חנות המותג Bang & Olufsen נפתחה בקניון TLV FASHION MALL

נמר לוי
29-05-2019 10:49

לראשונה יוצגו מסכי טלוויזיה של החברה ורמקולים מיוחדים אשר משמשים כפריט עיצובי בחלל הבית

חנות הדגל הראשונה בישראל למותג הפרמיום הדני Bang & Olufsen נפתחה בקניון TLV FASHION MALL בהשקעה של 1.5 מיליון ₪. ל- Bang & Olufsen למעלה מ- 700 חנויות מסוג זה בעולם.

החנות אשר ממוקמת בקניון TLV מציגה את כל מגוון מוצרי המותג, עם אפשרות התנסות, האזנה וקבלת הסברים והדרכות. כמו כן יימכרו בחנות אביזרים ומוצרי אופנה משלימים. לראשונה יוצגו וימכרו בישראל מסכי טלוויזיה יוקרתיים עם חתימת הסאונד המפורסמת של המותג ורמקולים מיוחדים אשר משמשים כפריט עיצובי בחלל הבית, על הקירות או הרצפה.

  Bang & Olufsen

רונן ברקוביץ׳ מסביר לעיתונאים על שלל המוצרים

לדוגמא: 

  • רמקול ה- BeoLab 50 – רמקול רצפתי עוצמתי, מוגבר, אקטיבי ואלחוטי המשלב טכנולוגיית שמע מהפכנית עם עיצוב יוקרתי בעבודת יד מוקפדת במחיר של החל מ 99,000 ₪ לזוג.
  • רמקול הקיר Beosound Shape מערכת רמקולים מודולרית לתליה על הקיר, ניתנת להתאמה אישית ומורכבת מרמקולים בצורת משושים היוצרים יחד יצירת אמנות. מערכת הרמקולים מתאימה עצמה לחלל שבה היא נמצאת ומשפרת את האקוסטיקה של החדר באמצעות בולמי רעשים מובנים במחיר של החל מ 12,900 ש"ח.  
  • BeoRemote– שלט רחוק מעוצב מאלומיניום מחושל, המאפשר שליטה בכל מוצרי Bang&Olufsen באמצעות ממשק אינטואיטיבי חכם ומתקדם, הניתן להתאמה אישית במחיר של במחיר של 1,190 ₪ .
  • רמקול  BeoSound 2 GVA- רמקול אלחוטי בעיצוב איקוני עם סאונד 360° באיכות פרימיום, תומך ב- Google Assistant. הפעלת הרמקול נעשית באמצעות טפיחה או החלקה על קודקודו ללא תלות במיקום שבו טופחים. תומך בכל שירותי הזרמת המוזיקה במחיר של 9,590 ₪ .   
  • BeoSound Edge- רמקול בעיצוב מהפכני, מינימליסטי ומרהיב, בהשראת מטבע. עם חיישני קרבה ומגע שהופכים את השימוש בו לאינטואיטיבי ומהנה במיוחד. כולל מערכת סאונד מרשימה בעוצמתה ובאיכות שלה במחיר של 13,990 ₪ .
  • Beolab18- רמקול בצורת עמוד סאונד יוקרתי, אלחוטי ובעיצוב אייקוני. העדשה האקוסטית מפיצה באופן שווה את התדרים העליונים בקשת אופקית של 180 מעלות, ומספקת חוויות סאונד איכותית על פני החדר ולא רק מול הרמקול. לרמקול טביעת רגל קטנה להפתיע. שמאפשרת לשלבו כמעט בכל מקום במחיר החל מ 27,490 ₪

 

בחנות מוצגים כל  מוצרי המותג הכוללים בין היתר כ- 120 מוצרים שונים החל מאוזניות In-Ear     ו- On-Ear    , רמקולים, מערכות סאונד, סטריאו ומוזיקה בעיצוב פורץ דרך ועוצר נשימה המשלב את שיא הטכנולוגיה, מתמזג בעיצוב הבית ומשדרג אותו ואת חוויית ההאזנה למוזיקה.      

 Bang & Olufsen

שגרירת דנמרק בישראל, הגברת Charlotte Slentes מברכת הצלחה

 

Bang & Olufsen

קספר סטינגקר- מנהל פיתוח עסקי Bang & Olufsen

רונן ברקוביץ מנכ"ל ביקונקט אשר משווקת את מוצרי Bang & Olufsen     בישראל: "עוד לפני הפתיחה הרשמית החנות הפכה להיות מוקד התעניינות לחובבי הסאונד האיכותי ובעלי מוצרים קודמים של המותג אשר שווקו לאורך השנים. החנות תאפשר הן ללקוחות פרטיים והן למעצבי פנים ואדריכלים לתכנן את חלל המגורים שלהם בשילוב מערכות הסאונד על מנת להאזין למוזיקה לא רק באיכות הגבוה ביותר אלא גם בעיצובים המיוחדים ביותר. אנו מאמינים כי מותג בעל שם עולמי ונוכחות בכל הערים המרכזיות בעולם היה חייב להגיע לישראל וגאים להיות החברה שנבחרה להוביל את המהלך.״

בחודשים הקרובים מתכננת החברה השקה של מגוון מוצרים חדשים בינהם טלוויזיות ה- Harmony     שהוצגה בתערוכת העיצוב באיטליה ואשר תשווק בישראל במקביל להשקה העולמית, הוסיף ברקוביץ'.

Bang & Olufsen

Bang & Olufsen  הינה חברה דנית, בעלת עשרות שנים של פעילות, עשייה ויצירת מוצרי סאונד המובילים באיכות ועיצוב. המותג הינו מותג פרמיום, המשמר ערכים של איכות ועיצוב דרך עיצוב חדשני ובכך מכוון לאנשים צעירים עם מודעות לעיצוב ואורח חיים פעיל. מורכב ממוצרים קלים לשימוש, אינטואיטיביים, אשר משתלבים בחיי היומיום בקלות ובסטייל.


Bang & Olufsen

אוסף מוצרי החברה מכל הזמנים שהוצג על ידי אלי סטרומצה. זהו חלק קטן מהאוסף הפרטי שלו.

מעבר לתגובות בפורום