חנויות
פיוז ארמה אודיו אודיו אקסטרים Sonic Bliss אמנון סאונד סטריאו פרו Soundquest קודו אודיו Stereoscope סטריאוסקופ למטייל אניגמה קולנוע ביתי גופי תאורה
הוסף ל::

רסיבר קולנוע ביתי ימהה RX-A1080 במבחן | אודיו וקולנוע ביתי | ביקורות | ראשי

רסיבר קולנוע ביתי ימהה RX-A1080 במבחן

גודל אות: Decrease font Enlarge font
yamaha rx-a 1080 yamaha rx-a 1080

איציק ירקוני מקבל את רסיבר הקולנוע החדש של ימהה. הפעם, רסיבר בגזרת הביניים של החברה. הכנסו וגלו מהן מסקנותיו

השנה הוחלט באתר להתמקד יותר בסקירות רסיברי אמצע משלל המותגים וזאת מכוון שמרביתם בעלי תכונות משובחות הנושקות לרסיבר דגל במחירים אטרקטיביים יותר המתאימים לקהלים רבים יותר בקרב חובבי שמע רב ערוצי. היום בסקירה יעמוד למבחן רסיבר ימאהה דגם RX-A1080 התומך ב-7 ערוצי הגברה, RX-A1080 מביא עימו חידושים ושיפורים מתבקשים בנגזרות שונות לעומת הדגמים הקודמים, החל ממשק ותפריטים נוחים, שלט משופר ואיכותי, טכנולוגית עיבוד סאונד, ועוד. מכוון שהרסיבר תומך רק ב-7 ערוצי הגברה עצמאיים החלטתי לקחת אותו למבחן ארוך בתצורה של 7.2 ערוצים בכל סוגי הפורמטים. 

מי את ימאהה?  

ימאהה היא חברה יפנית המייצרת מגוון רחב של מוצרים בתחום המוזיקה. מכלי נגינה אקוסטיים ועד לסינתיסייזרים. בנוסף היא מייצרת רמקולים מגברים ומערכות שמע וקולנוע ביתי. לקונצרן חברות נוספות כמו למשל ״ימאהה מוטור״ שמתמחה בעיקר ביצור אופנועים, אופנועי ים וטרקטורונים. כמובן שמדובר במחלקות שונות, מפעלים שונים וזה שעושה את הכידון של אופנוע הים לא ממש משפיע על בורר העוצמה של הרסיבר. אבל עדיין, יש להבין שמדובר בחברת ענק מוכשרת מאוד.


yamaha rx-a 1080

מה יש בחתן השמחה? 

ימאהה RX-A1080 שמיוצר במלזיה שומר על המידות המקובלות ברסיברים, הוא נראה גדול ובומבסטי, משקלו 14.9 ק"ג הבנויים היטב ובאיכות הרכבה מרשימה במיוחד, הוא מגיע בשתי רמות גימור, שחור מוברש, ואלומיניום מוברש. מדובר ברסיבר בתצורת 7.2 ערוצים מלאים בלבד, תמיכה בכל מעבדי האודיו הישנים והחדשים, תמיכה ב-DOLBY ATMOS ו-DTS-X על פי נתוני היצרן יחידת הגברה חדשה מספקת 110 וואט RMS לכל ערוץ ב-8 אום (בשני ערוצים פועלים יחדיו) בחזיתו קיימים כפתורים המאפשרים לשלוט בו גם ללא שלט, הרסיבר מתהדר בממירים חדישים מתוצרת 

Professional grade ESS 384 kHz / 32-bit SABRE™ DAC (ES9007)התומכים בשבעת ערוצים..הממירים החדישים בעלי יחס אות לרעש טובים במיוחד המגיעים לטווח דינמי של עד 120 dB, לרסיבר 7 כניסות  HDMI אחוריות בתקן. 2.0B . יש גם שלוש יציאות HDMI . כל מארג הכניסות והיציאות תומך בהעברת וידאו בתלת מימד (למי שעוד מעוניין בפורמט הנזנח). מבחינת תמיכה ב-4k  היא מלאה למדי: תאימות לתקני הצבע   HDCP2.2, HDR10 / Dolby Vision / HLG and BT.2020 compatibleהכולל תמיכה בקצב העברת הפריימים בוידיאו היא עד 60 פריימים לשנייה בקצב נתונים של עד 18.2 GBPS ותמיכה ב-Alexa  כמקובל בדגמי 2019. עוד תמצאו באחוריו. 7 כניסות אנאלוגיות, 3 כניסות אופטיות, 3 כניסות קואקס וכמובן 7 יציאות לרמקולים, כולם מבוססים על מנגנון נעילה סיבובי נוח, ואיכותי.

ה-1080RX-A מגיע עם טכנולוגית עיבוד סראונד חדשנית וראויה הנקראת טכנולוגיית AI המובנית ב- DSP תפקידה לנתח באופן מיידי כל סצנה על ידי התמקדות באלמנטים שונים של הצליל כגון דיאלוג, מוסיקת רקע, צלילי סביבה ואפקטים קוליים, היא מייעלת באופן אוטומטי את אפקט הסראונד בזמן אמת. מה שבפועל יוצר תחושה משכנעת של ריאליזם, בפועל היא מאפשרת לך לקבל את חוויית הבידור העמוקה והנכונה ביותר.

yamaha rx-a 1080

סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ושירותי מוסיקה מקוונים

כיום, חלק גדול של האזנה למוסיקה שלנו מתרחש בתחום הדיגיטלי. לכן, תוכלו להתרשם בתכונות מוסיקה דיגיטליות רבות של RX-A1080, לרסיבר חיבור רשת אלחוטי – WiFi, וקווי. קישוריות  Bluetootוסטרימר פנימי המאפשר לנגן מוסיקה מהמחשב או כונני רשת ומכשירים ניידים כמו טאבלטים/סמארטפונים מבוססי אנדרואיד או אפל כולל תמיכה ב- Air Play בקבצי אודיו נתמכים: DSD 2.8MHz/5.6MHz, 192kHz/24bit FLAC/WAV/AIFF,  Apple Lossless 96kHz / 24-bitאפשר להאזין גם לתחנות רדיו אינטרנט ושירותי מוסיקה כמו  Spotify באזורים נתמכים. אפליקציית המכשיר תומכת בעברית, היא מאוד מרשימה ונוחה לתפעול, להזרמת מוזיקה מהסמרטפון, הטאבלט ועוד. זוהי האפליקציה הנוחה ביותר לשימוש ותפעול שהכרתי עד היום! כשאני אומר נוחה, אני מתכוון לזה שגם מי שמוגדר כ״טכנופוב״ יצליח להסתדר איתה בקלות. וזה, לפחות מול המתחרים, בנוסף, לימאהה אפליקציה מרהיבה הנקראת   MusicCast לאפליקציה יכולת שליטה על 4 אזורים בבית מבלי לפגוע ביכולת הרסיבר הכוללת הוספת רמקולי סראונד אלחוטי, וכל זאת ללא שימוש בערוצי ההגברה של הרסיבר אם כי ברכיבים חיצוניים התומכים בשיטה זו. ולכן, בכדי ליהנות מאפליקציית MusicCast  על כל מרכיביה יש לרכוש את ליין מוצרי החברה המתאימים.

תאימות  

תמיד ישנן ספקות לגבי תאימות בכל הקשור לתקני HDMI והתממשקות לשאר המכשירים. ה-1080 RX-A תומך בתקן HDMI 2.0B הוא עבר את המבחן בהצלחה מוחלטת, מול כל סוגי המכשירים שחוברו לו, תאימות מושלמת עם כל המקורות כולל כאלו שכוללים מחברי HDMI בתקנים מיושנים כמו 1.3 ו-1.4 סנכרון מצוין בהפעלת קבצים, מעבר מהיר ומדויק בין הכניסות, הימאהה RX-A1080 מסוג הרסיברים שנוטע בך תחושה שהכול עובד וזורם איתו בקלות.

מערכת כיול  

ה-RX-A1080 מגיע עם מערכת כיול ייחודית הנקראת YPAO™-R.S.C. with multi-point measurement and precision EQ  פרי פיתוח החברה, מדובר במערכת כיול מתקדמת קלה ונוחה לתפעול. ההליך פשוט מאוד ואורך מספר דקות בסיום התהליך קיבלתי תוצאה מצוינת, למרות זאת מהתנסות רבת שנים הגעתי למסקנה ששום מערכת כיול לא מניבה תוצאה מושלמת ותמיד חסר משהו (בס, גבוהים, מיד). וזה למרות שיש חובבים רבים הסומכים על מערכת זו ב״אוזניים עצומות״. עם זאת כנקודת פתיחה מערכת הכיול ב-1080 עושה עבודה מעולה.

קולנוע ביתי מסורתי  

מבחן שמע רב ערוצי: הרכב 7.2 ערוצים 

נתמקד בסרטים בשיטות דולבי TRUE-HD ו -DTS HD MASTER-ונגלה שהימה לוקה מעט בחוסר דינמיות ואין כקטע הפתיחה של  "קוונטום של נחמה", הסרט ה-22 בסדרת ג׳יימס בונד כדי להדגים זאת. מצבור של אלמנטים מאתגרים כמו מנועים של מכוניות עצבניות, יריות, התנגשויות, חריקת צמיגים – כאשר ברקע מתנגנת מוזיקה היוצרת אווירת מלחמה. הפסקול שואב מהרסיבר את כל משאבי הכוח שלו, ה-1080RX-A מעניק תחושת נפח, והפרדה ראויים תוך פירוט מאוזן אך הייתי מצפה לנגוס בקצת יותר בשר.  

נמשיך עם ״ספר הג'ונגל (2016) וגם כאן הסראונד איכותי ומאתגר. מוגלי, לבדו בג'ונגל, שומע את הנחש קא מכל עבריו – ואנחנו חשים זאת בכל רמקול בנפרד, בנוסף לדיאלוג נשמעים אירועים נוספים סביב וכל אלו מחייבים את הרסיבר ביכולת פענוח מזהירה. ה- 1080RX-A יצר תחושת נפח טובה, המלווה ביכולת הפרדה ודיוק די טובות. יכולתו של הימאהה ליצור נפח פירוט והפרדה מרשימים, אך בעיית דינמיות קלה בלטה בקטע הפתיחה ב״אחוות הטבעת״ הסרט הראשון בטרילוגיית ״שר הטבעות״. הסראונד מעולה, כל השאר פחות. קחו כדוגמא את צליל הקליעים בסרט MAX PAYNE, הוא טוב, אך ניתן לחוש שירי הקליעים במכונית מתקשה ליצור אימפקט, אותה תחושה המשיכה ללוות אותי גם בקטע היריות המוצלבות בסרט THE BOOK OF ELI.

הערה: כשאני מדווח על ״חוסר דיוק״ אני מתכוון בעצם לפוקוס חסר. לדוגמא: כאשר הקליעים עפים באוויר לא ניתן ממש לחוש את האימפקט של מיקום מדויק ביציאת הקליע מהקנה אם כי צליל מפוזר מעט, לא מוגדר מספיק ולא מפוקס. זה כמובן, דורש ריכוז והתנסות במכשירים רבים, כך שהמאזין הלא מיומן לא תמיד יצליח להבחין בכך. ולכן, חשוב מאוד להאזין למוצר בריכוז על מנת לגלות בו גם חסרונות מהסוג הזה שעלול להעלם מהאוזן.

הופעות בסאונד רב-ערוצי 

הרכב: 7.2 ערוצים 

בכותר הבלו-ריי "Hit Man Returns: David Foster & Friends" התמקדתי בקטע של דונה סאמר ו-סיל; קולה של סאמר בתחילה נשמע ברור, עם נפח מצוין בעת שסיל שהצטרף בהמשך נשמע גם הוא היטב ושהרסיבר יוצר הפרדה טובה בין הצמד ובין הכלים סביבם. אותה הפרדה משובחת נוצרה גם בבלו ריי מהופעת האיחוד של פוליס בבואנוס איירס, סטינג זרח מעל הכלים המנגנים סביבו ובעת ששומעים ברקע את הקהל ומחיאות הכפיים אלו כמעט ולא התערבו עם מה שנשמע מהבמה. בהופעה החיה של אדל באולם ״רויאל אלברט הול״ בלונדון קולה נשמע צלול ומדויק, התזמורת נשמעה מצוין ומחיאות הכפיים של הקהל גרמו לי לתחושה שאני מוקף באלפים שמסביב.

סטריאו, רק שני ערוצים. 

הרכב: רסיבר ימאהה 1080RX-A ומסביבו: נגן פיוניר LX-91 זוג רמקולים טאנוי DC10TI

מתוך הרגל הגיע אריק טרופאז באלבומו המצוין Quartet Bending new corners. הקטע החמישי זיגפריד מאתגר מאוד רסיברים לקולנוע ביתי הוא מחייב יכולת הפרדה עילאית בין הכלים RX-A1080 היה טוב מאוד, שילוב הבאס עם הפסנתר בלט כנדרש ובהמשכו השתלבה היטב חצוצרה צליל המצילות היה עוקצני ומלטף כרצוי וקולו של הזמר נייה בקע באופן מעולה מהשילוב בין הרסיבר לרמקולים. הימה התנהג כאן כמו מגבר משולב איכותי והתרשמתי ממנו די לחיוב.

עוד הופיע בשלב זה זמר הבלוז האגדי ג׳ון לי הוקר בקולו החרוך. בקטע  The Healer אשר מילאה מוסיקה את כל מרחב הבמה הסטריאופונית שנוצרת בין הרמקולים. הכלים נשמעים טבעיים, וההפרדה בין התופים והגיטרה די ברורה. קולו החרוך של הוקר צלול עד כמה שאפשר ומביא עימו לחדר עומק סביר. הצליל טבעי, מפורט, מאוזן ומרשים גם בקטעי מוסיקה רבים אחרים. הישג מכובד עבור רסיבר קולנועי רב ערוצי. 

פורמט אטמוס לא תקרתי! 

הרכב: 7 רמקולים ושני הסאבים פעילים במלואם 

הימאהה 1080 RX-Aמגיע רק עם 7 ערוצי הגברה ולכן העדפתי לבחון אותו בתצורה של  7.2 ערוצים מאשר 5.2.2 ערוצים כדי לקבל את אפקט הסראונד במלאו משלל הסרטים שנבחנו בפורמט 7.1, פורמטי האודיו החדשים דולבי אטמוס, וdts-x  די מלהיבים, והם מרגשים אותי כל פעם מחדש. שני הפורמטים התקרתים בתפרוסת מלאה (נכון לסוף 2019) של 4 רמקולי תקרה הם משאת נפשו של כל מקצוען קולנוע ביתי הראוי לשמו. כן רבותי. הם מרשימים ביותר בהביאם במה רחבה, מוגדרת ועמוקה עם דיוק מצוין, תוספת הרמקולים בתקרה מגובים בעיבוד משובח והגברה מתאימה מעצימה את החוויה, היא משלימה בצורה מרהיבה מעברים בקטעי סראונד ומייצרת סאונד איכותי שעוטף אותך מכל הכיוונים. בכל הקטעים שבחנתי את הרסיבר בפורמטי דולבי אטמוס, וב-DTS-X-  בתצורה של 7.2. ה-1080 הצליח לייצר בחדר במת סאונד רחבה, עמוקה, ודינמית. הפרק האחרון בסדרת מעלליו של ג׳ייסון בורן בפורמט DTS-X  מתעלה על עצמו בקטע מרדף אנרגטי ורב מעללים בסיום הסרט, ה-1080 פיתח כאן דינמיות נפח מרשים והפרדה ראויה, כך גם בקטע הקרב האכזרי העקוב מדם בסרט HACKSAW RIDGE  בסיומו נזקקתי לכמה רגעי מנוחה, הימה סיפק במהלך כל האירוע אנרגיה טובה וסראונד  מצוין, יחד עם זאת חסרונם של רמקולי התקרה די בלטו לאורך כל קטעי הבחינה, התחושה הזאת ליוותה אותי בכל הקטעים שנבחנו  בדולבי אטמוס ו-DTS-X.

נקודות ציון

העמדה 

ה- Yamaha RX- A1080 שומר על טמפרטורת עבודה די סבירה, וזה למרות שאין לו כלל מאווררים, אני שם על זה דגש כנקודת זכות לרסיבר המבוסס על הגברה טרנזיסטורית   מלאה. למרות זאת מומלץ לתת לו מרווח סביר עבור אוורור מעליו ומצדדיו במרווח של כמה ס"מ, לאחר שעות עבודה די מאומצות הוא הגיע לטמפרטורת עבודה די סבירה של 40.5 מעלות צלזיוס.  

yamaha rx-a 1080

שליטה 

ה-RX-A1080 מגיע עם שלט חדיש מואר איכותי וארגונומי, אינו עמוס בכפתורים מאוד פונקציונאלי ברור ונח לתפעול, מאידך נקבל גם את אפליקציית המכשיר המושבחת ביותר, היא קלה ונוחה לתפעול ותומכת בעברית.  

yamaha rx-a 1080

נוחות תפעול

ה-1080RX-A כולל תפריטים חדשים ונראות חדשה הקלים לתפעול, הנקראים:

 Advanced GUI on-screen display with HD capability

זהו שינוי דרמטי לעומת הדגמים היוצאים שהציגה החברה, הרסיבר הזה קל ונח לתפעול וזורמים איתו דיי בקלות

yamaha rx-a 1080

תפריט ראשי

yamaha rx-a 1080

תפריט אפשרויות

yamaha rx-a 1080

תפריט אקולייזר

בעד  

איכות רכיבים ובניה משובחת ביותר, איכותי בהופעות וסרטים בכל סוגי הפורמטים, מערכת-RC  קלה ונוחה, תמיכה ב-2 אזורים אודיו וידיאו, מערכת שליטה איכותית, שלט איכותי, אפליקציה מרהיבה, נוחות תפעול. 

נגד  

7 ערוצי הגברה בלבד. לוקה מעט בחוסר דיוק בסרטים.

שורה תחתונה: רסיבר טוב מאוד המשלב אמינות ואיכות 

מחיר: 8180 ש״ח

אחריות: 3 שנים מלאות אס ג'י אלקטרוניקה 

ציון סופי:7.7 מתוך 10

רשימת ציוד

אמצעי תצוגה: מסך סוני SONY KD-75XF9005

רסיבר: YAMAHA RX-A1080

רמקולי חזית:  TANNOY DC10TI

רמקול סנטר: Klipsch KL-650 THX ULTRA2

נגן; אופו OPPO UDP-203

נגן: פיוניר Pioneer BDP-LX91

רמקולי סראונד:Klipsch RP502S  

רמקולי סראונד אחורי: Klipsch RB81MKII 

זוג סאבים: Klipsch R-115SW

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (51 תגובות פורסמו):

avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
ביקורת מעולה על מוצר מצוין. תודה איציק. השאלה היא מה המשמעות של אי תמיכה בתשעה ערוצים כחסרון כאשר ברוב המוחלט של הבתים זו גם ככה לא אופציה. הרי גם 7.1 זה אפשרי רק בסלונים שיש מרחק בין מספק בין איזור הישיבה לקיר אחורי.
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
ביקורת מעולה על מוצר מצוין. תודה איציק. השאלה היא מה המשמעות של אי תמיכה בתשעה ערוצים כחסרון כאשר ברוב המוחלט של הבתים זו גם ככה לא אופציה. הרי גם 7.1 זה אפשרי רק בסלונים שיש מרחק בין מספק בין איזור הישיבה לקיר אחורי. לפני שאנחנו מתחילים לפנטז על מערכת שמע בתצורה של 7.1 ערוצים אנחנו זקוקים לחלל מתאים למערכת בתצורה של 7.1 ערוצים, משמע שהמרחק בין ספת הישיבה לקיר האחורי תהיה במרווח של 1.5 מטר במינימום. כשהנתון קיים הדרך סלולה לבניית מערכת בתצורה של 7.1 ערוצים בתוספת ארבע רמקולי אטמוס 7.1.4 ערוצים. מרבית הסלונים בישראל ספת הישיבה היא צמודת קיר, משמע שאין מצב לבניית מערכת שמע של 7.1 ערוצים!! ולכן כשיש ברשותנו רסיבר בעל 9 ערוצי הגברה היא מאפשרת לנו בניית מערכת שמע בתצורה של 5.1 בתוספת ארבע רמקולי אטמוס בתצורה של 5.1.4 ערוצים שיניבו תוצאה טובה יותר משמעותית מדחיסת רמקולים מיותרים לחלל האזנה לא מותאם.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
לפני שאנחנו מתחילים לפנטז על מערכת שמע בתצורה של 7.1 ערוצים אנחנו זקוקים לחלל מתאים למערכת בתצורה של 7.1 ערוצים, משמע שהמרחק בין ספת הישיבה לקיר האחורי תהיה במרווח של 1.5 מטר במינימום. כשהנתון קיים הדרך סלולה לבניית מערכת בתצורה של 7.1 ערוצים בתוספת ארבע רמקולי אטמוס 7.1.4 ערוצים. מרבית הסלונים בישראל ספת הישיבה היא צמודת קיר, משמע שאין מצב לבניית מערכת שמע של 7.1 ערוצים!! ולכן כשיש ברשותנו רסיבר בעל 9 ערוצי הגברה היא מאפשרת לנו בניית מערכת שמע בתצורה של 5.1 בתוספת ארבע רמקולי אטמוס בתצורה של 5.1.4 ערוצים שיניבו תוצאה טובה יותר משמעותית מדחיסת רמקולים מיותרים לחלל האזנה לא מותאם. הבנתי. זה אומר שעדיין ה-9 ערוצים זה דבר נחוץ. תודה על התשובה.
avatar
Yasmart 1970-01-01 02:00:00
תודה על הסקירה!
avatar
niguy 1970-01-01 02:00:00
סקירה מעולה,תודה רבה. הבנתי מהביקורת שניתן להנות מפורמט אטמוס גם ללא רמקולי תקרה. האם אפשר להנות ממנו גם מתצורה של 5.1 או שהמינימום זה 7.1? או במילים אחרות, אני אשמע הבדל בין פורמט אטמוס ל DTS-HD בתצורה של 5.1?
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
סקירה מעולה,תודה רבה. הבנתי מהביקורת שניתן להנות מפורמט אטמוס גם ללא רמקולי תקרה. האם אפשר להנות ממנו גם מתצורה של 5.1 או שהמינימום זה 7.1? או במילים אחרות, אני אשמע הבדל בין פורמט אטמוס ל DTS-HD בתצורה של 5.1? אכן, 7.1 מפענח את פורמט האטמוס המצוין. קיים הבדל עצום בין פורמט אטמוס לבין DTS HD.
avatar
zariel 1970-01-01 02:00:00
הי איציק לגבי שמיעת סרט ב מפענח 7.1, מה זה אומר ? שיש הפרדה ל 7 ערוצים , וכל ערוץ מקבל אות שונה מרעהו, כלומר אני שומע מכל ערוץ אפקט אחר, או,שיש כפילות ,נניח שזוג רמקולים מפיקים את אותו הסאונד ? מעבר לכך,אחלה סקירה, חן חן.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
1. DTS HD MASTER יכול להגיע עד 7.1 ערוצים מוקלטים. 2. DTS MASTER:X נתמך החל מ 5.1 (סטנדרטי). 3. DTS Neural:X מצב DSP מעובד אולפן מבית DTS בו ניתן להשמיש כל רמקול קיים במערכת החל מ-2.0 רמקולים ועד ל-7.2.4 רמקולים. 4. Dolby TrueHD יכול להגיע עד 7.1 ערוצים מוקלטים. 5. Dolby Atmos מצריך מינימום תצורת 7.1 רמקולים או 5.1.2 רמקולים. 6. Dolby Surround מצב DSP מעובד אולפן מבית Dolby בו ניתן להשמיש כל רמקול קיים במערכת החל מ-2.0 רמקולים ועד ל-7.2.4 רמקולים. במידה וההקלטה מגיעה כ-DTS X או Dolby Atmos, ובמידה והמערכת כוללת את מינימום הדרישות הנ"ל שפורטו, יהיה ניתן להנות מהפורמטים הנ"ל, במידה והסרט מוקלט Dolby TrueHD או DTS Master והמערכת תומכת בפורמטים הנ"ל, זה מה שתשמע. לא ניתן להפוך DTS HD Master מוקלט ל- DTS master: X מוקלט, כן יהיה ניתן לקחת נניח כפי שצויין בסעיף 3 ו-6 כל פורמט קיים (עד 7.1 מוקלט) ולהלביש עליו מצב DSP מעובד כפי שנכתב אשר יוצר אשליה מאוד חכמה ומאוד יעילה לפורמט ה-3D (במידה וקיימים 2 או 4 תיקרתיים ו/או רמקולי presence קדמיים/אחוריים ו/א שימוש ב-BACK גם כאשר ההקלטה היא 5.1 נניח, בקיצור כל רמקול הקיים במערכת).
  1. אם ה-SETUP הוא 5.1 סטנדרטי, במידה ומפעילים מצבי DSP הנ"ל, התוצאה יכולה להרגיש למאזין כתומאה עשירה ומרשימה יותר, ובמידה וההקלטה היא DTS:X, מצבים אילו לא יהיו פעילים, המערכת תנגן את הפורמט המוקלט, פורמט ה-ATMOS "ישונמך" ל-TrueHD.
  2. אם ה-SETUP הוא 7.1 סטנדרטי (עם אחוריים backים), במידה ומפעילים מצבי DSP הנ"ל, במידה וקיימים Backים וההקטלטה היא 5.1 נטו, מצב זה יאפשר ל-Backים לפעול ובאופן מאוד משכנע!, כמו כן פורמט ה-DTS:X יתנגן על 7.1 רמקולים/ערוצים וכנ"ל פורמט ה-Atmos.
  3. אם ה-SETUP הוא 5.1.2 ו.או 5.1.4 עם תוספת של רמקולי אפקט תיקרתיים או מוגבהים, מידה ומפעילים מצבי DSP הנ"ל,מצב זה יאפשר ל-רמקולי האפקט להיות פעילים גם כאשר ההקלטה היא 2.0 ומעלה!
  4. אם ה-SETUP הוא 7.1.2 ו.או 7.1.4 עם תוספת של רמקולי אפקט תיקרתיים או מוגבהים ו/או אחוריים, במידה ומפעילים מצבי DSP הנ"ל,מצב זה יאפשר ל-רמקולי האפקט ואחוריים להיות פעילים גם כאשר ההקלטה היא 2.0 ומעלה!
avatar
moshem74 1970-01-01 02:00:00
ברסיברים ימאהה מס'1. ציון 10. ועכשיו שאלה לאיתיי: היה לך אנטם 720 הכי גבוה, היית חוזר לאנטם אחרי הימאהה? (תשובה ב כן/לא).
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
הי איציק לגבי שמיעת סרט ב מפענח 7.1, מה זה אומר ? שיש הפרדה ל 7 ערוצים , וכל ערוץ מקבל אות שונה מרעהו, כלומר אני שומע מכל ערוץ אפקט אחר, או,שיש כפילות ,נניח שזוג רמקולים מפיקים את אותו הסאונד ? מעבר לכך,אחלה סקירה, חן חן. במידה והסרט מוקלט ב-7.1 אתה אמור לקבל אפקט מכל רמקול בנפרד.
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
ברסיברים ימאהה מס'1. ציון 10. . תלוי לדרישות המשתמש.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
עריכה
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
היי משה יכול לומר שה 720 בסה"כ תפקד טוב אצלי, מערכת הכיול תפקדה לאחר התאמתה לחלל והרמקולים וטעם המאזין, לקח לי הרבה זמן (לא מעט סשנים של כיול והגדרות) ו-אנרגיה בשביל להביא את המערכת למקום נכון מבחינתי, מאמין שהתוצאות דברו בפני עצמן. חברת anthem הרגישה ומרגישה (לי)עד היום כ "cut the bullshit" אנחנו פה בשביל לעשות את העבודה תכלס. הכיול, הגדרות ומסקנות: הימאהה ידע לטפל היטב בסאב, גם EQ לאחר שעברתי עליו פזית ובחנתי את תוצאותיו ראיתי לנכון לאחר ניסוי שהימאהה בהחלט שיחק אותה עם הסאב ונשמע מעולה עם ניהול הבאס שהוגדר. מעט "שיפרתי" את תגובת הסנטר והסראוונדים (אבל ממש בקטנה, הימאהה גם פה עשה בסה"כ עבודה מעולה). לסיכום: !עובדתית!, הגעתי לתוצאה טובה מאוד *בהרבה פחות* זמן "מסך" ואנרגיה עם ה-3080 מאשר עם האנטם 720 (שניהם כפרוססור בלבד), אך גם המערכת השתנתה ברובה המכריע, אז פה אני בהחלט מסתייג ומסכם זאת רק כתוצאה מוגמרת "סופית" הנשמעת במצב נתון. אצל ימאהה "תיקתקתי" יחסית. סיכום נוסף: בסה"כ אני מבסוט! מאוד. . איתי שמחתי לראות שהגעת למסקנה שגם רסיבר מיינסטרים יכול להתאים לך, ואין שום סיבה לזלזל בחברות הללו. מאחל לך הנאה מרובה מהרכישה החדשה.(ורד)
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
איתי שמחתי לראות שהגעת למסקנה שגם רסיבר מיינסטרים יכול להתאים לך, ואין שום סיבה לזלזל בחברות הללו. מאחל לך הנאה מרובה מהרכישה החדשה.(ורד) תודה רבה:שתוי:
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
איציק לא מדוייק ופשוט לא נכון. אשמח להבא שלא תכניס לי מילים לפה, תודה. תקרא שוב את מסקנותיי בהודעה קודמת. מעבר ליתרונות מסויימים במיוחד עם נוחות הממשק שמצאתי באנטם 720 ויתרון קביעת Cross מדוייק יותר, בקונסטלציה עם מערכת הכיול הקודמת (ARC2), אכן הימאהה 3080 עושה עבודה יעילה יותר ב-overall. וכן אני מוצא את ה-3080 כפרוססור מועדף. אכן מצב ה-DSP החדש ומערכת הכיול הנוחה בהחלט מביאים לתוצאה חוויתית יותר. יחד עם זאת ה-SETUP שלי, עבר שדרוג דיי עצבני. לאנטם יש מערכת כיול חדשה/דור 3 בשם Genesis מציע לקרא עליה! מניסיון של חבר, התוצאה טובה משמעותית מהדור הקודם. על כן אני לא יכול לענות בוודאות מה עדיף תכלס, ראה תשובתי ל - moshem74 באשר ל:"מאחל לך הנאה מרובה מהרכישה החדשה." שאחלת לי תודה רבה:שתוי: ושוב אחלה סקירה. באיזו תצורה נמצא הסטאפ אצלך כרגע.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
איציק רשמת תגובה לא נעימה על האנטם וערכת אותה, ועל כן תגובתי הייתה בנושא, ערכת וערכתי גם כן.
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
ועדין לשאלתי, באיזה תצורת רמקולים אתה עובד כיום?
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
ערוך
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
האמת היא שכתבת לפני פחות מחודשיים טענה שאנטם זה ליגה אחרת מכל מה שהמתחרים מציעים. ולכן, איציק טען את טענתו (וערך על מנת שלא ישתמע כאילו הוא תוקף אותך). דהיינו, תמיד יש מה ללמוד ולא כדאי לצאת בהצהרות כאלה. אני שמח שעברת ל-5.1. זה יותר נכון בחלל שלך. ולמה אתה מתכוון ״לא קונבנציונלית״? (סקרנת אותי).
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
אפרופו מה ש"כבש" אותי בימאהה זה מצב ה-DSP שלהם החדש, כאשר שמעתי, אהבתי. במידה והיו נשארים באותה מתכונת כמו ה-3070, מאמין שהבחירה שלי הייתה שונה. ה-3080 משמעותית! שופר. באתי עם 0 ציפיות ובסופו של דבר, התחברתי. אשר לדברייך, על כן בזמנו, מבחינתי, זה נכון, מה שכתבת. לגבי אי הקונבנציונאליות, ממתין שתגיע אלי לביקור.:שתוי:
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
אפרופו מה ש"כבש" אותי בימאהה זה מצב ה-DSP שלהם החדש, כאשר שמעתי, אהבתי. במידה והיו נשארים באותה מתכונת כמו ה-3070, מאמין שהבחירה שלי הייתה שונה. ה-3080 משמעותית! שופר. באתי עם 0 ציפיות ובסופו של דבר, התחברתי. אשר לדברייך, על כן בזמנו, מבחינתי, זה נכון, מה שכתבת. לגבי אי הקונבנציונאליות, ממתין שתגיע אלי לביקור.:שתוי: נשמח שתשתף את האתר וגולשיו בסטאפ העדכני שברשותך.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
אשר לדברייך, על כן בזמנו, מבחינתי, זה נכון, מה שכתבת. לגבי אי הקונבנציונאליות, ממתין שתגיע אלי לביקור.:שתוי: מזה בזמנו? חודש וחצי אחורה נשמה שלי. בשביל זה איתי, לא יוצאים בהצהרות. אבוא לביקור בשמחה רבה.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
סבבה אחי
avatar
zs 1970-01-01 02:00:00
איציק אחי אתה תותח...כל פעם אתה מחדש מחייה בי את הרצון לסוג של מע שמע רב ערוצית שארגיש קצת כמו בסרט...
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
איציק אחי אתה תותח...כל פעם אתה מחדש מחייה בי את הרצון לסוג של מע שמע רב ערוצית שארגיש קצת כמו בסרט... שלמה..אח יקר. המערכת עליך.. סרט ראשון עליי!
avatar
Yasmart 1970-01-01 02:00:00
כל זה בשביל מצב DSP שמייצר איזושהוא מניפולצייה? ממתי רסיבר קולנוע בכלל וימהה בפרט, יכול לשמש כיחידת פרה איכותית?
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
ה-favorites שלי הם Yamaha ו-Anthem ועליהם, אני ממליץ כאשר מתייעצים איתי מאחורי הקלעים, על רסיבר/פרוססור עד 20,000 ש"ח, תשובתי תהיה אחת משתי החברות הנ"ל. אילו בחירותיי וטעמי.
avatar
Yasmart 1970-01-01 02:00:00
הבעיה היא בגוף העניין- רסיבר הוא לא פרוססור...
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
הבעיה היא בגוף העניין- רסיבר הוא לא פרוססור... מסכים איתך חלקית. וזה נכון בתיאור העניין. מאמין ש-יחידת הקדם/יכולות בפועל/טונציה ברמות הנ"ל, מניסיון של חבר טוב שהשווה: רסיבר של ימאהה מול פרוססור (אותה סדרה/שנתון) רסיבר של מארנטז מול פרוססור (אותה סדרה/שנתון) רסיבר של אנטם מול פרוססור (אותה סדרה/שנתון) כאשר השניים (רסיבר/פרוססור) חוברו באותו אופן (קרי להגברה חיצונית דרך יציאות ה-preout) הבחור התקשה למצא הבדלים! אלי אשכנע אותו "לעלות לשידור", ולהסביר את ממצאיו. אגב לא אומר (בכלל) שאני מסכים איתו, מאוד יכול להיות שהייתי מרגיש אחרת במידה ואני הייתי בודק זאת (אם היה מתאפשר לי), אך אני דיי סומך על אוזניו וניסיונו הרב בתחום. הבחור עובד היום עם פרוססור של ימאהה (דגם 5100), לא בגלל שהיה לדעתו "טוב יותר" מרסיבר של אותו שנתון, אלא בגלל שהוא רכש ביד 2.;) אבל כן (אגב) העדיף על המתחרים וזה עניין פרטי שלו כמובן.
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
מסכים איתך חלקית. וזה נכון בתיאור העניין. מאמין ש-יחידת הקדם/יכולות בפועל/טונציה ברמות הנ"ל, מניסיון של חבר טוב שהשווה: רסיבר של ימאהה מול פרוססור (אותה סדרה/שנתון) רסיבר של מארנטז מול פרוססור (אותה סדרה/שנתון) רסיבר של אנטם מול פרוססור (אותה סדרה/שנתון) כאשר השניים (רסיבר/פרוססור) חוברו באותו אופן (קרי להגברה חיצונית דרך יציאות ה-preout) הבחור התקשה למצא הבדלים! אלי אשכנע אותו "לעלות לשידור", ולהסביר את ממצאיו. אגב לא אומר (בכלל) שאני מסכים איתו, מאוד יכול להיות שהייתי מרגיש אחרת במידה ואני הייתי בודק זאת (אם היה מתאפשר לי), אך אני דיי סומך על אוזניו וניסיונו הרב בתחום. הבחור עובד היום עם פרוססור של ימאהה (דגם 5100), לא בגלל שהיה לדעתו "טוב יותר" מרסיבר של אותו שנתון, אלא בגלל שהוא רכש ביד 2.;) אבל כן (אגב) העדיף על המתחרים וזה עניין פרטי שלו כמובן. איתי. אני מאמין שאתה יודע שיציאת הפרה ברסיבר מוגבלת משמע יישנו צוואר בקבוק וזאת מכוון שמרבית הרסיבר עובדים בזרם נמוך יחסית ביציאות הפרה בין 1.8-2.2V RMS. המותג היחידי כיום שאין לו צוואר בקבוק בנגזרת הרסיברים, הוא אינטגרה שיציאות הפרה שלו עובדות בזרם מלא 3.8V RMS אז לצאת בהצהרות שיכולות רסיבר זהות לפרוססור הינם הזויות.
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
כנראה שיש לך בעית הבנה ממה שכותבים, איפה "הצהרתי" מה שכתבת שהצהרתי...? פעם שניה שאני מבקש ממך לא להכניס לי מילים לפה! להבא פשוט אפסיק להתייחס למה שאתה רושם. רשמתי אפרופו לממצאים של חברי, לא דברתי על עצמי, מה עוד שלא השוואתי! השימוש שלי הוא בשימוש הקדם-פרוססור שנמצא עם זה בימאהה 3080 או אנטם 720. מבחינתי באופן השימוש זה פרוססור. מבחינתך זה דג זהב, סבבה לגמרי.
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
כנראה שיש לך בעית הבנה ממה שכותבים, איפה "הצהרתי" מה שכתבת שהצהרתי...? פעם שניה שאני מבקש ממך לא להכניס לי מילים לפה! להבא פשוט אפסיק להתייחס למה שאתה רושם. רשמתי אפרופו לממצאים של חברי, לא דברתי על עצמי, מה עוד שלא השוואתי! השימוש שלי הוא בשימוש הקדם-פרוססור שנמצא עם זה בימאהה 3080 או אנטם 720. מבחינתי באופן השימוש זה פרוססור. מבחינתך זה דג זהב, סבבה לגמרי. איתי. ראשית..תכתוב מה אתה מרגיש או חושב, עזוב מה חושב חבר שלך. שנית... אף אחד לא מחייב אותך להיתיחס לתגובה כלשהיא... מה שכן אתה עונה מתי ואיך שנח לך. הרי כתבתי לך אתמול שתף אותנו לגבי הסטאפ החדש שברשותך והתחמקת!!! אז בלי זיגזוגים !!
avatar
itay123 1970-01-01 02:00:00
אז כתבת, אז...?
avatar
איציק ירקוני 1970-01-01 02:00:00
הבעיה היא בגוף העניין- רסיבר הוא לא פרוססור... אמת. כפי שציינתי ברסיבר היחיד כיום שאין לו צוואר בקבוק ביציאות הפרה שלו, הוא אינטגרה שעובד בזרם גבוהה 3.8V RMS מול שאר הרסיברים שעובדים ביציאות הפרה בזרם נמוך הנע בין 1.8-2.2V RMS
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
מאמין ש-יחידת הקדם/יכולות בפועל/טונציה ברמות הנ"ל, מניסיון של חבר טוב שהשווה: רסיבר של ימאהה מול פרוססור (אותה סדרה/שנתון) רסיבר של מארנטז מול פרוססור (אותה סדרה/שנתון) רסיבר של אנטם מול פרוססור (אותה סדרה/שנתון) כנראה שיש לו קשרים מטורפים. אחרת אין מצב שהיו פותחים לו פרוססורים ורסיברים להשוואות. מהכירותי עם היבואנים הללו, או שהוא מקושר ומוערך בטירוף או שהוא הסתלבט עלייך. אני למשל יודע שמרנטז מביאים את הפרוססורים שלהם רק על פי הזמנה. בדקתי עבור מיכאל מהאתר שהתעניין בו. שאלתי אותם אם הוא יוכל להתרשם ממנו לפני הרכישה, אמרו שלא. לגבי אנטם. אותו הדבר, לפי הזמנה ולא פותחים פרוססור להתרשמות. ובוא נגיד שהקשרים שלי עם יבואנים הם לא רעים. אבל וואלה, כנראה אדם חשוב במיוחד.
avatar
michael123 1970-01-01 02:00:00
כנראה שיש לו קשרים מטורפים. אחרת אין מצב שהיו פותחים לו פרוססורים ורסיברים להשוואות. מהכירותי עם היבואנים הללו, או שהוא מקושר ומוערך בטירוף או שהוא הסתלבט עלייך. אני למשל יודע שמרנטז מביאים את הפרוססורים שלהם רק על פי הזמנה. בדקתי עבור מיכאל מהאתר שהתעניין בו. שאלתי אותם אם הוא יוכל להתרשם ממנו לפני הרכישה, אמרו שלא. לגבי אנטם. אותו הדבר, לפי הזמנה ולא פותחים פרוססור להתרשמות. ובוא נגיד שהקשרים שלי עם יבואנים הם לא רעים. אבל וואלה, כנראה אדם חשוב במיוחד. ומן הסתם גם Classe, רק הזמנה אישית
avatar
Yasmart 1970-01-01 02:00:00
כנראה שיש לך בעית הבנה ממה שכותבים, איפה "הצהרתי" מה שכתבת שהצהרתי...? רשמתי אפרופו לממצאים של חברי, לא דברתי על עצמי, מה עוד שלא השוואתי! מבחינתך זה דג זהב, סבבה לגמרי. אז אתה בוחר בציוד לפי האוזניים של החבר שלך? נ.ב
avatar
michael123 1970-01-01 02:00:00
אז אתה בוחר בציוד לפי האוזניים של החבר שלך? . עקיצה דבילית. שלושה אנשים כתבו כי ציוד לא זמין לבדיקה. תשלם - ותקבל אחרי כמה חודשים או שבועות.. תלוי אלא אם כן אתה קונה יד שניה ולא מעוניין בציוד חדיש
avatar
Yasmart 1970-01-01 02:00:00
העקיצה אכן דבילית אך היא מתכתבת בשלמות עם כל הפוסט ההזוי הזה (למי שמכיר את ההיסטוריה ואת השבחים לאנתם ואת האמירות שאין שני לו וכו וכו)
avatar
goe1951 1970-01-01 02:00:00
איציק תודה רבה על הסקירה המושקעת והמקצועית שלך
avatar
Beni tcontrol 2019-11-06 16:29:25
אפרופו מה ש"כבש" אותי בימאהה זה מצב ה-DSP שלהם החדש, כאשר שמעתי, אהבתי. במידה והיו נשארים באותה מתכונת כמו ה-3070, מאמין שהבחירה שלי הייתה שונה. ה-3080 משמעותית! שופר. באתי עם 0 ציפיות ובסופו של דבר, התחברתי. אשר לדברייך, על כן בזמנו, מבחינתי, זה נכון, מה שכתבת. לגבי אי הקונבנציונאליות, ממתין שתגיע אלי לביקור.:שתוי:
avatar
Beni tcontrol 2019-11-06 16:31:57
איתי יקירי כול מצבי DSP של ימהה למעשה אותו דבר רק שלמעשה בסדרת 3080 זה אוטמטי אין ארבה הבדלים בין סדרת 70/80 וכמה כבר מישתמשים בזה
avatar
Beni tcontrol 2019-11-06 16:34:12
כל זה בשביל מצב DSP שמייצר איזושהוא מניפולצייה? ממתי רסיבר קולנוע בכלל וימהה בפרט, יכול לשמש כיחידת פרה איכותית?
avatar
Beni tcontrol 2019-11-06 16:40:34
כול סדרת AVENTAGE יכולה לשמש כיחידת פרה ובמיוחד ימהה זה סידרה שבנויה לגמרי אחרת
avatar
איציק ירקוני 2019-11-06 20:07:49
כול סדרת AVENTAGE יכולה לשמש כיחידת פרה ובמיוחד ימהה זה סידרה שבנויה לגמרי אחרת פרט.
avatar
Beni tcontrol 2019-12-06 00:07:14
למעשה סדרת AVENTAGE בנויה לגמרי אחרת מיסדרת RXV גם מיבחינת השסי הכפול כולל רגל חמישית במרכז הרסיבר מיבחינת המעבדים של ה DSP כבלים שנאי יציאות פרה כול מערכת ההגברה זה לגמרי אחרת. נכון שיש המון טכנולוגיה כמו לכול החברות עם זה שיוך לתמונה אודיו כול נושא הרשת 4K ועוד אבל בתכלס חוץ מיסטריאו ועוד מצב של DOLBY DTS כמה מישתמשים לימהה יש רסיברים מצוינים קל מאוד לתפעל אותם . שתבינו אני יכול לקחת כול רסיבר שאני רוצה ואני עובד אצל היבואן של אנטם שהם מעולים אבל אליי הביתה לקחתי לפני כמה חודשים RXA-1070 ואני משתמש בו כפרוססור עם הגברה של רוטל בן 30 שנה. אבל עם רוצים לקחת רסיבר ולהפוך אותו לפרוססור עדיף שההגברה תיהיה של אותו החברה אז למעשה הלקוח מקבל סאונד אחר לגמרי. ואתה יכול לקחת את הפרוססור הכי טוב בעולם אבל עם זה לא מאותו חברה זה לא משנה אז כדאי לקנות רסיבר ולהישתמש בו כפרוססור
avatar
נמר 2019-12-06 01:00:40
אבל עם רוצים לקחת רסיבר ולהפוך אותו לפרוססור עדיף שההגברה תיהיה של אותו החברה אז למעשה הלקוח מקבל סאונד אחר לגמרי. למה זה רצוי? אתה חושב שפרוססור של מרנץ למשל יעשה עבודה יותר טובה עם המגבר התואם שלו מאשר שהוא מחובר למונובלוקים של מקינטוש?
avatar
Beni tcontrol 2019-12-06 01:26:54
כן בוודאות קי כול נושא הפרה וההגברה תואם אחד לשני סתם לצורך העניין היה לי פרה פרוססור של רוטל מכשיר בין 25 שנה עם הכנה לדולבי דיגיטל שהוא היה מחובר למגבר של הרוטל אתה שומע עוד 30% יותר טוב הרמקולים מדברים איתך אחרת. כמובן שאנחנו מדברים רק על סטריאו בלבד הקולנוע לא משנה שחיברתי את הימהה לרוטל אתה מבחין בהבדלים שזה לא אותו דבר יציאת ההגברה של הפרה מתקשרת עם אותו מגבר בצורה יותר טובה וזה גם אחרי שיחה עם טכנאי שמטפל אך ורק במגברים ואני מדבר לא על טכנאי רגיל זה על אחד התותחים בתחום . דרך אגב תיתחדש על הרסיבר
avatar
נמר 2019-12-06 01:49:27
תודה על הברכה. בוא נתחיל מזה שיש יצרנים שעושים קדמגברים מעולים אבל המגברים שלהם פחות טובים. יש גם להיפך ויש כאלה שעושים ציוד שמותאם זה לזה. עכשיו אני אתן לך דוגמא. נניח שיש לך פרוססור של ימהה ויש לך את האפשרות לשדך אותו למגברי הספק של ימהה מאותו הדגם או לחלופין למגברים מחברה אחרת. נניח שהכסף הוא לא הבעיה. האם היית בוחר במגבר תואם של ימהה? אז ההמלצה שלי היא שלא. התפקיד של המגבר שונה לחלוטין מהתפקיד של הקדמגבר. תפקידו של המגבר זה קודם כל להיות דינמי, מהיר וגיבור. עם זאת, הוא צריך להיות טבעי ומאוזן. ולגבי הכניסה שלו ביחס ליציאה של הפרוססור, ב-99.9 אחוז מהמקרים זו תהיה הבעיה האחרונה שלך. אין דבר כזה מגבר מותאם לקדמגבר. יש דבר כזה מערכת וביצועים. למשל, כשהיה לי את ה-avm הוא עבד יותר טוב עם קדמגבר של אודיו ריסרצ׳ מאשר זה התואם. כשעברתי לקדמגבר של קונסטליישן - עוד יותר טוב. כשעברתי למגבר וקדמגבר מאותה חברה מדגם מקביל ל-avm זה נישאר מעולה אבל לא יותר טוב. דהיינו, מנסיוני עם מגברי הספק שונים, קדמגברים שונים, אני יכול לדווח לך בביטחון מלא (שים לב - בביטחון מלא) שכמו בסטריאו, כך גם בקולנוע, השאיפה היא לרכיבים טובים ככל הניתן. מגבר של דאגוסטינו ישמע על פרוססור של ימהה יותר טוב מכל מגבר הספק של ימהה שתקנה. כך גם יהיה עם מגבר של קונסטליישן, avm, בולדר, מקינטוש, הגל ועוד שלל דגמי בסיס של יצרני היי אנד. למה? כי הם מתייחסים אחרת לכל מה שנוגע לאיך צליל צריך להישמע ומהו שיחזור נכון. ימהה יכולים לעשות את זה אגב, אפילו טוב יותר מהחברות שהזכרתי כאן. אבל למה שזה יעניין אותם? זה צריך להיות מספיק טוב בשביל שיצא לשוק.
avatar
Beni tcontrol 2019-12-06 10:37:06
יש משהו במה שאתה אומר אבל זה נכון עם ניקח שני חברות שונות ברמה מאוד גבוהה קדם מגבר ומגבר אין ספק שזה יתן לך תוצאה מאוד טובה אבל לחברות המוכרות יותר עדיף לחבר מגבר מאותו חברה גם בחברה הקודמת שהייתי הייתי עושה את כול הנסיונות ולשלב בין חברות אחרות וזה גם עם שיחה עם טכנאים ברמה מאוד גבוהה שורה תחתונה עם אנחנו רוצים להנות אני חושב שקדם מגבר צריך להיות ברמה גבוהה לגבי המגבר כול החברות שאנחנו מכרים חוץ מימראנץ שיש להם הגברה מאוד איכותית ומאוד יקרה כול שאר החברות מייבאים רסיברים ברמה גבוהה. ופרוססורים כמעט ואין והמחיר שלהם מאוד יקר אז כדאי לקחת רסיבר איכותי עם זה של ימהה אונקיו דנון מראנץ אנטם ויש עוד ולהפוך אותם לפרוססור.
avatar
איציק ירקוני 2019-12-06 14:30:15
יש משהו במה שאתה אומר אבל זה נכון עם ניקח שני חברות שונות ברמה מאוד גבוהה קדם מגבר ומגבר אין ספק שזה יתן לך תוצאה מאוד טובה אבל לחברות המוכרות יותר עדיף לחבר מגבר מאותו חברה גם בחברה הקודמת שהייתי הייתי עושה את כול הנסיונות ולשלב בין חברות אחרות וזה גם עם שיחה עם טכנאים ברמה מאוד גבוהה שורה תחתונה עם אנחנו רוצים להנות אני חושב שקדם מגבר צריך להיות ברמה גבוהה לגבי המגבר כול החברות שאנחנו מכרים חוץ מימראנץ שיש להם הגברה מאוד איכותית ומאוד יקרה כול שאר החברות מייבאים רסיברים ברמה גבוהה. ופרוססורים כמעט ואין והמחיר שלהם מאוד יקר אז כדאי לקחת רסיבר איכותי עם זה של ימהה אונקיו דנון מראנץ אנטם ויש עוד ולהפוך אותם לפרוססור. מרבית הרסיברים סובלים מבעיה הנקראת צוואר בקבוק ביציאות הפרה שלהם. לכן זה לא מדוייק שכל רסיבר יוכל לשמש כפרוססור בצורה זהה. אתן לך דוגמית.. מרבית הרסיברים עובדים בזרם נמוך כך שיציאת הפרה שלהם עובדת בזרם הנע בין 1.8-2.2v RMS לדוגמה רסיברים של אינטגרה עובדים בזרם גבוהה יחסית כך שיציאת הפרה שלהם נעה בין 3.8-4.2V RMS כך שבעיית צוואר הבקבוק כמעט ולא קיימת.
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


תגיות
הרשם לעדכוני האתר
Email: