LG משיקה בישראל את LG Q60

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
09-07-2019 11:54

המכשיר החדש מסדרת ה- Q משלב תכונות של מכשיר פרמיום ויכלול תצוגת HD+ FullVision גדולה במיוחד בגודל 6.26 אינץ'. המכשיר יושק במחיר תחרותי במיוחד. על מנת להבטיח חוויית שימוש מקסימאלית, מכשיר LG Q60 משלב יכולות בינה מלאכותית שהיו זמינות עד כה רק במכשירי דגל וכן 4 מצלמות מתוכן 3 מצלמות אחוריות וחווית סאונד מקצועית. בנוסף המכשיר בעל עיצוב חדשני עם ממשק ידידותי לצרכנים שאינם רוצים להתפשר על טכנולוגיה מתקדמת

 

LG ישראל ורונלייט דיגיטל, יבואנית LG מובייל בישראל השיקו אתמול (8.7.2019) את המכשיר החדש מסדרת ה-Q, LG Q60 בעל עיצוב חדשני עם ממשק ידידותי לצרכנים שאינם רוצים להתפשר על טכנולוגיה מתקדמת. המכשיר משלב תכונות של מכשיר פרמיום, מציע מסך גדול באיכות גבוהה ,יכולות מבוססות בינה מלאכותית ומחיר אטרקטיבי. המכשיר משלב מסך HD+ FullVision בגודל 6.26 אינץ', 3 מצלמות אחוריות ומצלמה קידמת הממוקמת בחיתוך דמוי טיפת מים המאפשר לעשות שימוש מרבי ב- FullVision לצפייה נוחה, משחקים ותקשורת. כמו כן המכשיר משלב חווית סאונד מקצועית DTS:X 3D Surround, עיצוב יוקרתי וקל משקל, אך נבדק ועומד בתקן הקשיחות של צבא ארה"ב MIL-STD-810G.

 

המחיר המומלץ לצרכן עבור LG Q60 הינו 899 ש"ל וישווק בארץ החל מהיום אצל המשווקים המורשים  בצבע כחול טורקיז.

 

מגדיר מחדש דרכי שימוש

מכשיר הביניים החדש של LG  מציע מסך גדול באיכות גבוהה ויכולות מתקדמות מבוססות בינה מלאכותית. המכשיר משלב צגHD+ FullVision  של LG: צג  בגודל 6.26 אינץ''. המצלמה הקדמית ממוקמת בחיתוך דמוי טיפת מים, המאפשר לעשות שימוש מרבי בצג  FullVision, לצפייה נוחה, משחקים ותקשורת. מסגרת המכשיר הדקה מבטיחה נוחות אחיזה ביד אחת. על מנת להבטיח חוויית שימוש מקסימאלית, מכשיר LG Q60 משלב יכולות בינה מלאכותית שהיו זמינות עד כה רק במכשירי דגל. מצלמת הבינה המלאכותית (AI CAM) מזהה עצמים המוצגים מול העדשה וממליצה על מצב הצילום המתאים ביותר להפקת תוצאות מיטביות. כפתור ייעודי המקשר את המשתמש אל מערכת - Google Assistant – מספק גישה מידית למסייע הווירטואלי הנמצא כיום בשימוש הרחב ביותר בעולם הסמארטפונים.

 

LG Q60

 

 

מערכת אודיו DTS:X מתקדמת

מערכת האודיו DTS:X 3D Surround Sound, הנתמכת באוזניות איכותיות, מאפשרת למכשיר החדש לענות גם לדרישות של חובבי שמע קפדניים ביותר. טכנולוגיית האודיו המתקדמת מדמה מערכת קול היקפית בת 7.1 ערוצים – ותומכת בכל סוג של תכנים, החל ממשחקים, דרך סרטי קולנוע ועד להאזנה ללהיטים.

 

יסודות יציבים ועוד

על מנת להבטיח שימושיות יום-יומית, תהליך התכנון של סדרות Q התמקד בשני המאפיינים הבסיסיים הנדרשים ביותר על ידי משתמשי סמארטפונים: אורך חיי הסוללה וביצועי המצלמה. נוסף על המצלמה הקדמית בת 13MP, מציע LG Q60 שלוש מצלמות אחוריות: 16MP עם חיישן מיקוד אוטומטי (PDAF, 5MP) עם עדשה רחבה במיוחד, ו- 2MP עם חיישן עומק הקולט תמונה חדשה של נושא הצילום תוך הותרת רקע מטושטש. ארבע המצלמות במכשיר, מבטיחות צילום איכותי בכל מצב ותנאי סביבה. LG Q60 בעל סוללה בת 3,500mAh לשעות ארוכות של משחקים, קריאת חדשות או הזרמת תוכן.

 

LG Q60

 

 

 

LG Q60

- Chipset: Mediatek MT6762 Helio

- Display: 6.26-inch 19:9 HD+ FullVision Display

 
- (Memory: 3GB RAM / 64GB ROM / microSD (up to 2TB

- Camera – 4 Cameras:

- Rear (3 cameras): 16MP with PDAF / 2MP with Depth Sensor / 5MP with Super Wide Angle

- Front: 13MP

- Battery: 3,500mAh

- Size: 161.3 x 77 x 8.7mm

- Network: LTE / 3G / 2G

- Others: DTS:X 3D Surround Sound / AI CAM / MIL-STD 810G Compliance / Fingerprint Sensor / Google Assistant Button

 

 

מעבר לתגובות בפורום