חיבור מוזיקלי: קמפיין ראשון למותג הסאונד המוביל בעולם BOSE ב-Spotify

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
09-07-2019 17:22

במסגרת הקמפיין מנויי Spotify יקבלו הנחה של 10% על כל הרמקולים והאוזניות של המותג. מנתוני Spotify עולה כי69% מהישראלים משתמשים באפליקציה דרך סמארטפון

מותג הסאונד האמריקאי המוביל בעולם BOSE יוצא בקמפיין ראשון ייעודי לאוהבי מוסיקה ב-Spotify על מגוון ענק של מוצרי החברה הכוללים רמקולים אלחוטיים ואוזניות. במסגרת הקמפיין תפרסם BOSE תשדירים שבסופם יוכלו המאזינים להוריד קוד הנחה בגובה של 10% למימוש ב-BOSE CENTER בדן דיזיין ו-BOSE CENTER בדיזנגוף סנטר. המבצע לחודש ימים עד אמצע אוגוסט על כל דגמי האוזניות והרמקולים של המותג.

מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של ניופאן מציינת כי חיבור בין האפליקציה לשירותי מוסיקה דיגיטליים ו-BOSE הוא חיבור טבעי. חלק גדול מאזינים למוזיקה ופלייליסטים באמצעות אוזניות מנטרלות רעשים ואוזניות ריצה בעודם עושים ספורט וכמובן באמצעות רמקולים בבית או בחוץ. זיהינו דפוסי שימוש נרחבים בשירות של Spotify שמתאימים לרוח מותג BOSE.

 

BOSE


בהמשך לשיתוף הפעולה עם BOSE מפרסמת ספוטיפיי מספר נתונים על השוק הישראלי:


מתי מאזינים?

מנתוני ספוטיפיי עולה כי האזנה של ישראלים (נשים וגברים) בגילאי 25+ למוזיקה מתבצעת בעיקר לאורך שעות היום; 30% בין השעות 6 בבוקר ל-12 בצהריים, 38% בין 12 בצהריים ל-6 בערב ו-26% משעה 6 בערב עד חצות. רק 6% שומעים מוזיקה בשעות הלילה מחצות עד 6 בבוקר.

באיזה מכשיר מאזינים?

מנתוני Spotify עולה כי69% מהישראלים משתמשים באפליקציה דרך סמארטפון, 18% אפליקציית הדסקטופ במחשב, 4% דרך טאבלט, 5% באמצעות רמקולים חכמים, אקסבוקס, ומכשירים חכמים מקושרים נוספים ו-4% דרך האתר עצמו (שלא באמצעות האפליקציה).

 

BOSE


הפופ מנצח:

העדפות הישראלים מבחינת הז'אנרים הן 23% פופ ישראלי, 21% פופ, 19% ישראלי ים תיכוני, 9% רוק ישראלי, 9% רוק, 6% מזרחי, 4% ראפ, 4% דאנס, היפ-הופ ישראלי 3% ו- 2% מוזיקה אלקטרונית.

דרור גנות, מנכ"ל אדיו המשווקת הבלעדית של Spotify בישראל מציין כי Spotify מציעה למפרסמים ולמותגים הישראלים חווית פרסום חוצת פלטפורמות ופורמטים ומאפשרת להם להגיע לקהל עצום, ממוקד ומפולח בכל מקום ובכל סיטואציה.

 

*נכון לסוף חודש אפריל 2019 ל-Spotify בעולם יש כ-217 מיליון מנוייים כש-56% מהם במסלול עם פרסומות.

 

 

 

מעבר לתגובות בפורום