התכוננו לנסיעה של החיים בסרט: ";שוטר על הדרך";

סרגי ליטבק
14-07-2019 16:22

שוטר על הדרך: עוד סרט של שותפים שנוצרו במקרה, שכמו שהנוסחה מעידה: "איש חוק אחד שנקלע לסיטואציה בה הוא נאלץ לקחת \ "לחטוף" לו בן זוג להרפתקה הקרובה"

והיו הרבה כאלה, "מת לחיות 3", "גבר גבר", ובעיקר זוהי נוסחה לקומדית אקשן, שהסיטואציות שנוצרות מסתיימות בגיחוך קל ואכן, גם הפעם.
מבית היוצר של הבמאי מייקל דואוס, במאי שעשה מספר סרטים שרובנו לא שמענו עליהם וככל הנראה גם לא נשמע, הצליח לייצר סרט שהוא לא כזה רע והאמת די נחמד.
הסרט מגולל את סיפורו של ויק מאמינג (דייב בטיסטה) שהוא שוטר שלפני חצי שנה, מאבד את השותפה שלו.
זו נרצחה ע"י ברון סמים בשם אוקה ט'גו (איקו אווייס) ומאז הוא מחפש את הנקמה.
עכשיו השוטר הממושקף, מחליט לקחת יום חופש, לעשות ניתוח להסרת משקפיים, לבקר בפתיחת התערוכה של הבת שלו - אבל דווקא אז, הוא מקבל טיפ מהשטינקר שלו לכך שט'גו הלילה מביא את הסחורה וזה הזמן לשים לו מלכודת.
ויק שלא רואה דבר וחצי דבר ממטר, תופס מונית של הובר כדי להביא את עצמו לשת"פניק שלו.
נהג ההובר, סטו (קומאל ננג'יאני), הוא אף אחד, שמנסה לשרוד את היומיום. הוא עובד בחנות ציוד מחניים ועושה השלמה כנהג מזדמן, הוא מנסה לייצר הכנסה נוספת כדי לממן פרויקט של בחורה שהוא מאוהב בה בסתר ואינו מגלה לה על רגשותיו.
מכאן נוצר מצב שהבחורה שסטו מאוהב בה, גילתה כי החבר שלה בגד בה והיא זרקה אותו. עכשיו היא ממתינה לסטו שיבוא לנחם אותה והוא מת להגיע אליה.
ויק, מנסה למצוא את הרוצח של השותפה שלו ולא מוכן לשמוע שום דבר! וכל מה שקורה בדרך, יכול להיות הגיוני וגם לא. עבור ויק, זוהי סיטואציה של לשרוד, לנקום ולגלות שהוא יותר מסתם איש חוק קשוח. בשביל סטו, זהו מסע לגילוי עצמי, התפקחות ובעיקר גילוי שהוא גבר ויש לו ביצים!

STUBER

למען האמת, זהו סרט שמעביר שעה וחצי בכיף ובקלילות. אך אחרי שהסרט נגמר, הוא לא הולך להישאר אתכם. 
זה לא "נוקמים", לא "נשק קטלני" או כל דבר אחר שישאר בזכרון שלכם למשך יותר משתי דקות אחרי שהכתוביות יעלו.
אני בהחלט לא הולך להכריז על הפתעת השנה, ואציין כי זהו סרט בינוני, די נחמד ביחס למה שקיים היום בשוק הבידור ולא הכי מאכזב. אחד כזה שניתן לראות, להנות ולצחוק ואף לחוות כמה רגעים ממש מצחיקים (אחד מהם - הוא אנלוגיה למארוול ושומרי הגלאקסיה, שם בטיסטה שיחק גם כן).

ציון: 6

מעבר לתגובות בפורום