סטנדרט חדש - השקת המתחם החדש של טופ אודיו

dtown
13-06-2019 12:36

אתמול הושק המתחם החדש של היבואנית ״טופ אודיו״. היינו שם, חזרנו פעורי פה. חו״ל זה פה!

שום דבר אינו תמים במתחם החדש של טופ אודיו. המתחם החדש שברחוב משכית בהרצליה, ממש מעל יגואר, מציב סטנדרט חדש. מעבר לקונסטרוציה ממתכת עליה מותקנות יחידות של Bowers & Wilkins המתחם אותו תיכננה האדריכלית המוכשרת ״הילה ישראלביץ׳״ הוא הצגה אחת גדולה וחסרת פשרות.

top audio

אין תיבה תמימה במתחם. מאחת ישלף מסך, מהאחרת רמקולים ומזו האחרונה תמצאו שהיא בעצמה איזה רכיב טכנולוגי ששלא ציפיתם למצוא אותו שם.

top audio

דלת הכניסה לחדר הקולנוע - לא קל למצוא

העיצוב אינו בטוב טעם, את זה אפשר להגיד על הבית שלי. העיצוב הוא מרהיב, מהמם, מרשים במיוחד!

top audio

אז מה יש שם?

נתחיל מאחד מחדרי הקולנוע המרשימים בישראל. את החדר תכננו במיוחד Bowers & Wilkins עבור טופ אודיו, והביצועים בהתאם. רמקולים מהסדרות הבכירות ביותר ממוקמות בחדר, ושם תוכלו להתרווח על הספות הכי נוחות בארץ ולצפות בסרט בתקנים המעודכנים ביותר ופשוט להתמוגג מהצליל.

top audio

חדר הקולנוע - חשוך פה, אבל כשהוא לא בחושך הוא מהמם

כיאה ליבואן מקצועי העוסק גם במערכות בתים חכמים תמצאו במתחם כיתת לימוד לצוות ההתקנות שם יתעדכנו וישפרו את היכולות שלהם בהבנת המוצרים ובהכרתם. מחלקת שירות טלפוני, משרדים מזמינים ומפוארים והכל על שטח ענק שבכל פינה בו תמצאו איזה משהו שיפיע אתכם.

top audio

top audio

יחידות רמקולים על קונסטרוקציית מתכת. מאפיין עקרי בעיצוב המתחם

טופ אודיו הציבה סטנדרט חדש בתחום. כיום היא היבואנית של מוצרי על בתחום הקולנוע והאודיו בניהם כמובן מוצר הדגל שלהם Bowers & Wilkins ולאחרונה הצטרפה לרשימת המותגים חטיבת היוקרה של אוקיו ה-Integra שאחרי חשיפת הנציגות הזו הפתיעו אותנו עם ההודעה שגם יצרנית ציוד האודיו האיכותית Anthem תיוצג על ידם וכבר פרוססור עם יחידות הגברה מרשימות שלהם מפעילה את חדר הקולנוע שלהם.

top audio

בנוסף, מותג הרמקולים הצרפתי הוותיק והמיוחד ELIPSON עבר גם הוא ליצוג שלהם. עוד נציגות חדשה מיוצגת על ידי טופ אודיו זה לא מזמן וזו יצרנית הרמקולים האלקטרוסטטים האמריקאית Martin Logan וזה בנוסף ליצרניות הוותיקות שהם מחזיקים כבר שנים רבות כמו Rotel הותיקה, Classe בתחום ההיי אנד באלקטרוניקה.

top audio

״יוסי גול״ מנכ״ל החברה: ״מה שאתה רואה את המתחם שלנו מבין מה היכולות שלנו. זה מתחיל באסטטיקה ואיכות ההתקנה, היכולות שלנו לחשוב מחוץ לקופסא מבלי לגרוע בביצועי הצליל זכות יועצי האקוסטיקה שלנו. כל מה שאתה רואה סביבך מציג את התפיסה שלנו כחברה. המותגים הטובים ביותר והשילוב שלהם במרחב. המקום הזה הוא בית לאדריכלים ולמעצבים אבל אנחנו אף פעם לא שוכחים את המפיצים שלנו והחנויות בכלל, וכמובן את חובבי הקולנוע והאודיו שהם מבחינתינו קהל חשוב ביותר. לכן, גם להם יש המון מה לראות ולחוות כאן״

top audio

המקום מרהיב והאירוע היה מכובד. אפשר להגיד ששם פגשנו את כל הקודקודים של התעשיה. כולם באו לראות, לכבד ולפרגן לאחת מהיבואניות החשובות ביותר בענף. ומכאן צוות דיטאון מאחל להם הצלחה רבה.

מעבר לתגובות בפורום