והסאונד האמריקאי

dtown
21-07-2019 12:00

מותג חדש מצטרף לסל המותגים המשווקים על ידי ביקונקט בישראל: JLab Audio. ישווק ברשת קרביץ.

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשווק את מוצרי מותג  Audio JLab האמריקאי בישראל. בשלב הראשון המותג ישווק בלעדית ברשת קרביץ ב- 90 סניפים אשר תעמיד פורטפוליו של 7 אוזניות 

JLab Audio הוא מותג אודיו אישי, מעוצב ועטור פרסים אשר נוסד בשנת 2005, הכולל בתוכו אוזניות ורמקולים Bluetooth ומספק ליין רחב בטכנולוגיה חדשנית, צליל איכותי, עיצוב בעל השראה- והכל בתג מחיר המתאים לכל כיס. 

חלק גדול ממוצרי החברה נמכרים מתחת לרף 100 דולר בארה"ב וימכרו במחיר של 399 ש"ח בישראל. לדוגמא, אוזניות True Wireless של החברה הן הנמכרות ביותר בארה"ב ברף מחיר זה.

ביקונקט תשיק בשלב הראשון בקרביץ קו של כ- 7 מוצרים ודגמים שונים הכוללים אוזניות True Wireless, In-Ear, On-Ear  בטכנולוגיות שונות ובדגש על התמקדות בספורט.

מביקונקט נמסר כי החברה  "זיהתה 2 מגמות בתחום האוזניות; מחיר ומותג. ברף מחיר מסוים הלקוחות מעדיפים לרכוש ישירות באון-ליין מאתרי סחר, אך קיים חסם אצל הלקוחות של שירות ואחריות במידה והמוצר תקול. על חסם זה אנחנו מתגברים באמצעות מתן שירות ואחריות "קרוב לבית" והחלפה של המוצר במידה והוא לא תקין.

המגמה השנייה קשורה למותג עצמו. הלקוחות בישראל כבר אינם פוחדים לנסות מותגים אשר אינם נחשבים כמותגי פרימיום והם פתוחים לנסות יצרנים נוספים. לדוגמא, יצרני הסלולר הסיניים בישראל אשר הוכיחו כי ניתן לרכוש מוצרים איכותיים ברמה גבוהה ובמחירים זולים משמעותית מהמתחרים. במקרה של JLab Audio מדובר במותג אמריקאי אשר מוכר לרבים בארה"ב ונחשב איכותי ומשתלם לכל כיס".

 

המוצרים:

 

JBUDS AIR SPORT: אוזנית True Wireless  לספורט, ריצה וכושר עם למעלה מ- 40 שעות האזנה למוזיקה ללא טעינה ו- 6 שעות באוזניה. עמידות לזיעה והתזות עם תקן 66IP, כפתורי מגע לשליטה,  Bluetooth 5ואפשרות לשלוט ברעשי הרקע מסביב. מחיר 399 ₪.

JLab Audio

JBUDS AIR EXECUTIVE: אוזנית True Wireless המיועדות לנסיעות ועסקים עם למעלה מ- 30 שעות האזנה למוזיקה ו- 6 שעות באוזניה, עמידות לזיעה בתקן IP55, עיצוב ארגונומי, כפתורי מגע לשליטה,Bluetooth 5, אפשרות לשלוט ברעשי הרקע מסביב, וטכנולוגית C3 CALLING- מיקרופון אחד מבטל את רעש מסביב ואילו השני מרים את הקול לשיחות ברורות בכל מקום. מחיר 399 ₪. 

JLab Audio

JBUDS AIR: אוזניות True Wireless לשימוש יומיומי עם 14 שעות סוללה להאזנה למוזיקה ו- 3 שעות באוזניה, Bluetooth5, עמידות לזיעה בתקן IP55, חיבור מיידי ברגע הוצאה מהקייס וחיווי של נורות על זמן הסוללה הנותר. מחיר 299 ₪.
JLab Audio
JBUDS PRO:   אוזניות אלחוטיות לספורט במגוון צבעים עם 10 שעות האזנה למוזיקה, Bluetooth 5, עמידות לזיעה בתקן IP55 ומיקרופון פנימי. מחיר 129 ₪. 
JLab Audio
STUDIO BLUETOOTH WIRELESS: אוזניות ON EAR מעוצבות, לשימוש יומיומי עם חיי סוללה ארוכים של 30 שעות, Bluetooth 5, כפתורי מגע, שליטה על המוסיקה באמצעות האפרכסת המאפשרת לנגן מוזיקה, להשהות, לשנות רצועות, להתאים את עוצמת הקול עם לחצנים מובנים לשימוש קל, לענות ונתק את שיחות הטלפון באמצעות המיקרופון המובנה, או להפעיל עוזר קולי. מחיר 179 ₪.
JLab Audio
REWIND WIRELESS RETRO: אוזניות רטרו המחזירות בזמן כשהלכנו עם שיער ארוך, צבעים זוהרים והווקמן שלנו. ה- Rewind מספקות 12 שעות האזנה למוזיקה אלחוטית, עיצוב קל משקל, גישה מהירה לעוזרת קולי וקצף כתום לנוסטלגיה. מחיר- 149 ₪. 


מעבר לתגובות בפורום