חנויות
פיוז ארמה אודיו אודיו אקסטרים Sonic Bliss אמנון סאונד סטריאו פרו Soundquest קודו אודיו Stereoscope סטריאוסקופ למטייל אניגמה קולנוע ביתי גופי תאורה
הוסף ל::

תומר צין: המערכות המענגות ביותר חלק א׳ - מינכן 2019 | רמקולים & אודיו | כתבות | ראשי

תומר צין: המערכות המענגות ביותר חלק א׳ - מינכן 2019

גודל אות: Decrease font Enlarge font
munich high end show 2019 munich high end show 2019

תומר צין מבקר במינכן בגן העדן האודיופילי 2019 High-End ו-2019 hifideluxe תשעת המערכות המומלצות והמענגות ביותר

חלק ראשון

במהלך השנים האחרונות, אנו עדים לגדילה משמעותית במבחר המכשירים השונים על סוגיהם, הוסיפו לכך את החשיפה הנרחבת לה זכו יצרנים מכל העולם באינטרנט - קטנים וגדולים כאחד -  ותקבלו "פאזל גדול" של אפשרויות ושיקולים העומד לרשות חובבי המוזיקה. צרפו לכך את מגוון סוגי המוזיקה השונים, את ההעדפות האישיות של כל מאזין ביחס לעוצמת הצליל בתדירויות השונות, את ההעדפות האישיות ביחס לסוג המוזיקה, את יכולות השמיעה השונות של מאזינים שונים, את הניסיון השונה שכל מאזין מביא איתו, תוכלו להתחיל ולשער עד כמה רווי עולם האודיו במחלוקות ובויכוחים, אודות איכויות של רכיבים במערכות השמע וההבדלים בניהם.

מיותר לציין שאין לנו יומרות להציג כאן אמיתות מוחלטות, כתבנו מה שכתבנו על סמך ניסיון עשיר וידע רב של שנים בתחום וביקור מהנה במשך ארבעה ימים, בתערוכות האודיו השונות במינכן.                                                                                                 

אנחנו פותחים את הסיקור על תשע מערכות מומלצות עבורנו, ארבע מערכות בסכום "צנוע", המהוות יחס טוב בתמורה לכסף. חמש מערכות שכסף לא משחק תפקיד לרוכש אותן, הן מענגות, נשמעות נפלא ומאפשרות להגיע לנירוונה אודיפילית.                                                                                          

כאמור, הכתבה מתמקדת במוצרים המיובאים לארץ או בכאלה שמצאנו בהם עניין מיוחד. העדפנו חברות ומציגים שהשתדלו להשמיע את דיסק/דיסק און קי זהה שהבנו איתנו, ההדגמות שלנו התרכזו במוזיקה אמיתית, לא פוזות, לא צלילים ולא מוזיקה "אודיופילית".   

השנה בקרנו בארבעת הימים בשני התערוכות במינכן 2019, נציין שהיה כמעט בלתי אפשרי להאזין לכל החדרים בצורה נאותה, הן היו פשוט גדולות מדי מכדי לכסות אותן בשלמותן. התנצלותנו הכנה מראש, לאותם יצרנים/יבואנים שאת מוצריהם החמצנו. השנה, מספר הנציגים היה גדול מתמיד וכך גם מבחר הדגמים והנציגים, הנה תשע מערכות השמע שמצאו חן בעינינו.

מקום ראשון

munich high end show 2019

רמקולים AudioNec Evo 1 עם קרוס אקטיב וסאב, מגברי הספק מונו SE845 Jadis , קדם מגבר עם די. אס. פי - Evo Signature וסטרימר של אודיונק. אודיונק הצרפתית בנוי בצורה מודולארית חכמה המאפשרת לשדרוג מ-1 ל-2 Evo, 2 ל-3 וכן הלאה. האלמטים נראים כאלו הם באוויר, מבין שניהם ה-DUOPOLE DS.31 (מיד-טרבל), הוא בי פולארי מיוחד, ללא קופסה ונחתך בקרוס מ-400 הרצים ועד 25,000 הרצים והסאב רגיל יורד מ-400 הרץ ומטה.  

munich high end show 2019

ברוב קטעי המוזיקה להם הקשבנו, הבס היה מדויק ומהודק, מהיר ומוגדר והתקפי במידה נכונה. הצליל והאיזון הטונאלי של האודיונק היו טובים מאוד, צלילי האמצע היו מאוד ברורים ומוגדרים. הגבוהים היו נקיים מאוד, חופשיים ממתכתיות ומצרידות, מלאים אויר וברק. כאשר נוגן הקטע של Here but I’m Gone - Vanessa Fernandez מדיסק ההדגמה, קולה נשמע צלול כבדולח. תמונת הסטריאו ושיחזור כלי נגינה בסביבה אקוסטית, ריאליסטית ומציאותית מאוד. הצליל שבקע מהרמקולים היה נאמן למוזיקה בצורה מעוררת התפעלות, ממש כמו במקור. הצליל של המערכת  במילה אחת מדהים, שילוב של צלילות, ניקיון, פירוט, איזון נכון עם דינאמיות. התמונה בחדר הייתה בדיוק באמצע לטעמנו, היא הייתה דינאמית ומוגדרת, במת הצליל עמוקה ורחבה מאוד אך לא מספיק גבוהה.

מקום שני

munich high end show 2019

רמקוליםStenheim Alumine Five SE , נגן משולב Playback Designs MPS-8, ממיר עם סטרימר Playback Designs MPD-8, מגבר הספק סטריאופוני עדיין לא ידוע הדגם, אבל נראה מגבר עצום וצפוי לעלות 60,000 דולר.

עיצוב המערכת לא השאיר אף אחד אדיש בחדר, המוסיקה הייתה נהדרת ללא ספק. לעיתים מערכת אשר מענגת אותי בחצי שעה הראשונה, נוטה להטריד כאשר שעה חולפות, לא כך עם הרמקולים שלStenheim Alumine Five SE . מגבר ההספק מצליח להביא את השקט המופתי וממלא את כל חלל החדר. שאר הרכיבים משחזרים מוזיקה בצורה מרשימה והצליל שלהם טבעי ומפורט. המערכת לא בולטת בגבוהים ולא מטרידה בגבוהים, הסינרגיה בין הרכיבים כפי שהייתה, הייתה פשוט מדהימה.

munich high end show 2019

קטעים מדיסק ההדגמה היו ממש טובים, Nublado - Sera Una Noche ו-Here but I’m Gone Vanessa Fernandez היו עם במה מעולה, הדמיה טובה, הבאס והדינאמיקה מעולים. השירה של וונסה הייתה טוב מאוד ויוצאת דופן, פשוט איזון מעולה של כל הקריטריונים וצליל מעולה.

מקום שלישי

munich high end show 2019

פיאגה Master Line Source 3, קדם מדבר Primare 35PRE, מגבר הספק Primare A35.2, Primare CD35 והכבלים של in-akustik.

הפיאגה היה אחד מהפתעות התערוכה, הוא נשמע פתוח מאוד ועדין למדי, ללא כל רזון. המערכת מהירה מאוד, הצליל מאופיין באיזון טונאלי, בחוסר צרימה וברק דיגיטאלי, גם בתחום המידרינג' וגם בתחום הגבוהים. נהנינו מהאינטימיות ומהקצב של המוזיקה, הצליל נשאר מדויק לכל אורך ההאזנה, הפרדת הצלילים מצוינת, היא משחזרת הפרטים הקטנים ביותר במוזיקה, בנאמנות גבוהה מאוד.

munich high end show 2019

קולו של Michel Jonasz בשיר Si si si le ciel אינו משוחזר מתוך יחידות רמקולים או מתיבות, אלא מרחפים בחלל, בין מסביב ומאחורי הרמקולים. המערכת מאוזנת ומפורטת מאוד, רצפת הרעש נמוכה מאוד ומתבררת כשילוב מנצח. בפיאגה התמונה בחדר הייתה בדיוק באמצע לטעמנו, במת הצליל הייתה עמוקה מאוד והיא הייתה מספיק דינאמית ומוגדרת. הבאס במערכת מהודק, מפורט וניטראלי קרוב יותר למציאותי מרוב הדברים האחרים ששמעתי.

מקום רביעי

munich high end show 2019

דינאודיו קונפידנס 50, דאק משולב סטימר Moon Evolution 780D v2, קדם מגבר P740,Moon Evolution  ספק כוח S820 ,Moon Evolution מגברי הספק מונו בלוק860A v2  Evolution Moon.

מערכת השמע הציבה סטנדרטים חדשים בטבעיות, בבאס מדויק, בעומק מדהים ובבמת צליל תלת ממדית. הבמה גבוהה והולוגראפיות, הגדרת כלי הנגינה, הזמרים והחלל בניהם מצוינת, תמונת הסטריאו ושיחזור כלי נגינה בסביבה אקוסטית, ריאליסטית ומציאותית מאוד.

munich high end show 2019


במוזיקה קלאסית כמוEl sombrero de tres picos Emnuel De Falla הדינאמיקה מתפרצת וטובה מאוד, המהירות וקצב המוזיקה שוחזרו בנאמנות. הצליל נשאר מדויק לכל אורך האזנה, האיזון הכללי היה מאוד טבעי. למערכת השמע צליל מדהים מבחינות רבות, האיזון הטונאלי של הצליל מצוין וגרם ללא מעט מאזינים להוציא מהפה צלילים לא ברורים. הקונפידנס ניגנו בביטחון, הם אינם צורמים או אגרסיביים ולא צובעים את הצליל, נגנו בנינוחות, ללא עיוות וללא מתח גם בעוצמות גבוהות מאוד.

המערכת שלפנינו היא חוויה לעיניים לא פחות מאשר לאוזניים. במת הצליל העמוקה, אפשרה לרמקולים להעלם כאשר עצמנו את העיניים.

 

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (57 תגובות פורסמו):

avatar
genvirt 1970-01-01 02:00:00
תודה תומר! אחלה דברים , אחלה כתבה!!! מתחיל להתגעגע לסאונד של שמאוד התרשמתי ממנו מאוד אהבתי
avatar
רוזי1 1970-01-01 02:00:00
אוהב סאונד בהיר?
avatar
TakeOne 1970-01-01 02:00:00
כייף לקרוא תומר , תודה (ורד) האם הספקת את כל החדרים?
avatar
genvirt 1970-01-01 02:00:00
אוהב סאונד בהיר? אוהב סאונד מאוזן לא דחוס/חנוק. סאונד שגורם לי לשמוע בלי לחשוב ולא לחפש ״מה חסר/מיותר״ וזה היה המקרה. לצערי מרוב ה״ריטוק״ לא ביקשתי לשים כמה דברים שמוכרים לי ע״מ להבין עד הסוף את יכולות הרמקול. זה לא יהיה רמקול הבאה שלי רק בגלל שהוא לא ממש פשוט לדעתי לתחזוקה בבית- פתוח מידי מכול הכיוון:)
avatar
רוזי1 1970-01-01 02:00:00
אוהב סאונד מאוזן לא דחוס/חנוק. סאונד שגורם לי לשמוע בלי לחשוב ולא לחפש ״מה חסר/מיותר״ וזה היה המקרה. לצערי מרוב ה״ריטוק״ לא ביקשתי לשים כמה דברים שמוכרים לי ע״מ להבין עד הסוף את יכולות הרמקול. זה לא יהיה רמקול הבאה שלי רק בגלל שהוא לא ממש פשוט לדעתי לתחזוקה בבית- פתוח מידי מכול הכיוון:) :אצבע מורמת השאלה הייתה לכתב
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
לא הספקתי את כל החדרים.
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
תגדיר סאונד בהיר?
avatar
genvirt 1970-01-01 02:00:00
:אצבע מורמת השאלה הייתה לכתב חחחחח עכשיו אתה יודע יותר:) חחחח
avatar
Sol 1970-01-01 02:00:00
תומר כל הכבוד לסקירות :בעד: יפה שאת מדגיש שזו דעתך בלבד. חברים שביקרו בתערוכה טענו שהיו מערכות מאוד צנועות שעשו עבודה מעולה.
avatar
רוזי1 1970-01-01 02:00:00
מהיר, הפרדה טובה מאוד בין הכלים, קרוב למאזין.
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
אני מעדיף את הצליל הזה על צליל איטי.
avatar
רוזי1 1970-01-01 02:00:00
ההיפך ממהיר זה לאו דווקא איטי. תהנה
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
[CENTER][MEDIA=youtube]pZQR0u5PKBQ[/MEDIA] [/CENTER] סרטון של ג'ון דרקו.
avatar
ronensud 1970-01-01 02:00:00
תומר, יש אצל אמיר בתצוגה את כל הסט של סים אודיו ששמעת בתערוכה. לא צריך לנסוע כ''כ רחוק:)
avatar
Jay 1970-01-01 02:00:00
תודה תומר!! מציע שתציין אילו מערכות הן אלו שנחשבות במחיר ״שפוי״... מחכה לחלק ב!!
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
תודה תומר!! מציע שתציין אילו מערכות הן אלו שנחשבות במחיר ״שפוי״... מחכה לחלק ב!! בחלק ב' ידובר על חמש מערכות מומלצות (2 במקום הראשון), למי שכסף לא משחק תפקיד עבורו ומאפשרות להגיע לנירוונה אודיפילית, מערכות המגיעות לפחות ל-250 אלף אירו.
avatar
מר לין פיאגה 1970-01-01 02:00:00
פרימאר לפייגה? בושה שכזו
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
פרימאר לפייגה? בושה שכזו למה?
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
מר לין פיאגה, במילה אחת - נשמע מדהים :).
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
אני רוצה לספר על רמקולים צרפתים פלאנריים נפלאים שנקראים diptyque DP 160, הם יכולים לבוא פאסיביים או אקטיביים ויש להם שתי יציאות. [CENTER][ATTACH=full]44129[/ATTACH] [/CENTER] אני מציין שהמהירות וקצב המוזיקה שוחזרו בנאמנות הצליל נשאר מדויק לכל אורך האזנה, האיזון הכללי היה מאוד טבעי והטונליות נכונה. הבס היה מדויק, מהודק והתקפי במידה נכונה. צליל האמצע טבעי וצלול רוב הזמן, הגבוהים מפורטים ופתוחים והדינאמיקה הייתה טובה. בהחלט שווים להיות במקום החמישי בעלות לזוג 12,000 אירו. אתר החברה: [url=http://www.diptyqueaudio.com/en/][url]http://www.diptyqueaudio.com/en/
avatar
למה 1970-01-01 02:00:00
תודה רבה לתומר על הכתבה. :אצבע מורמת השאלה: האם היו מערכות באלפים בודדים של דולר/יורו לרכיב,שהרשימו ???
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
השאלה: האם היו מערכות באלפים בודדים של דולר/יורו לרכיב,שהרשימו ??? לא אותי :), אחרי שאתה שומע דברים יקרים קשה לך לחזור לאחור.
avatar
TakeOne 1970-01-01 02:00:00
פרימאר לפייגה? בושה שכזו לפרמיאר יש מגברים מעולים עם סאונד מצויין ממש, ובמחירים יחסית סבירים. אני חושב שבארץ הם קצת מפוספסים, כמו הרבה חברות מצוינות אחרות שלא הצליחו משום מה בשוק הישראלי הזעיר ( והמאוד לא מייצג ביחס לעולם!). לא כדאי לטעות, ההגברה של פרמיאר מצוינת ומומלצת. לדעתי הם גם לא ממוצבים בשוק "פחות" מפיאגה. ממש ממש לא.
avatar
מר לין פיאגה 1970-01-01 02:00:00
למה? הפעם שהשוואה אחד נגד אחד היתה הכי נוקבת היתה כשהשוויתי עם חבר פרימאר נגד פליניוס, גם סידי וגם מגבר:eek:, אז כן, זה לא אותו מוצר כנראה אבל אני איתם גמרתי כמו שאומרים בגשש. החבר קנה פליניוס כמובן ומאושר אבר סינס. פרימאר זה כמו P.A , לא מוסיקלי בעליל אז ברור שעם פיאגה הכל נשמע טוב אבל אולי זו הסיבה שהם לא מקום ראשון.;)
avatar
מר לין פיאגה 1970-01-01 02:00:00
לדעתי הם גם לא ממוצבים בשוק "פחות" מפיאגה ממוצבת? זה שהם בכל המגזינים זה אני מכיר, מהתקופה שהתעניינתי בזה יותר, זה שכולם כולל היבואן מאמינים ואוהבים אותם פה, זה ידוע. עצוב וידוע. למה עצוב, כי זה קצת מוכיח שלאנשים אין אוזניים. הצלחתם בשוק הישראלי ובכלל, לא מעניינת, גם B&W מצליחים והם החברה הגרועה בעולם. אבל פה בפורום אנשים אוהבים גם את הצליל של זיו בתערוכות:מאזין:
avatar
TakeOne 1970-01-01 02:00:00
ממוצבת? זה שהם בכל המגזינים זה אני מכיר, מהתקופה שהתעניינתי בזה יותר, זה שכולם כולל היבואן מאמינים ואוהבים אותם פה, זה ידוע. עצוב וידוע. למה עצוב, כי זה קצת מוכיח שלאנשים אין אוזניים. הצלחתם בשוק הישראלי ובכלל, לא מעניינת, גם B&W מצליחים והם החברה הגרועה בעולם. אבל פה בפורום אנשים אוהבים גם את הצליל של זיו בתערוכות:מאזין: הבנתי אותך. הרבה מילים והשמצות, מעט תוכן. שמעת פרמייאר? ספר מה שמעת ולמה חובר ואתייחס. כל היתר קשקוש, הרי "הרוב" כלל לא מכירים אותם כאן. המותג בקושי תפס בארץ, וחבל שכך. אתה מחפש להתנגח. יש בפייסבוק המון מקום לזה, למה כאן?
avatar
מר לין פיאגה 1970-01-01 02:00:00
למערכת קוראים פרימאר, לא פרמייאר, למה לי להתנגח בה? בזמנו חבר ייבא אותה.. בהשוואה מול פליניוס 9100 וסידי של פליניוס מול אינטגרייטד וסידי של פרימאר, הפרימאר היה פשוט משמים. מה תפס בארץ זה לא ענייני, אני מדבר על האוזן. אבל שמח שזה קישקוש, אפשר להמשיך בפייסבוק, ברגע שיהיה לי. למה כאן? למה כאן לא?
avatar
genvirt 1970-01-01 02:00:00
הוויקוח על ״אוזן״ הוא מיותר ומוזר לדעתי כי לכול אחד יש משלו ... לאחד נשמע ״פצצה״ לאחר ״זוועה״ - מי צודק? :)
avatar
TakeOne 1970-01-01 02:00:00
למערכת קוראים פרימאר, לא פרמייאר, למה לי להתנגח בה? בזמנו חבר ייבא אותה.. בהשוואה מול פליניוס 9100 וסידי של פליניוס מול אינטגרייטד וסידי של פרימאר, הפרימאר היה פשוט משמים. מה תפס בארץ זה לא ענייני, אני מדבר על האוזן. אבל שמח שזה קישקוש, אפשר להמשיך בפייסבוק, ברגע שיהיה לי. למה כאן? למה כאן לא? למה לא כאן? כי לכתוב על אנשים ש"אין להם אזניים" בגלל שטעמם אולי שונה משלך, זה לא מכובד ולא מתאים כאן. אני לא יודע מה נסיונך, אבל אני מכיר את תומר כבר המון המון שנים ומעריך את נסיונו וטעמו. ואם פליניוס נשמע לך טוב יותר, כנראה שזה באמת עניין של טעם, וטעמנו מן הסתם שונה.
avatar
מר לין פיאגה 1970-01-01 02:00:00
אני מכיר את תומר כבר המון המון שנים אין לי שום טענה לגבי תומר, רק למציגי הפייגה, כאמור.
avatar
מר לין פיאגה 1970-01-01 02:00:00
מי צודק? אני מסתמך על תמימות דעים במבחני ההשוואה אותם ערכתי, לא על שלי לבד. ואכן לדעתי העיניים, מה שבין האוזניים ומתקפות היח"צ משפיעים על ה"סאונד" לעיתים יותר מהצליל עצמו. פלסבו מוזיקלי נקרא לזה.
avatar
efi1965 1970-01-01 02:00:00
למערכת קוראים פרימאר, לא פרמייאר, למה לי להתנגח בה? בזמנו חבר ייבא אותה.. בהשוואה מול פליניוס 9100 וסידי של פליניוס מול אינטגרייטד וסידי של פרימאר, הפרימאר היה פשוט משמים. מה תפס בארץ זה לא ענייני, אני מדבר על האוזן. אבל שמח שזה קישקוש, אפשר להמשיך בפייסבוק, ברגע שיהיה לי. למה כאן? למה כאן לא? לקשקש שטויות אפשר בלי סוף, אפילו יש עודף כאלה. אבל למה ללכלך על יבואן לגבי השמעות שלו בתערוכה ? טיפה לחשוב לפני שכותבים משהו.
avatar
מר לין פיאגה 1970-01-01 02:00:00
לקשקש שטויות אפשר בלי סוף, אפילו יש עודף כאלה. אבל למה ללכלך על יבואן לגבי השמעות שלו בתערוכה ? טיפה לחשוב לפני שכותבים משהו. על איזה יבואן מדובר? על ההוא בגרמניה?!? מי ליכלך? רק אמרתי שלפייגה מגיע יותר. לכל הצבועים פה שיורדים עליי, אני פה עושה שירות לקהל, יש אלפי מערכות סטיראו, אני רק מצמצם ברירה אחת לחסוך זמן והכל לטעמי כמובן, תמיד מי שירצה יוכל לקנות גם פרימאר. (כמה סוחרים כבר ויתרו על מכירתו בארץ?) אבל כל הדיונים פה הם על טעם אישי אין קשר לליכלוך.
avatar
itzik2305 1970-01-01 02:00:00
אין לי שום טענה לגבי תומר, רק למציגי הפייגה, כאמור. היית שם? שמעת? או שאתה מסתמך על השוואה שתלויה בכל כך הרבה גורמים של מכשירים מלפני עשור? מעבר לכך, זה יומרני לחשוב שאתה מבין יותר בסאונד מאלה שהציגו שם בין אם שמעת ובין אם לאו. למען הסר ספק, אין לי עניין בשני המותגים.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
תסלחו לי אבל אני הולך להיות לא פופולרי. אני לא מסכים עם מר לין פיאגה לגבי טענתו ש- b&w היא החברה הגרועה בעולם. זו אמרה שהיא מנותקת מהמציאות. זו חברה מדהימה לדעתי. תחת קורת הגג שלהם הוציאו כמה וכמה מוצרים מדהימים בסדרה העליונה ובינוניים בסדרות הנמוכות. אבל המהדורות החדשות, בכל הסדרות, הם יותר טובים ממה שאפשר לשער. דהיינו, החברה פשוט המציאה את עצמה מחדש. אבל אני כן מסכים איתו לגבי הטענה על התצוגה של פיאגה. ואיך בדיוק? סקרתי את המוניטור שלהם לא מזמן. יחד עם זאת, סקרתי עוד כמה רמקולים של החברה. היכולות של הרמקולים שלהם להיות פשוט יותר ויותר טובים בשילוב אלקטרוניקה בהתאם הוא עניין מאוד בולט. אני מכיר את האלקטרוניקה המצויינת של פרימאר. באמת מצוינת. אבל וואלה, עם אלקטרוניקה של סולושיין, דרטזיל, ch, או לחלופין avm, אודיו ריסרצ׳ ונלסון פס הם היו פורחים שם באופן משמעותי יותר. אי לכך, אני חושב שמר לין פיאגה הפריז עם הירידות שלו. אבל לא הפריז כלל בנוגע לתצוגה של פיאגה. וכאחד שמכיר פליניוס היטב, ומכיר גם פרימאר, הפליניוס טוב מהפרימאר בקנה מידה. לכן, גם בהיבט הזה, אובאקטיבית (פרטים, רזולוציה, דינמיקה, איזון, מהירות, טבעיות) הוא גם צודק. שוב - זו דעתי. עכשיו לגבי הסגנון של מר לין פיאגה. הוא בהחלט היה יכול לעדן את דבריו. אבל עדיין לא מצאתי כאן איזו התבטאות פוגענית כלפי אדם. לרדת על ציוד אפשר חופשי. תמיד יבואו טענות נגד.
avatar
TakeOne 1970-01-01 02:00:00
נמר, כותב כאן תומר צין שזה היה אחד הסטים הכי טובים בתערוכה. ותומר היה כבר בעשר תערוכות במינכן, ואני מניח שאתה כמוני מעריך את דעתו, אז בחייאת אבוק, על מה הפלסף? לדבריו ההגברה של פרימאר ישבה בול על הפיאגה והסאונד היה מהטובים ששמע. נקודה. מזכיר שהוא היה שם ואנחנו, כנראה כולל מר לין פיאגה, לא . לגבי B&W. היו לי שני סטים של החברה. אחד טוב משמעותית מהשני, זה היה ה 804. נפרדתי ממנו, לא בצער רב. בשבת ( אתמול) קפצתי לאחד החברים בפורום. אם ירצה יזדהה. יש לו זוג b&w 803. אה-מה-מה מחוברים לסט חלומי, שבמרכזו פטיפון מדוגם, עם זרוע מהחלומות, ראש סופר דופר, מגבר פונו ליגה לאומית, מגבר במחיר צנוע שכנראה יכול לעשות בית ספר ליקרים ממנו, המון השקעה בחשמל, בכבלים בהעמדה, בכיוון דקדקני עד כדי פדנטי של הפטיפון, קצת השקעה באקוסטיקה,והתוצאה..... וואו. מרשימה מאוד! רוצה לומר: 1. כמו מכל רמקול משובח, אפשר להוציא מ b&w המון, אם רק יודעים איך. תענוג של תוצאה. 2. אולי צדק מי שלימד אותי פעם ( והתקשתי לקבל את דבריו) שקודם כל מקור והגברה, אחר כך רמקולים. אבל זה לדיון אחר.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
נמר, כותב כאן תומר צין שזה היה אחד הסטים הכי טובים בתערוכה. ותומר היה כבר בעשר תערוכות במינכן, ואני מניח שאתה כמוני מעריך את דעתו, אז בחייאת אבוק, על מה הפלסף? לדבריו ההגברה של פרימאר ישבה בול על הפיאגה והסאונד היה מהטובים ששמע. נקודה. מזכיר שהוא היה שם ואנחנו, כנראה כולל מר לין פיאגה, לא . ברור שאני מעריך את דעתו. אבל אני גם חושב שעם אלקטרוניקה טובה יותר הרמקולים האלה היו פורחים משמעותית. האם היו נבחרים לטובים ביותר? לא בטוח. האם היו טובים יותר עם אלקטרוניקה של קונסטליישן או אחת מאלה שדיברתי עליהן? ברור. איך אני יודע? סקרתי אחד כזה, מהמהדורות הבסיסיות יותר. הפער בביצועים שהציג בין הקונסטליישן למגבר משולב (אחד מהרבים שסקרתי) זה היה מעולה, אבל פחות טוב משמעותית. לגבי היתר - מסכים איתך ב-100%
avatar
efi1965 1970-01-01 02:00:00
ממוצבת? זה שהם בכל הצלחתם בשוק הישראלי ובכלל, לא מעניינת, גם B&W מצליחים והם החברה הגרועה בעולם. אבל פה בפורום אנשים אוהבים גם את הצליל של זיו בתערוכות:מאזין: נמר אני דיברתי על השורה האחרונה שלו. בהחלט לא במקום. לנהל ויכוח לגבי מוצרים מסויימים וללעוג ליבואן אחר כדוגמה ?
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
בוקר טוב, ששמעתי את ה-PIEGA MASTER LINE SOURCE 3 שעולים לזוג 32,000 אירו מול קומפקט דיסק PRIMARE שעולה 3,200 אירו, קדם מגבר PRIMARE שעולה 3,900 אירו ומגבר הספק PRIMARE שעולה 2,900 אירו במחיר כולל 10,000 אירו. בנוסף, סט כבלים in-akustik שעולים 10,000 אירו (כבלי רמקולים שעולים 5,600 אירו, אינטנרקונקטים שעולים 1,000 אירו וכבלי חשמל), קצת התפלאתי מהמחיר הלא יקר של האלקטרוניקה והכבלים כ-20,000 אירו. הסט הזה (רמקולים-אלקטרוניקה-כבלים) נשמע מדהים ומוזיקלי בטרוף, רזולטיבי עם באס מדהים, יש לו ריצפת רעש נמוכה מאוד, המהירות וקצב המוזיקה משוחזרים בנאמנות, הצליל נשאר מדויק לכל אורך האזנה, האיזון הכללי היה מאוד טבעי וכולה, ידעתי שיש לנו סט מנצח. אף אחד מהכותבים בפורום לא יודע באמת איך נשמע הסט של PRIMARE, חוץ מזה ששמע אותו 3 פעמים בתערוכה, בנפרד. אם היה לי כסף (52,000 אירו) לרכוש את הרמקולים PIEGA המדוברים, אין צל של ספק שהייתי רוכש בביטחון את הסט של PRIMARE, הם מתאימים כמו מכסה לסיר סולתם.
avatar
מר לין פיאגה 1970-01-01 02:00:00
תסלחו לי אבל אני הולך להיות לא פופולרי. אפחד לא משלם מנוי לדיטאון בשביל לקרוא דיעות פופולריות:) רק חתרנות אנחנו רוצים תמורת כספנו:בעד: לפחות זה מה נדרש מנמרים! בקשר למינכן, ניסיוני הדל-2 תעורוכות שם, היו המון חדרים עם בחירות הזויות גם מבחינת מוזיקה (שתומר ציין את חשיבותה גם כן) וגם ציוד, שפשוט לא נשמע טוב, גם מוצרים די פופולריים שמביאים חבר'ה נחמדים (אם אכתוב שמות, או שאוחרם או שיאשפזו אותי בסבט ביי), מה לעשות, לא תמיד פוגעים שם. ואם פרימאר השתפרו פלאות מאז שבחנתי אותם, שיהיה במזל. והנה ה"תירוץ" שלהם לבניית מערכות סטיראו: "During the early 1980’s, leading Danish industrial designer and passionate audiophile Bo Christensen set out to create a new kind of audio company. Frustrated by the sound quality, aesthetics, and user interface of typical audio gear," נו, לו מותר להיות מתוסכל מאחרים ולי לא ממנו?:p בכלל, נראה שהיה דווקא מגניב אצלם בשנים הראשונות עד שהתאחדו עם XENA :confused: אבל זה כבר ציוד שלא שמעתי מעולם.
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
[CENTER][MEDIA=youtube]YLsU9XhXHtI[/MEDIA] [/CENTER] תראו בהתחלה את השילוב בין דינאודיו קונפידס 50 וציוד של MOON...פצצה של שילוב יחדיו.
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
פטיפון מעץ? [ATTACH=full]44179[/ATTACH]
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
פטיפון של טכניקס SL-1000R עם 3 זרועות... [ATTACH=full]44180[/ATTACH]
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
[CENTER][MEDIA=youtube]4FTay4rgQlA[/MEDIA] [/CENTER] רמקולים PIEGA Master Line 3 כל כך צלולים...
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
[CENTER][MEDIA=youtube]Euipi5jfCpo[/MEDIA] [/CENTER] Stenheim ו-Playback Designs - הצליל היה דינמי מאוד עם צליל תלת-ממדי ענק שמילא את החדר הבינוני.
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
מי מזהה? [CENTER][ATTACH=full]44190[/ATTACH] [/CENTER]
avatar
למה 1970-01-01 02:00:00
Magico
avatar
exupgh12 1970-01-01 02:00:00
מי מזהה? [CENTER][ATTACH=full]44190[/ATTACH] [/CENTER] הרמקול בצילום נראה כמו Magico A1
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
כמה עולה זוג בחול?
avatar
exupgh12 1970-01-01 02:00:00
כמה עולה זוג בחול? אם אני זוכר נכון, A1 עולים כ 7500$, הסנטר התואם כ 6600$ וה A3 מתומחרים כיום באזור ה 12500$ (עליית מחיר לעומת המחיר שהיה עד לחודשים האחרונים). יש גם סאבוופר בסידרה, נדמה לי שמחירו קצת יותר מזוג A1
avatar
YOSSI24 1970-01-01 02:00:00
הוויקוח על ״אוזן״ הוא מיותר ומוזר לדעתי כי לכול אחד יש משלו ... לאחד נשמע ״פצצה״ לאחר ״זוועה״ - מי צודק? :) באמת יש פערים כאלה או שצריך להתעלם ממך
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
ה-A1 עולים לזוג 7,400 דולר בארה"ב + סטנד (מעריך לזוג 1,000 דולר) קרוב מדי ל-A3.
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
[CENTER][MEDIA=youtube]UYN7PR3Oc14[/MEDIA][/CENTER]
avatar
exupgh12 1970-01-01 02:00:00
ה-A1 עולים לזוג 7,400 דולר בארה"ב + סטנד (מעריך לזוג 1,000 דולר) קרוב מדי ל-A3. מחיר ה A3 עלה ממחיר הפתיחה שהיה 10,000 דולר ל 12-13K, פער של כ 5K, יותר מ 40% מה A1 ללא מעמד.
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
מי אמר לך את זה ;)? המחיר עלה לזוג 9,800 דולר לזוג ועכשיו 12,300 לדולר, עליה פתאומית של מעל ל-20 אחוז.
avatar
exupgh12 1970-01-01 02:00:00
מי אמר לך את זה ;)? המחיר עלה לזוג 9,800 דולר לזוג ועכשיו 12,300 לדולר, עליה פתאומית של מעל ל-20 אחוז. מה זאת אומרת מי אמר לי, קרא ברשת. את העליה ה"פתאומית" במחיר ניתן בבירור להסביר ביצירת מקום ל A1 על מנת שלא תהיה קניבליזציה בינו ובין ה A3 מי שרכש A3 בשנה החולפת הרוויח.
avatar
matanoosh 1970-01-01 02:00:00
[CENTER][MEDIA=youtube]YLsU9XhXHtI[/MEDIA] [/CENTER] תראו בהתחלה את השילוב בין דינאודיו קונפידס 50 וציוד של MOON...פצצה של שילוב יחדיו. תומר, שאלה - כשאתה שומע את המוסיקה תחת הזאת שמנגנים המון והדיינאודיו, מה זה מלמד אותך על איכות המערכת? איך אפשר ללמוד משהו מדיסק שיישמע טוב בכל מערכת, שיש בו כלי אחד? מוסיקה אמיתית היתה שם?
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


הרשם לעדכוני האתר
Email: